• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید

اخبار ارزان‌ترین هلی‌کوپتر جهان؛ فقط ۱ میلیارد تومان

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 75
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
ارزان ترین هلیکوپتر جهان را باید یک هلیکوپتر هم‌محور سرنشین‌دار دانست که شرکت سازنده طی مدت ۱۰ سال آن را توسعه داده و طی این مدت نیز این هلیکوپتر آزمایش‌های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. از این رو در حال حاضر علاقه‌مندان می‌توانند این هلیکوپتر را با قیمت ۳۵ هزار دلار (یک میلیارد تومان) خریداری کنند.
میکروکوپتر SCH-۲A با وزن ۱۱۳ کیلوگرمی خود به عنوان یکی از سبک‌ترین هلیکوپترهای هم‌محور در جهان نیز محسوب می‌شود که البته بر اساس قوانین وسایل نقلیه فوق سبک آمریکا طراحی شده است. از این رو مالکان می‌توانند به آسانی گواهینامه پرواز با آن را دریافت کنند. این هلیکوپتر که در اسلوونی به تولید رسیده دارای ۴.۳۷ متر طول، ۱.۵ متر عرض و ۲.۴۵ متر ارتفاع است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,943
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
با توجه به این که ارزان ترین هلیکوپتر جهان فاقد ملخ عقب است، می‌تواند وزن بیشتری را تحمل کرده و در محیط‌های بسته نیز به خوبی پرواز کند. حداکثر وزن پرواز این هلیکوپتر فوق سبک حدود ۲۵۰ کیلوگرم بوده و فردی با وزن حداکثر ۱۲۴ کیلوگرم نیز می‌تواند با آن پرواز کند.
این هلیکوپتر به فرمان‌های استاندارد ویژه حرکت عمودی، هدایت و کنترل انحراف مجهز شده است. سازنده برای آن یک پیشرانه بنزینی دو زمانه MZ۲۰۲ را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۶۰ اسب بخار را به تولید برساند. حداکثر سرعت این وسیله ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.
سازنده برای این وسیله نقلیه یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی را نیز در نظر گرفته است که در آن جزئیاتی مثل میزان سرعت، ارتفاع، مدت زمان سفر، تاریخ و زمان، دمای سرسیلندرها و گ*از خروجی، دور پیشرانه و ملخ به نمایش در خواهد آمد. از کاربردهای این هلیکوپتر می‌توان به سرگرمی شخصی، هدایت و جمع‌آوری دام‌ها، گشت پلیس و نقشه‌برداری اشاره کرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Diyar♡
بالا