• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

اخبار فعالیت‌های حوزه کتاب باید منجر به افزایش سرانه مطالعه شود

  • نویسنده موضوع "ASHOB"
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 331
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

"ASHOB"

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-16
نوشته‌ها
2,956
لایک‌ها
24,092
امتیازها
88
محل سکونت
زیر آوار آسمان 🌪️
کیف پول من
7,839
Points
19
محمد مظفری صبح شنبه در مراسم تجلیل از حسین جواهری نویسنده و پژوهشگر بندرریگی و رونمایی از کتاب چکیده‌های خامه جدیدترین کتاب ایشان اظهار داشت: تجلیل از مقام معلم، پژوهشگر و نویسنده سیره و روش بزرگان دینی ماست و این عمل خیر باید در کشور نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه کتاب باید به عنوان چراغ راه بشر در همه زمینه‌های زندگی شهروندان حضور داشته باشد. افزود: مطالعه کتاب باید به عنوان یک وظیفه در فرهنگ ما وارد و پذیرفته شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه کتاب، ایجاد زیر ساخت‌ها و فعالیت‌های حوزه کتاب اگر منجر به بالا رفتن سرانه مطالعه مردم نشود ارزشش را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند حسین جواهری در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت، تألیف های ارزشمند وی در حوزه علوم پایه و کتاب‌های درسی و غیر رسمی شیمی را گنجینه گرانبهایی برای نظامی آموزشی ایران عنوان کرد.

مظفری با بیان اینکه اشراف و تسلط استاد جواهری، به علوم مختلف از جمله علوم پایه، ادبیات فارسی، ادبیات عرب، ادبیات عامه، تاریخ شفاهی، تاریخ سیاسی ایران و فرهنگ ملل از ایشان چهره‌ای دانشمند و جامع الاطراف ساخته است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : "ASHOB"

"ASHOB"

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-16
نوشته‌ها
2,956
لایک‌ها
24,092
امتیازها
88
محل سکونت
زیر آوار آسمان 🌪️
کیف پول من
7,839
Points
19
وی بیان کرد: حسین جواهری گنجینه‌ای است که جامعه دانش آموزی، دانشجویی و نظام پژوهشی استان بوشهر باید از تجربیات ایشان بیش از این استفاده کنند.

حسین جواهری پژوهشگر و نویسنده بندرریگی نیز در این آئین با برشمردن مقام علم افزود: حضور در محضر پدر که از عالمان وارسته زمانه خود بود و معلمان عزیزم من را در مسیری قرار دارد که امروز خداوند را بابت آن شاکرم.

وی افزود: کتاب چکیده‌های خامه را شامل بیش از دو هزار مصراع گمشده ابیات معروفی دانست که در مثال‌های روزنه ما فقط ک مصراع از آن گفته می‌شود و مصراع دیگر معمولاً مغفول می‌ماند.

وی با بیان اینکه این مطالب را در ۵۳ قسمت در هفته نامه صدای بندر و در مدت چند سال به جامعه ادبی استان عرضه داشته‌ام، افزود: امروز خوشحالم که حاصل این پژوهش را امروز در کتابی ۸۰۰ صفحه‌ای تقدیم علاقمندان می‌کنم.

آئین تجلیل از استاد جواهری به همت شهرداری و کتابخانه عمومی ریگ و با حضور علاقمندان در کتابخانه شهر ریگ برگزار شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : "ASHOB"
بالا