• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بانوان راه‌هایی ساده برای کاهش تهوع بارداری☘️

  • نویسنده موضوع MAHTA☽︎
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 1K
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

MAHTA☽︎

مدیرارشد بازنشسته+نویسنده اختصاصی
نویسنده اختصاصی
نویسنده انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-15
نوشته‌ها
1,739
لایک‌ها
12,268
امتیازها
113
کیف پول من
9,253
Points
2
راه‌هایی ساده که به شما در کاهش تهوع بارداری کمک می‌کنه. 👇

✳️ اگر زیاد استفراغ می‌کنید، از نو*شی*دنی‌های حاوی گلوکز، نمک و پتاسیم برای جبران الکترولیت‌های از دست رفته استفاده کنید. خوردن شربت آب‌لیمو نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

✳️ اتاق گرم یا بدون گردش هوا، بوی شدید عطر، نشستن داخل ماشین یا محرک‌های چشم مانند نور چشمک‌زن می‌توانند تهوع شما را ت*ح*ریک کند. در چنین حالت‌هایی سریع موقعیت خود را تغییر دهید. پرهیز از محرک‌ها می‌تواند تأثیر زیادی در بهبود حالت تهوع شما داشته باشد.

✳️ پیاده‌روی یا باز کردن پنجره، تهوع شما را کاهش می‌دهد.

✳️ به خودتان زمان استراحت بدهید و هر وقت می‌توانید چرت بزنید یا فیلم تماشا کنید. ملاقات با دوستان می‌تواند به کاهش استرس و آرامش ذهن شما کمک کند.

✳️ از آنجا که ممکن است ویتامین‌ها و مکمل‌های بارداری مورد استفاده‌ی شما تأثیری بر دستگاه گوارشی شما داشته باشد و باعث افزایش حالت تهوع شما شود، بهتر است آنها را به همراه غذا مصرف کنید. همچنین می‌توانید از پزشک خود بخواهید تا در صورت امکان، ویتامین با دُز آهن کمتر یا فاقد آهن را برای سه ماهۀ اول شما تجویز کند.

✳️ درمانی خانگی که معده را آرام و به کاهش تهوع کمک می‌کند. مقداری زنجبیل را رنده کنید و به آن آب جوش اضافه کنید تا دم‌نوش آن تهیه شود. همچنین می‌توانید از بیسکویت و آب‌نبات زنجبیلی استفاده کنید، اما بهتر است زنجبیل طبیعی داشته باشند، زیرا بسیاری از آنها واقعاً زنجبیل ندارند. ممکن است نوشیدن چای نعناع یا مکیدن آب‌نبات با طعم نعناع به خصوص پس از صرف غذا نیز به رفع حالت تهوع شما کمک کند.

✳️ برخی از زنان معتقدند بوی برخی از عصاره‌ها مانند لیمو، نعناع یا پرتقال می‌تواند به رفع حالت تهوع در آنها کمک کند. می‌توانید از اسپری یا افشانۀ روغنی استفاده کنید. یک یا دو قطره از این روغن‌ها را روی یک دستمال با خود حمل کنید تا در آغاز احساس تهوع آن را بو کنید.‌

⁉️ شما برای کاهش تهوع بارداری چه کارهایی رو انجام می‌دید؟ ‌
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : MAHTA☽︎
بالا