• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

اخبار ۲۱۴ هزار مترمربع به سرانه کتابخانه ای کشور افزوده شد

  • نویسنده موضوع "ASHOB"
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 236
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

"ASHOB"

کاربر اخراج شده
کاربر اخراج شده
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-16
نوشته‌ها
2,956
لایک‌ها
24,092
امتیازها
88
محل سکونت
زیر آوار آسمان 🌪️
کیف پول من
7,839
Points
19
مهدی توکلیان ظهر دوشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با آیین بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در زنجان، با بیان اینکه طی ۶ سال گذشته ۷۶۲ باب کتابخانه به جمع کتابخانه های کشور افزوده شده است، گفت: امیدواریم طی سالهای آینده شاهد افزایش تعداد کتابخانه ها در سطح کشور باشیم.

وی با بیان اینکه با ساخت این کتابخانه ها بیش از ۲۱۴ هزار مترمربع به سرانه کتابخانه ای کشور افزوده شده است، اظهار کرد: باید سرانه مطالعه کتاب هم با افزایش تعداد کتابخانه ها افزایش یابد.

مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه ویروس کرونا تمام برنامه‌ها را تحت الشعاع قرار داد، گفت: در دوران شیوع کرونا خدمات کتابخانه ها در کشور متوقف نشد و کتابداران ثابت کردند که نمی‌گذارند کتابخانه ها به تعطیلی کشیده شود و در فضای مجازی فعالیت کردند.

توکلیان با بیان اینکه امروز کتابخانه های عمومی به باشگاه‌های فرهنگی و اجتماعی و آموزشی تبدیل شده‌اند، ابراز داشت: رویکرد این باشگاه‌ها فقط منحصر به امانت و تحویل کتاب نیست.

وی با بیان اینکه خدمات ویژه کتابخانه ها به کودکان، کم بینایان، نابینایان و ناشنوایان و گروه‌ها و اقشار مختلف به خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: اکنون خدمات کتابخانه ای در کشور به ویژه در کتابخانه های مرکزی مطابق و مبتنی بر استانداردهای جهانی است.

مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بر لزوم تقویت و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : "ASHOB"
بالا