• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

چگونه گوشی را از دسترس خارج کنیم؟ کد از دسترس خارج کردن ایرانسل و همراه اول

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 250
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0
چگونه گوشی را از دسترس خارج کنیم؟ کد از دسترس خارج کردن ایرانسل و همراه اول

گوشی خود را از دسترس خارج کنید! چطور؟ در ادامه ساده‌ترین روش‌ها و ترفندهای خارج کردن گوشی از دسترس را به شما آموزش می‌دهیم.
ممکن است به هر دلیلی شخصی تمایل به جواب دادن گوشی خود نداشته باشد، اما خاموش کردن و ریجکت کردن نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ یکی از روش‌های مورد استفاده، خارج کردن گوشی از دسترس است. شما همچنین کد لازم برای از دسترس خارج کردن گوشی در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل را نیز در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

7 روش برای خارج کردن گوشی از دسترس​

برای آنکه گوشی را از دسترس خارج کنید، هم می‌توانید از روش‌های گفته شده در این مقاله و هم از کدهای همراه اول و ایرانسل استفاده کنید. در این صورت پیغام «مخاطب در دسترس نمی‌باشد» در جواب فرد تماس گیرنده شنیده خواهد شد. در ادامه با آموزش 7 روش برای از دسترس خارج کردن گوشی همراه شما هستیم.

1. استفاده از نرم افزار از دسترس خارج کردن گوشی​

شما می‌توانید برای خارج کردن گوشی از دسترس از یک نرم افزار استفاده کنید. یکی از این نرم افزارهای کاربردی در این زمینه Cell Phone Signal Blocker Pouch است. در نظر داشته باشید که این نرم افزار رایگان نیست و برای آنکه بتوانید روی تلفن همراه خود آن را نصب کنید، باید از سایت آمازون دانلودش کنید. اما اپلیکیشن‌های ایرانی خارج کردن گوشی از دسترسی هم وجود دارد که در ادامه لینک تعدادی از آن‌ها را برای شما قرار می‌دهیم:


نام اپلیکیشنتعداد نصب فعاللینک دانلود
مزاحم نشوید (از دسترس خارج شو !) (4.3/5.0)9000+دانلود
مزاحم نشوید – نسخه رایگان (4.4/5.0)4000+دانلود
در دسترس نباش (4.0/5.0)4000+دانلود
از دسترس خارج شو (4.27/5.0)9000+دانلود
مسدود حرفه ای تماسها (4.27/5.0)6000+دانلود
آنتی مزاحم (4.4/5.0)2000+دانلود

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

2. تغییر اپراتور شبکه تلفن همراه​

برای خارج کردن گوشی از دسترس در این روش لازم نیست گوشی را خاموش کنید. برای این ترفند در ابتدا لازم است تنها تلفن همراه خود را از دسترس خارج کنید. برای فعال کردن این قسمت باید وارد قسمت Settings < More settings < Network selection شوید و گزینه Manual را انتخاب کنید.

پس از انتخاب Manual باید به مدت 10 تا 15 ثانیه صبر کنید تا گوشی همراه شما تمام اپراتورهای موجود شبکه تلفن همراه شناسایی شده خود را نشان دهد. پس از آن یکی از شبکه‌هایی که متعلق به سیم کارت شما نیست را انتخاب کنید. این عمل باعث خارج کردن گوشی از دسترس می‌شود. برای آنکه دوباره تلفن همراه خود را به حالت اول برگردانید، باید تمام مراحل گفته شده را تکرار کنید و سپس گزینه Automatic را انتخاب کنید.

3. دایورت کردن​

دایورت / نرم افزار در دسترس نبودن گوشی


برای از دسترس خارج كردن گوشی می‌توانید از روش دایورت کردن نیز استفاده کنید. بدین منظور باید تماس‌های خود را روی خطی که خاموش بوده و از آن استفاده نمی‌شود دایورت کنید. برای فعال کردن این روش وارد Setting و سپس وارد قسمت Call Forwarding شده و شماره موبایل خاموش را که قصد دایورت کردن روی آن را دارید، وارد می‌کنید.

4. خارج کردن باتری گوشی بدون خاموش کردن آن​

حرکت انتحاری! برای خارج کردن گوشی از دسترس، یکی از آسان‌ترین راه‌ها، خارج کردن باتری تلفن همراه بدون خاموش کردن آن است. با استفاده از این روش تا زمانی که مجددا تلفن خود را روشن کنید، موبایل شما از دسترس خارج می‌شود. در این حالت پیغام «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» هنگام تماس با خط شما شنیده خواهد شد.
توجه داشته باشید که بعد از خارج کردن باتری از گوشی، حتما آن را در مکانی خشک قرار دهید تا آسیب نبینید.

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

5. پیچیدن تلفن همراه در فویل آلومینیومی​

یکی دیگر از روش‌های خارج کردن گوشی از دسترس بدون خاموش کردن آن، پیچیدن تلفن همراه در فویل آلومینیومی است. در این روش کافی است گوشی‌تان را در یک فویل آلومینیومی بپیچید. با این کار تلفن شما در دسترس نخواهد بود.

6. قرار دادن گوشی در حالت پرواز​

نرم افزار از دسترس خارج کردن گوشی / از دسترس خارج کردن گوشی اپل

تمامی گوشی‌های امروزی همگی دارای گزینه‌ای به نام حالت پرواز (Flight mode یا Airplane mode) هستند. برای خارج کردن گوشی از دسترس باید این گزینه را فعال کنید. این روش را تست کنید تا از کار کردن آن به این منظور مطمئن شوید؛ به دلیل آنکه قرار دادن در حالت پرواز برای همه گوشی‌ها باعث خارج کردن گوشی از دسترس و یا در واقع پیغام «مخاطب در دسترس نمی‌باشد»، نمی‌شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

7. خارج کردن سیم کارت​

کد دستوری از دسترس خارج شدن همراه اول / كد خارج كردن گوشي از دسترس ايرانسل

در بعضی از تلفن‌های همراه سیم کارت زیر باتری گوشی قرار نگرفته است. برای این دسته از گوشی‌ها این روش مناسب است. شما می‌توانید سیم کارت خود را خارج کنید و سپس آن را وارد گوشی کنید. این روش باعث خارج کردن گوشی از دسترس می‌شود. گوشی سیم کارت را قبول نمی‌کند تا زمانی که گوشی خود را یک دور خاموش و روشن کنید.

كد از دسترس خارج كردن همراه اول + کد از دسترس خارج شدن ایرانسل​

برای خارج کردن گوشی از دسترس در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل کافی است از روش زیر اقدام کنید:
(توجه: کدهای زیر به تازگی غیرفعال شده‌اند. لطفا در صورتی که کد جدیدی برای از دسترس خارج کردن گوشی مشاهده کردید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا این مطلب به روز شود)

  • فعالسازی: کد #094*21* را از چپ به راست شماره گیری کنید. با گرفتن این کد قادر به برقراری تماس و ارسال پیام هستید، اما شخصی نمی‌تواند با شما تماس بگیرد. «شماره مورد نظر در شبکه نیست» پاسخی است که در جواب شخص تماس گیرنده به فرد داده می‌شود.
  • غیرفعالسازی: برای بازگشت تلفن همراه دوباره به حال عادی تنها کافی است که کد #21# را شماره گیری کنید تا به حالت اول برگردید.
ممکن است به هر دلیلی تمایل پاسخگویی به تلفن همراه خود را نداشته باشید و از طرف دیگر رد تماس گزینه مناسبی نباشد. به همین دلیل از دسترس خارج کردن گوشی، بهترین گزینه است. ترفندها و روش‌هایی برای این منظور وجود دارد. گوشی‌های اندروید و آیفون هر کدام راه حل‌های مخصوص به خود را در این زمینه دارند. در این مقاله چندین روش برای خارج کردن گوشی از دسترس را با هم مرور کردیم. در انتها هم کد دستوری از دسترس خارج شدن همراه اول و ایرانسل را برایتان قرار دادیم.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا