• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

اخبار ترویج فرهنگ کتابخوانی پایه‌های فرهنگ شهروندی را مستحکم‌ می‌کند

  • نویسنده موضوع "ASHOB"
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 308
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

"ASHOB"

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-16
نوشته‌ها
2,956
لایک‌ها
24,092
امتیازها
88
محل سکونت
زیر آوار آسمان 🌪️
کیف پول من
7,839
Points
19
عفت پدرام فربا اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی در جامعه اظهار داشت: در اهمیت این موضوع همین بس که اولین پیام خدا به حضرت محمد (ص) با کلمه «اقرا» شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب و مطالعه در طول زندگی بشری همیشه توانسته است بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند، ابراز داشت: علت اصلی این موضوع این است که می‌توان اندیشه‌های درست را از درون یک کتاب مفید بیرون کشید.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کاشان با بیان اینکه خانواده یکی‌از مهمترین علل در ترغیب اعضای جامعه به نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، تصریح کرد: تشویق و عادت دادن فرزندان در یک خانواده به مطالعه کتاب می‌تواند باعث رشد فرهنگی فرزندان در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باعث تحکیم فرهنگ شهروندی در بین شهروندان یک شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: از این رو شورای شهر از هر برنامه‌ای که باعث ترویج فرهنگ کتابخوانی شود، حمایت می‌کند.

پدرام فر با اشاره به اینکه متأسفانه در برخی از خانواده‌ها هنوز فرهنگ کتابخوانی نهادینه نشده است، گفت: البته ممکن است بخشی از این موضوع به علت استفاده زیاد از وسایل الکترونیکی به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا باشد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : "ASHOB"

"ASHOB"

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-16
نوشته‌ها
2,956
لایک‌ها
24,092
امتیازها
88
محل سکونت
زیر آوار آسمان 🌪️
کیف پول من
7,839
Points
19
برخی از فرهیختگان نیز از کتاب فاصله گرفته‌اند

وی ضمن ابراز تأسف از اینکه حتی برخی از فرهیختگان نیز از کتاب فاصله گرفته‌اند، گفت: این باعث شده است که فرهنگ استفاده از شبکه‌های مجازی و اینترنت برای یافتن پاسخ به پرسش‌ها و سوالات بیشتر در بین مردم ترویج پیدا کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی‌شهر کاشان با اشاره به اینکه کناب‌های مجازی نیز به نوعی یک منبع برای مطالعه است، افزود: به یقین افرادی که مطالعه منظم دارند در زندگی نیز دقیق‌تر و نسبت به افراد و حوادث اجتماع با ذهن بازتری رفتار می‌کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : "ASHOB"
بالا