• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

متافیزیک چاکرای پنجم (ویشودها چاکرا)

  • نویسنده موضوع *Emerald*
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 10
  • بازدیدها 389
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

*Emerald*

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-24
نوشته‌ها
745
لایک‌ها
6,203
امتیازها
93
کیف پول من
45
Points
0
عملکرد ناهماهنگ
اگر انرژی های درون چاکرای گلو قفل باشد، می تواند مانع ارتباط بین ذهن و بدنتان باشد. این به دو صورت می تواند پیش آید. یا اینکه در ابرازا حساساتتان دچا رمشکل می شوید. دراین صورت احساسات برطرف نشده را با اعمال بدون ملاحظه و فکرابرا زمی کنید. حالت دیگر این است که برخورد غیر منطقی می کنید و افکار و احساسات را رد کرده وآنها را به حق نمی دانید .تنها به آن دسته از احساسات اجازه ی ابراز می دهید که از فیلترداوری خودتان گذشته و با قضاوت دیگران هم تناقضی نداشته باشد. یک احساس گناه ناخود آگاه و ترس های ذاتی شما مانع از دیدن و نشان دادن ((خود)) حقیقیتان و بیان آزادانه ی عمیق ترین افکار، احساسات و نیازها می شود. درعوض سعی می کنید با تعدادی ازکلمات و حرکات سر و دست آنها را بپوشانید و((وجود)) حقیقی خود را کتمان کنید.کلامتان هم یا خشن و بی ادبانه است یا سرد و جدی. ممکن است با لکنت صحبت کنید. صدایتان نسبتا بلند وکلامتان فاقد معنای عمیق باشد. به خودتان اجازه نمی دهید که نقطه ضعف هایتان را نشان دهید، بلکه سعی می کنید به هرقیمتی شده دائما قوی به نظربیایید. در نتیجه ممکن است خود را خیلی تحت فشار قراردهید. ممکن است بار زندگی برروی دوشتان سنگینی کند. در این وضعیت در مقابل این بار اضافی حالت دفاعی به خود می گیرید. شانه ها را بالا می آورید و گر*دن را به تومی کشید و خود را در مقابل شروعی تازه مجهز می سازید. کارکرد ناهماهنگ چاکرای پنجم درکسانی که از قدرت بیانشان برای گول زدن دیگران سوء استفاده می کنند یا برای جلب توجه دیگران بلاانقطاع حرف می زنند نیز دیده می شود. معمولا افرادی که انرژی های چاکرای پنجمشان بسته است به دلیل نداشتن آزاداندیشی، انبساط درونی و استقلال که لازمه ی رسیدن به این چنین حوزه هایی است به ابعاد لطیف وجود دست نمی یابند. با وجود این، امکان این که دارای دانش عمیق درونی باشید وجود دارد. شما فقط از زندگی و ابراز آن می ترسید به این دلیل که از قضاوت دیگران و تنهایی می ترسید. این دانش عمیق ممکن است راه خودش را به طرق دیگر بازکند مثل شاعری، نقاشی یا وجوه دیگری از ابراز کردن خود به خودی. اما آنها را با دیگران با بی میلی تقسیم می کنید. انرژی های معنوی شما ممکن است در سرتان گیرکرده باشند سپس نیروها برای تبدیل شدن به احساسات ممکن است با مشکل مواجه شوند و انرژی های چاکراهای پایین تر نمی توانند قدرت و ثبات چاکراهای بالاتر را تامین کنند، آنها نیاز به درک معنویت درونی در زندگی تان دارند.
کم کاری
کم کاری چاکرای گلو توانایی شما را برای نشان دادن و توصیف خودتان به تاخیر می اندازد. ((خود)) درونی تان را کاملا کنترل می کنید؛ خجالتی، ساکت و درون گرایید و وقتی صحبت می کنید فقط در مورد چیزهای کم اهمیت زندگی بیرونی تان حرف می زنید. اگرسعی کنید احساسات و افکار باطنی تان را بیان کنید به سرعت احساس ورم درگلو می کنید و صدایتان حالت تصنعی به خود می گیرد. دراین جا حالت لکنت زبان غالبا بیشتر از وضعیت عملکرد ناهماهنگ دیده می شود. د ربرخورد با دیگران احساس عدم اطمینان و ترس از قضاوت دارید و اغلب واقعا نمی دانید چه می خواهید .پیام های روح خود را دریافت نمی کنید و به نیروی بصیرت خودتان اعتماد ندارید. اگرچاکرای پنجمتان را بهبود نبخشید، مشکل جدی پیش خواهد آمد. فضای پشت دیواری که خودتان ساخته اید، فضایی که درآنجا بیشتر اوقاتتان را می گذرانید، جایی که شما استعدادهایتان را نشان می دهید کوچک و محدود است، زیرا جهان بیرون را فقط به عنوان یک حقیقت معتبر قبول دارید.
امکانات پاکسازی و فعال کردن چاکرای پنجم
ل*ذت بردن از طبیعت
نور آبی شفاف آسمان صاف واکنشی دردرون چاکرای پنجم ایجاد می کند.ب رای جذب کامل رنگ آبی آسمانی، روی زمین دراز بکشید و رلکس کنید، وجود درونی تان را رو به گستردگی لایتناهی افلاک بازکنید. احساس خواهید کرد که چگونه ذهنتان باز و پاک می شود و چگونه انقباض و گرفتگی چاکرای گلو و فضای تحت تاثیرآن به تدریج ازبین می رود؛ وحالا قلب شما آماده پذیرفتن ((پیام)) الهی است. انعکاس آسمان آبی درکش و قوس شفاف آب اثر وسعت دهنده و آزاد کننده بر احساساتتان دارد، و صدای آرام امواج شما را ازعواطف و احساسات نهفته تان و این که به شما چه می خواهند بگویند آگاه می سازد؛ واگراجازه دهید که امواج انرژی های آسمان و آب کاملا درشما نفوذ کنند ذهن و احساساتتان یکدیگر را کاملا بهبود می بخشند.
موسیقی درمان ی
موزیک: هر نوع موزیک یا ترانه ای که سرشار از تن زیر باشد و همین طور موسیقی و یا ر*ق*ص های مراقبه ای فوق العاده اثر فعال کننده دارند. برای هماهنگ کردن و رلکس کردن چاکرای پنجم، به موزیک های آرامش بخش مدرن(عصرجدید) با اثر طنین صدا گوش بدهید. گوش درون را باز و گسترده و آزاد می کند.
رنگ درمان ی
آبی روشن وکم رنگ به چاکرای گلو اختصاص دارد. این رنگ آرامش می آفریند و بینش روحانی شما را باز و گسترده می کند.
سنگ درمان ی
یاقوت کبود: آبی کم رنگ سافایر مانند انعکاس آسمان صاف برروی دریاست. ازاین رو کمک می کند تا روانتان به آیینه ای تبدیل شود که گستره ی لایتناهی روحتان را منعکس کند. ارتباط شما را با درونی ترین بخش وجودتان فعال می کند و نور و روشنی به قسمت های پنهان روحتان می آورد. امواج آن روح شما را سرشار از خلوص، آزادگی و بزرگی وآن را پذیرای دور اندیشی و درک شهودی می کند. زمرد کبود همچنین کمک می کند آزادانه و خلاقانه این علم را بیان کنید و تحت تاثیرآن روح شما کانالی می شود برای عشق فداکارانه و نیروی شفا بخشی.
فیروزه: در درون رنگ فیروزه پیوند دوباره ای را بین رنگ آبی آسمان و سبز زمین پیدا می کنیم از این رو فیروزه آرمان های متعالی روح را با انرژی حیاتی ازلی سیاره مان ترکیب می کند. به بیان ایده ها و دانش روحانی کمک و آنها را با زندگی زمینی تلفیق می کند. علاوه بر این، انرژی مثبت را جذب و ب*دن و روانمان را درمقابل تاثیرات منفی محافظت می کند.
chalcedonyآبی متمایل به سفید: chalcedony اثرمثبت برروی غده ی تیروئید دارد. تاثیر آرام بخش و متعادل کننده بر روی ذهن دارد و تند خویی و زود رنجی را کاهش می دهد. با تاثیر آرامش بخش آن دری به سوی الهام درونی باز می شود و قدرت ابراز وجود خلاقانه را از راه کلام یا نوشتن برانگیخته می کند.
رایحه درمان ی
مریم گلی: رایحه ی تند مریم گلی امواج شفا را به طرف ((مرکز تکلم)) می فرستد. چاکرای گلو را از انقباض رها می کند و اجازه می دهد تا آنچه را باید با هماهنگی و پر از انرژی بگوییم، کمک می کند تا پیام های درونی روح را به طور موثری بیان کنیم.
اکالیپتوس: رایحه ی نشاط بخش روغن اکالیپتوس چاکرای پنجم را باز و پاک می گرداند. امواج ریالآن ما را بر روی صدای درون باز می کند و زمینه ی خلاقیت را مساعد کرده و به شیوه ی ارتباطمان سادگی و بی ریایی می بخشد.
فرم یوگایی که عمدتا از راه چاکرای پنجم کار می کند:
مانترا یوگا: مانتراها اوراد مراقبه ای هستند که منعکس کننده ی جلوه های خاص((الهی)) هستند. یا به آرامی در سکوت تکرار می شوند یا با صدای بلند. با تکرار یک مانترا افکار و احساسات به تدریج دگرگون می شوند، بدین ترتیب سالک با نیروی کیهانی((الهی)) که توسط آن مانترای مشخص آشکار می شود یکی خواهد شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا