• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بهترین برنامه های کاربردی اندروید که شما را غافلگیر می کنند

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 7
  • بازدیدها 394
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0
فروشگاه نرم افزار گوگل پلی در سال 2008 تحت عنوان اندروید مارکت شروع به کار کرد. در میان انبوهی از اپلیکیشن‌های موجود قطعا برای یک کار خاص تعداد اپلیکیشن‌های مشابه زیادی برای انتخاب کردن وجود دارند. به طور مثال اگر بخواهید فایل‌های درون گوشی خود را مدیریت کنید نرم افزارهایی چون Bluetooth File و نرم افزار اصلی هر سیستم عامل برای این کار به شما کمک می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم برنامه های خاص اندروید را برای چند مورد از پرکاربردترین استفاده‌ها معرفی کنیم. این نرم افزارها در نوع خود منحصر بفرد نیستند اما هر کدام یک ویژگی خاص دارد که آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز می‌سازد.



بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید​

1. نرم افزار FireFox Send​

11 اپلیکیشن شگفت انگیز اندرویدی/11 best android apps


این نرم افزار برای انتقال فایل‌ها باسرعت زیاد طراحی شده است. حتما با خود می‌گویید چرا در حضور نرم افزارهایی چون زاپیا و ShareIt باید از نرم افزار دیگری سخن به میان آوریم. نرم افزار Firefox Send از ناب ترین برنامه های اندروید برای انتقال فایل است. این نرم افزار هیچ گونه تبلیغی ندارد و برای شما تنظیماتی فراهم می‌کند تا بتوانید با اعمال محدودیت‌های خاص، فایل را حذف کنید. اگر قصد دارید با Firefox Send برای دوست خود یک فایل بفرستید، لازم نیست دوست شما این نرم افزار را داشته باشد! تنها کافیست لینک دانلود ساخته شده را از طریق اتصال وای فای بین دو گوشی دانلود کند.

تصور کنید قصد دارید یک فیلم 4 گیگابایتی را برای 20 نفر از دوستان خود بفرستید و سپس آن را حذف کنید. با این اپلیکیشن اندرویدی می‌توانید تنظیماتی را اعمال کنید که لینک ساخته شده برای فایل شما اگر 20 بار دانلود شد، فایل مذکور به صورت خودکار از گوشی شما حدف شود. پس می‌بینیم در کنار زاپیا و ShareIt هم می‌توان از اپلیکیشن شگفت انگیز Firefox Send هم حرف زد که از پرطرفدارترین برنامه های اندروید است. می‌توانید این نرم افزار را از گوگل پلی دانلود کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش:

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

2. نرم افزار Abstruct​

11 اپلیکیشن خفن اندرویدی/11 best android apps


اگر نام همپس اولسون (Hampus Olsson) را نشنیده‌اید، قطعا والپیپرهای طراحی شده توسط او را دیده‌اید. او طراح والپیپرهای پیش فرض گوشی‌های برند وان پلاس است که بخاطر طراحی‌های زیبای خود برنده جایزه‌هایی هم شده است. نرم افزار Abstruct مجموعه رسمی متشکل از تعدادی زیادی از والپیرهای طراحی شده توسط مپس اولسون است و یکی از پرکاربردترین برنامه های اندروید به حساب می‌آید.. Abstruct بیش از 300 والپیپر اختصاصی دارد. بدین معنا که فقط کاربران اپلیکیشن شگفت انگیز Abstruct به این والپیپرها دسترسی دارند.

این برنامه کاربردی اندروید هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و والپیپرهای آن در کیفیت‌ بسیار زیاد و تنوع زیادی طراحی شده‌اند. طراح این نرم افزار در مورد آن می‌گوید:

من به خاطر همه پشتیبانی‌هایی که از شما، طرفدارانم، بدست آورده‌ام خوشحالم. من از این برنامه به عنوان پایه اصلی برای همه تصاویر پس زمینه که در آینده طراحی خواهم کرد، استفاده می‌کنم. پس برای دریافت والپیپرهای جدید مدام به آن سر بزنید …. می‌توانید با اشتراک نرم افزار Abstruct برای دوستانتان، به من در این نرم افزار کمک کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

3. نرم افزار AiCut​

صدها نرم افزار ادیت عکس در دنیا وجود دارد که هر کدام در نوع خود ویژگی‌های خاصی دارند. اما چه چیزی AiCut را به لیست کاربردی ترین برنامه های اندروید کشانده است؟ این نرم افزار علاوه بر قابلیت‌هایی که تمام نرم افزارهای ویرایش عکس دارند، یک ویژگی خاص دیگر هم دارد و این موضوع AiCut را به یکی از برنامه های جالب اندروید تبدیل کرده است. اپلیکیشن اندرویدی AiCut می‌تواند سوژه اصلی عکس را از پس‌زمینه تشخیص دهد.

پس از تشخیص سوژه اصلی از پس‌زمینه شما قادر خواهید بود که هر کدام را به صورت جداگانه ادیت کنید. حتما تا کنون با نرم افزارهای دیگر این کار را انجام داده و تاثیر منفی آن را بر روی چهره خود دیده‌اید. با برنامه باحالAiCut دیگر نگران تغییر رنگ صورت خود در صورت ادیت بک گراند نباشید.

4. دانلود نرم افزار Storage Organiser​

در ابتدای مقاله هم گفتیم که اگر به دنبال انواع برنامه گوشی برای مدیریت فایل‌های خود می‌گردید، انتخاب‌های بسیار زیادی برای شما وجود دارد. علاوه بر نرم افزار مدیریت فایل اصلی هر سیستم عامل، اپلیکیشن‌هایی مثل Bluetooth File Transfer و File Manager و … کار مدیریت فایل را برای شما به خوبی انجام می‌دهند. پس چه چیزی باعث می‌شود که از Storage Organiser به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های اندروید در زمینه مدیریت فایل یاد کنیم؟ با این نرم افزار کار شما برای حذف فایل‌های مزاحم گوشی‌تان بسیار راحت است و از بهترین برنامه های جالب اندروید است. این اپلیکیشن شگفت انگیز می‌تواند تمام فایل‌های خ*را*ب و یا فولدرهای خالی گوشی شما را پیدا کرده و حذف کند.
از دیگر ویژگی‌های Storage Organiser توانایی این نرم افزار در پیدا کردن فایل‌هایی است که دو نسخه از آن‌ها وجود دارد. همچنین فایل‌هایی که دیگر به درد گوشی شما نمی‌خورند هم می‌تواند توسط Storage Organiser پیدا و حذف شوند. کار کردن با این اپلیکیشن اندرویدی، به دلیل داشتن محیط کاربری بسیار روان و راحت، خیلی ل*ذت بخش است. این نرم افزار از تمامی پسوند‌های فایلی پشتیبانی می‌کند و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. این این از برنامه های کاربردی گوشی است که تمام فعالیت‌های خود را در بک گراند گوشی انجام می‌دهد و به هیچ وجه در زمان کار مزاحم کارهای دیگر شما نمی‌شود!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

5. نرم افزار SpotOn Alarm​

10 اپلیکیشن خفن اندروید /10 best android apps


یکی از نرم افزار های کاربردی اندروید، نرم افزار SpotOn Alarm است. نسخه‌های قدیمی‌تر نرم افزار SpotOn Alarm به شما این امکان را می‌داد که زنگ آلارم گوشی خود را مستقیما از سایت اسپاتیفای انتخاب کنید و لازم نباشد که حتما اکانت پریمیوم این سایت سرویس دهنده موزیک‌ آنلاین را خریداری کنید. در نسخه جدید SpotOn Alarm، این امکان برای سایت یوتیوب هم فراهم شده است. پس با این اپلیکیشن شگفت انگیز که از بهترین برنامه های کاربردی اندروید است، دیگر لازم نیست صداهای دیجیتالی کلیشه‌ای را به عنوان زنگ بیداری گوشی خود انتخاب کنید و تنها کافیست آهنگ و یا صدای مورد نظرتان را از دو سایت اسپاتیفای و یوتیوب پیدا کنید و بدون داشتن اکانت پریمیوم، زنگ بیداری خود را به آن تغییر دهید. این برنامه نیز از بهترین نرم افزار های اندروید به شمار می‌آید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

6. نرم افزار Rise​

gallery-item gallery-item gallery-item
مشکل خواب دارید؟! اگر نیاز دارید که یک اپلیکیشن به شما برای خوابتان کمک کند، Rise می‌تواند بهترین برنامه اندروید برای این منظور باشد. نرم افزار Rise با داشتن رابط کاربری بسیار زیبا، گزینه‌های مختلفی را فراهم آورده که می‌توانید ساعت خواب و یادداشت‌های خواب خود را حفظ و نگهداری کنید. این برنامه که گوشی را متحول و فوق العاده میکند، به شما مشورت‌های بسیاری در زمینه خوابتان می‌دهد. البته هدف اصلی این نرم افزار مفاهیم آموزشی آن است. تمرینات شل کردن عضلات و مدیتیشن نرم افزار Rise در نوع خود بی‌نظیر هستند و به شما کمک بسیار زیادی در بدست آوردن آرامش و داشتن خواب مناسب می‌کنند.

از خوبی‌های این نرم افزار کاربردی اندروید که بگذریم، باید به نکات منفی آن هم اشاره کنیم. بخش‌هایی از این نرم افزار هنوز خوب ساخته و پرداخته نشده‌اند و ممکن است در حین کار با آن دچار مشکل شوید. همچنین بخش‌های زیادی از این نرم افزار هنوز پولی هستند که برای دسترسی به آن‌ها باید کمی پول خرج کنید. با این وجود، Rise در نوع خود اپلیکیشن بسیار خوبی است و از برنامه های جالب برای گوشی محسوب می‌شود. می‌توانید از بخش‌های غیر پولی آن نیز استفاده زیادی ببرید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

7. نرم افزار Battery Notch​

یکی از برنامه های کاربردی برای گوشی، برنامه Battery Notch است. بریدگی بالای صفحه نمایش یا Notch چند سالی است که جای خود را بالای نمایشگر‌ گوشی‌های زیادی پیدا کرده است. این طراحی جالب برای گوشی‌ها، برخی از طراحان نرم افزار را به فکر واداشت تا استفاده دیگری هم از بریدگی بالای صفحه نمایش کنند. نرم افزار Battery Notch، یکی از برنامه های خوب گوشی، این کار را به شیوه‌ای خلاقانه انجام داده است و از عجیب ترین برنامه های اندروید است.
با این اپلیکیشن شگفت انگیز می‌توانید بریدگی بالای صفحه نمایش خود را به محلی برای نمایش مقدار باتری کنید! با این نرم افزار که قابلیت شخصی سازی بسیاری هم دارد، تمام انواع بریدگی‌های بالای صفحه نمایش می‌توانند میزان باتری گوشی شما را نشان دهند. نسخه پرو این اپلیکیشن هم از برنامه های باحال گوشی است و انیمیشن‌هایی برای گوشی شما به همراه دارد که می‌توانید در صورت تمایل نسخه پرو را خریداری نمایید.

8. نرم افزار Scribbl​

10 اپلیکیشن خفن اندروید /10 best android apps


Scribbl یکی از اپلیکیشن های عجیب اندروید است و نرم افزاری است برای انیمیشن کردن عکس‌های واقعی شما. اپلیکیشن‌های اندرویدی بسیار زیادی کار مشابه این نرم افزار را انجام می‌دهند اما قطعا Scribbl ویژگی خاصی دارد که جزو لیست بهترین برنامه های سرگرم کننده موبایل ما قرار گرفته است! در این نرم افزار تنها کافیست بر روی عکس خود نقاشی بکشید. حتی اگر بچه 4 ساله شما این نقاشی‌ها را بکشد هم نگران نباشید! خود Scribbl کاری می‌کند که نقاشی‌های شما بسیار زیبا و حرفه‌ای بنظر برسد.

این از بهترین نرم افزارهای اندروید است و تصاویر شما را به سادگی در شبکه‌های اجتماعی چون ف*ی*سبوک و اینستاگرام و … به اشتراک می‌گذارد. همچنین اگر نسخه پرو آن را خریداری کنید، به تمامی افکت‌ها و انیمیشن‌های دسترسی خواهید داشت و می‌توانید واترمارک این نرم افزار را از روی تصاویر ادیت شده خود حذف کنید. در ادامه می‌توانید این اپلیکیشن اندرویدی که از نرم افزارهای کاربردی اندروید است را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

9. مرورگر Lynket​

رسانه‌های اجتماعی برای یافتن مقالات جالب در سراسر وب عالی هستند، اما همیشه بلافاصله خواندن آن‌ها راحت نیست. گاهی اوقات بهتر است چندین مقاله را در صف خواندن قرار داده و بعداً برای خواندن آن‌ها بازگردیم. این کاری است که می‌توانید با مرورگر Lynket انجام دهید. این برنامه از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است. صفحات وب را در پس زمینه باز می‌کند و با ضربه زدن روی حباب‌های شناور روی صفحه می‌توانید هر زمان که می‌خواهید به این مطالب دسترسی داشته باشید.

این برنامه که یکی از نرم افزار های شگفت انگیز اندروید محسوب می‌شود، بسیار ساده است و در عین حال بسیار مفید است. این برنامه با مرورگر پیش فرض گوشی شما کار می‌کند و همچنین می‌تواند با بارگذاری خودکار نسخه‌های AMP لینک‌هایی که روی آن‌ها کلیک می‌کنید، سرعت مرورگر را افزایش دهد. برای دانلود یکی از اپلیکیشن های عجیب اندروید روی لینک ضربه بزنید.

10. Popup Widget 3​

برنامه های عجیب و غریب اندروید


بهترین ویجت‌های اندروید واقعاً مفید هستند، اما اگر بیش از حد از آن‌ها استفاده کنید به سرعت صفحه Home شما را بهم ریخته و سرعت تلفن شما را کند می‌کنند. Popup Widget 3 نحوه عملکرد این ویجت‌ها را تغییر می‌دهد. این یکی از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است که همه ویجت‌های انتخابی شما را به نمادهای کوچک در صفحه اصلی تبدیل می‌کند. وقتی روی یکی از آن‌ها ضربه بزنید، به صورت Preview و کوچک باز می‌شود تا بتوانید به سرعت داخل آن را ببینید.

این برنامه به شما راحتی و سرعت در استفاده از ویجت‌ها را می‌دهد. نیازی نیست که برنامه را فقط برای مشاهده آخرین توییت‌های خود یا بررسی آب و هوا به طور کامل باز کنید. با استفاده از یکی از اپلیکیشن های عجیب اندروید، به راحتی ویجت را اجرا کنید. برای دانلود یکی از نرم افزار های شگفت انگیز اندروید روی لینک ضربه بزنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
20,548
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

11. Notification Notes​

Notification Notes یکی از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است که بسیار مفید است. به زبان ساده، به شما امکان می‌دهد تا یادداشتی ایجاد کنید و سپس آن را برای یادآوری به پنل اعلانات خود وصل کنید. این برنامه گزینه‌های زیادی را ارائه نمی‌دهد، اما واقعاً نیازی به آن نیست چون با نصب آن می‌توانید یکی از نرم افزار های شگفت انگیز اندروید را داشته باشید. شما می‌توانید یادداشت‌ها را گروه بندی کرده یا جدا نگه دارید و در صورت لزوم آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید. آن‌ها همچنین روی صفحه Lock شما نشان داده می‌شوند و آماده اند تا هر زمان به شما یادآوری کنند. برای نصب یکی از بهترین اپلیکیشن های عجیب اندروید روی لینک کلیک کنید.


سخن پایانی

این گروه از نرم افزار های شگفت انگیز اندروید نحوه استفاده از تلفن Android شما را تغییر می‌دهند. آن‌ها کار را آسان تر می‌کنند و به شما امکان می‌دهند که از گوشی خود استفاده بهتری داشته باشید. اما این تنها چند مورد از بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید است که می‌توانید در Play Store پیدا کنید. برای نرم افزار های شگفت انگیز بیشتر اندروید، به سراغ گوگل پلی بروید و از بین مجموعه گسترده برنامه‌ها، محبوب ترین و بهترین برنامه های کاربردی و عجیب و غریب اندروید را انتخاب و دانلود کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا