• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید

اسپانیایی دانستنی های زبان اسپانیایی

  • نویسنده موضوع atena.vd
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 499
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

atena.vd

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-22
نوشته‌ها
1,457
لایک‌ها
3,978
امتیازها
73
سن
19
محل سکونت
البرز
کیف پول من
4,396
Points
0
به ۵ کار که در اسپانیا برای یادگیری زبان اسپانیایی می توانید انجام دهید توجه کنید:

5-کار-که-در-اسپانیا-برای-یادگیری-زبان-اسپانیایی-می-توانید-انجام-دهید.jpg


5 کار که در اسپانیا برای یادگیری زبان اسپانیایی می توانید انجام دهید


۱- یک کتاب عبارت خوب داشته باشید. کتاب عبارت آشکارا این مزیت را دارا است که زبانی را در اختیار شما قرار می دهد که در هر موقعیتی آن را لازم دارید، در نتیجه سفر خیلی راحت تری را برایتان فراهم می کند. با این حال، اثر مهم تر این است که باعث می شود تا بروید و با مردم واقعی صحبت کنید، جایی که در واقع یادگیری اتفاق می افتد.


۲- روی پادکست ها سرمایه گذاری کنید. بستن بار به منظور سفر معمولاً زمان آزاد زیادی می برد. به خصوص موقعی که صحبت از نقل مکان می شود آمریکای جنوبی زمان فشرده ای لازم دارد. پادکست های زبان را آماده در اختیار داشته باشید تا موقعی که آن ها را لازم دارید وقت سفر را به وقت مطالعه تبدیل کنید.


۳- مسیرها را بپرسید. … حتی اگر می دانید که به کجا می روید! احتمال دارد کمی حالت غیر صمیمی داشته باشد، اما مساله این است که پرسیدن مسیرها قابل قبول ترین دلیل اجتماعی برای صحبت با مردم در هر کجای جهان است. حتی اگر مکالمه ای کوتاه باشد یک تعامل بیش تر به حساب می آید، و اعتماد به نفستان زیاد می شود.


۴- پرواز نکنید. هر چه مسافت بیش تر باشد بهتر است. نه تنها خیلی ارزان تر از پرواز در آمریکای جنوبی است، بلکه تعدادی موقعیت های عالی هم وجود دارد. اول این که اگر شما کنار شخصی باحال بنشینید در تمام مسیر سفر یک مخاطب شیفته دارید. دوم این که اگر هم کسی نباشد ساعت ها زمان مطالعه ی بی وقفه خواهید داشت (خوشبختانه آن ها فیلم های دهه ی ۹۰ آمریکایی را در تلویزیون پخش نمی کنند).


۵- به جای آن یک کلاس با افراد بومی داشته باشید. گیتار؟ گل آرایی؟ هر آن چه که دلتان می خواهد. در کلاسی ثبت نام کنید که دوست دارید و، اگر چه احتمال دارد سخت به نظر برسد، به طور زیاد و معناداری در معرض زبان قرار خواهید گرفت (یعنی فقط شامل جملات کتاب عبارت نمی شود – دستور العمل هایی است که شما باید بفهمید و دنبال کنید). همان طور که شما تجربیات رایج را با بقیه به اشتراک می گذارید کلاس ها همچنین روشی خارق العاده برای پیدا کردن دوست هستند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : atena.vd

atena.vd

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-22
نوشته‌ها
1,457
لایک‌ها
3,978
امتیازها
73
سن
19
محل سکونت
البرز
کیف پول من
4,396
Points
0
زبان اسپانیایی را بیشتر بشناسید

زبان اسپانیایی در کشور اسپانیا با زبان اسپانیایی آمریکای لاتین تفاوت دارد همانطور که انگلیسی بریتانیایی با انگلیسی آمریکایی متفاوت است. اسپانیا تنها کشوری است که از حالت جمع غیر رسمی vosotros استفاده می‌کند (پس باید به صرف فعل به جای پنج ضمیر با شش ضمیر عادت کنید) و اینکه اسپانیایی‌ها به تند صحبت کردن معروف هستند.
اسپانیایی‌ها همچنین از نسخه‌ی غیر رسمی you (tú) به مراتب بیشتر از مردم آمریکای لاتین استفاده می‌کنند. اگر در کشورهای آمریکایی اسپانیایی صحبت کنید، باید عادت استفاده از tú و vosotros برای همگان را از سر بیرون کنید. چیز منحصر بفرد دیگر تلفظ نوک زبان c و z هست (البته در مورد sها چنین نیست.)
اسپانیایی‌ها مخصوصاً در شهرهای بزرگ عاشق زندگی شبانه‌ی‌شان هستند. رستوران‌ها تازه از ساعت ۱۰ شب یا دیرتر پر می‌شوند و شب‌نشینی‌ها می‌تواند تا خودِ صبح ادامه پیدا کند. اگر فکر نمی‌کنید بتوانید تا نیمه‌شب به شام برسید، بهترین روش برای شام خوردن در اسپانیا تاپا بار هست که میگو، قارچ‌های با طعم سیر، همبرگر و تکه‌های تخم‌مرغ و املت سیب‌زمینی معروف به تورتیلا سِرو می‌کند.
یک عامل فوق‌العاده‌ی دیگر برای انتخاب شما در یادگرفتن اسپانیایی داخل کشور اسپانیا ن*زد*یک*ی آن به سایر اروپا است. یک دوره‌ی زبانی در اسپانیا می‌تواند نقطه‌ی شروع خیلی خوبی برای کاوش تابستانی زبان‌ها و فرهنگ‌ها در اروپا باشد.
لهجه‌ی آرژانتینی‌ها خالی از اشتباه است. حرف ll که در سایر کشورهای اسپانیایی زبان y تلفظ می‌شود در آرژانتین zh تلفظ می‌شود و ریتم صحبت کردن هم به طوری مشخص ایتالیایی است.
در حالی که مهاجران اسپانیایی زبان خود را به عنوان میراث ترک کردند، موج مهمی از مهاجرت اروپایی به آرژانتین از سال ۱۸۸۰ تا ۱۹۲۰، موجب پیدایش ایتالیایی‌ها و صدای تک اسپانیایی به کشور شد. در سال ۱۹۱۴، یک چهارم جمعیت بوینوس آیرس متولد ایتالیا بودند، و به طور تخمینی امروزه ۶۰% آرژانتین، رگه‌ی ایتالیایی دارند. به طور کل نسبت به ایتالیایی‌ها در گویش های ایتالیایی بومی سلیس‌تر هستند، اسپانیایی با لحن ایتالیایی به زبان رایج آن‌ها تبدیل شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : atena.vd
بالا