• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

قابلیت جدید Spotify در هنگام رانندگی

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 131
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

قابلیت جدید Spotify در هنگام رانندگی​


قابلیت جدید Spotify در هنگام رانندگی


Spotify در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که گوش دادن به موسیقی را در هنگام رانندگی بسیار راحت می کند. البته ما این خبر را از برخی کاربران سایت Reddit دریافت کردیم. مسولان Spotify در خصوص این قابلیت جدید گفتند ” در حال حاضر خبری نیست که با شما در میان بگذاریم. “


افرادی که این قابلیت جدید را کشف کردند اعلام کردند که حالت رانندگی شامل دکمه های بزرگتر و صدایی که اسم آهنگ و همچنین اسم خواننده را بیان می کند می شود.

Chris54721 یکی از کاربران Reddit اشاره کرد که این قابلیت جدید به صورت تصادفی در برخی گوشی ها ( اندرویدی ) ظاهر می شود. او عکسی را از این قابلیت جدید منتشر کرد. این عکس آیکون کوچکی از یک خودرو را نشان می دهد که در پایین صفحه وجود دارد و با فشار دادن آن این حالت رانندگی فعال می شود.

gallery-item gallery-item gallery-item gallery-item
بر اساس این عکس ها ، این قابلیت جدید از شما اجازه دسترسی به میکروفن برای ارتباط کلامی را می خواهد. همچنین این نرم افزار از مردم خواسته است تا بازخورد خود را به ایمیل Spotify نشان دهند.

Spotify در ایمیلی به ما نوشت : ما همیشه قابلیت های جدید را امتحان می کنیم و به دنبال بهتر شدیم هستیم در حال حاضر خبری نیست که با شما در میان بگذاریم.


این حالت رانندگی Spotify همگام شدن آنها با وزارت ایمنی بزرگراه ها و حمل و نقل ایالات متحده در مبارزه با حواسپرتی رانندگان در هنگام استفاده از موبایل است.

مدتی پیش اپل هم از یک قابلیت جدید به نام ” در هنگام رانندگی مزاحم نشوید ” رونمایی کرده بود. این قابلیت باعث می شد تا اعلانات زمانی که شما در حال رانندگی هستید خاموش شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا