• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

نصب پتال سرچ از طریق بروزرسانی رابط کاربری EMUI روی گوشی‌های هواوی

  • نویسنده موضوع sara5280
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 289
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

sara5280

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2021-11-27
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
امتیازها
3
محل سکونت
رشت
وب سایت
huaweimobilefarsi.com
کیف پول من
25
Points
0
نصب پتال سرچ از طریق بروزرسانی رابط کاربری EMUI روی گوشی‌های هواوی انجام می‌شود و برای گوشی‌های تازه به بازار آمده، موتور جست‌وجوی Petal Search به شکل پیش‌فرض نصب شده‌ است. البته که امکان دانلود برنامه پتال سرچ از طریق AppGallery نیز فراهم شده است.

هنگامی که برای اولین بار موتور جستجوی هواوی را باز می‌کنید با چند صفحه از مراحل راه‌اندازی برنامه مواجه می‌شوید که شما را از سیاست حفظ حریم خصوصی و مجوزهای دسترسی مورد نیاز برنامه مطلع می‌سازد. اگر با حساب کاربری Huawei خود وارد برنامه شوید شاهد پیام‌هایی مبنی بر استفاده‌ی پتال سرچ از برخی داده‌های شما به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری خواهید بود.

به گفته‌ی هواوی هرگز اطلاعات جست‌وجوی کاربران در برنامه‌ی Petal Search در اختیار افراد و ارگان‌های دیگر قرار نخواهد گرفت و حتی تاریخچه‌ی جست‌وجوی کاربر پس از هر بار ورود و خروج در Huawei Account خود، به طور کلی پاک می‌شود.

البته Petal Search کاربران را ملزم به ورود با حساب کاربری هواوی جهت جست‌وجوی نرم‌افزارهای مورد نظر نخواهد کرد. درواقع تنها تفاوت موجود در ورود به برنامه با حساب Huawei یا بدون آن، در همگام‌سازی صفحاتی است که به بخش مورد علاقه‌ها اضافه می‌کنید.

همچنین بسیاری از مجوزهای مورد نیاز این برنامه اختیاری هستند. تنها موردی که برای اجرای Petal Search لازم است، پذیرفتن مجوز دسترسی برنامه به فضای ذخیره‌سازی دستگاه است که به واسطه‌ی آن در پوشه‌های پیش‌فرض تصویر، موسیقی، فیلم، و دانلودها، پوشه‌ای جدید به نام «Petal Search» ایجاد می‌شود که تمامی فایل‌های بارگیری شده در آن ذخیره خواهند شد.

پس از راه‌اندازی برنامه اولین اقدام طبیعتاً جست‌وجو یک اسم در زبانه‌ی Search است؛ جایی که به‌ وسیله‌ی آن می‌توانید نرم‌افزارهای اندرویدی را روی گوشی هواوی خود دانلود کنید.

در صورتی که هنوز موردی را برای جست‌وجو کردن در نظر نداشته باشید، موتور جستجوی هواوی به طور پیشنهادی سه دسته‌بندی Essential Apps، Top Local Apps و Trending Apps را برای شما به نمایش خواهد گذاشت که لیستی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای ریجن ثبت شده در حساب کاربری شما است. البته ریجن اکانت در منوی تنظیمات این برنامه قابل تغییر است.

منبع: هوآوی موبایل فارسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا