• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

خصوصیات کلی متولدین خرداد

  • نویسنده موضوع NeGムr
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 6
  • بازدیدها 255
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
ماه: خرداد

چه راحت میتوان عاشق او شد. جذابیت و شیرینی كلام او به خوبی بر این مدعاست. او عاشق شادی و خوش بودن است و اگر نتوانید او را شاد كنید، جذابیت خود را از دست می دهید.

کودک طبیعت
سمبل: دوپیکر
عنصر وجود: هوا
شعار: من فکر می کنم
سنگ خوش یمن: فیروزه عقیق
اکوامارین، درکوهی،کهربا،سنگماه، فیروزه، عقیق خزه زمّردکبود
سیّاره: عطارد
فلّز وجود: جیوه
شخصیّت: راوی ، کنجکاو، اجتماعی ،بخشنده
رنگ محبوب: زرد و سبز
فعّال و پیشرو متفکّر ارتباط برقرارکننده ایده‌آلیست
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : NeGムr

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
مشخصات کلی متولدین خرداد
اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ،دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی‌کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حرکت ،متنفّر از تقلّب ، عاشق کامپیوتر ، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یک‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ،دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیک پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نکته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، کم حرف ، آب زیر کاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نکنید ، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

خرداد سومين ماه از منطقه البروج است كه به وسيله سياره مركورى هدايت مى شود.سمبل ماه تولد شما(دو پيكر)است كه نشان دهنده شخصيت دوگانه متولدين اين ماه است.

نفوذ سياره مركورى به شما يك فكر قوى و درخشان داده است,ليكن علامت دو پيكر مشخص كننده نوعى بى تصميمى در شخصيت شماست.در درون شما نيروى است كه مى تواند شما را به شهرت و سعادت برساند,ولى اين موضوع بستگى دارد به اينكه تا چه حد بتوانيد به تمايل خود براى تلف مردن استعدادهايتان و مردد بودن بين دو مسير زندگى خود غلبه كنيد.به نظر مى رسد كه شما هميشه در مورد مسايل عشقى, شغلى,مسافرت و غيره در نوعى بى تصميمى بسر مى بريد.اگر بر ترديد خود در انتخاب مسيرهاى مختلف غلبه كرده و دو نيمه مغز خود را براى تعقيب يك هدف واحد بسيج كنيد,شانس اين را داريد كه تقريبا از بسيارى از متولدين ماههاى ديگر بيشتر پيشرفت نماييد.

موجودى بسيار اجتماعى و فوق العاده جذابيد.زمانى كه خودتان ميل داشته باشيد بسادگى با مردم طرح دوستى مى ريزيد,ولى درست به همان سرعت توجه شما نسبت به آنها كاهش مى يابد و آنها را بخاطر دوستان جديد كنار مى گذاريد.مى توانيد موجودى شوخ,مثبت و جالب توجه باشيد.در يك لحظه از بودن با كسى كه دوستش داريد اذت مى بريد,ولى اگر توجه شما در لحظه حاضر برانگيخته نشود,بين خود و ديگران سدى بوجود مى آوريد كه گاهى باعث مى شود ديگران بسختى شما را درك كنند.ميل داريد در هر گروهى هستيد,در مركز توجه قرار بگيريد.شما تقريبا با خشونت و خيلى سريع قضاوت مى كنيد و بدون اينكه به خودتان زحمت درك كردن انگيزه هاى ديگران را بدهيد در آنها قصور مى بينيد و از آنها انتقاد مى كنيد.

به طور خلاصه در وجود شما نيرويى هست كه يا به طرف بالاترين حلقه هاى اجتماع حركت مى كنيد و يا بدون دوست وتنها مى مانيد.اين موضوع بستگى دارد به اينكه تا چه حد بتوانيد صفات مثبت ماه تولد خود را تشخيص داده و گسترش دهيد:اين دوگانگى عجيب با خود قدرت بزرگى به همراه دارد.شما به مهارت خيره كننده اى مجهز هستيد كه شما را قادر مى سازد به طور موفقيت آميزى با هر نوع سرنوشتى كه برمى گزينيد يا برايتان رقم زده مى شود,تطبيق حاصل كنيد.به طور خلاصه اگر به بى تصميمى خود فايق آييد,امكانات شما براى كارهاى فكرى و شانسايتان براى موفقيت خيلى زياد است.به علت جذابيت و شخصيت خود مى توانيد بخوبى در جمع حاضر شويد.شما قادريد كارى را كه دلتان مى خواهد و دوست داريد با سختكوشى و پشتكار به انجام برسانيد.

فكر شما بقدرى سريع و هوشيار است كه بفوريت موضوعات پيچيده و مسايلى را كه ديگران بايستى در طى زمان فرا گيرند,مى آموزيد,ليكن در مورد مسايلى كه خوددارى را ايجاب مى كند بى صبر هستيد.اغلب بقدرى مشتاق رسيدن به هدفتان هستيد كه در مورد زمينه مقدماتى لازم,غفلت مى ورزيد.شما بايستى زمان لازم براى پيشرفت وترقى خود را در نظر بگيريد و قبل از اينكه انتظار داشته باشيد به اوج برسيد,در مسايل مطاله و تعمق كنيد. بسيارى از متولدين خرداد ماه بعلت لياقت و استعداد خود در روابط دوستانه,به قدرت و ثروت رسيده اند.آنها با زرنگى كسانى را انتخاب كرده اند كه مى توانند آنها را در مقاصدشان يارى دهند.

شما احتمالا خيلى بسرعت خود را به افراد مهم وابسته مى كنيد و همراه با آنها ترقى مى كنيد و همچنين به اين مطلب توجه مى كنيد كه خودتان را به رشته هايى بپيونديدكه تشخيص داده ايد شما را بسوى موفقيت راهنمايى مى كنند.به اين حقيقت بايد اشاره كرد كه عكس العملها و مسايل مورد علاقه شما پيش از آنكه جسمى باشد,معنوى هستند. قسمت عاطفى طبيعت شما تا حدودى فرار,توفانى و متمايل به آزادى است. شما موجود بيقرارى هستيد و دوست داريد مكانها و اشخاص را زود بخ زود عوض كنيد.اگر در اين كار افراط شود اشكال بوجود مى ليد زيرا مى تواند باعثاز دست رفتن فرستهاى مناسب شود.بيش از متولدين ساير ماهها,اعمال خودتان در مورد مسايل عشقى,مى تواند باعث ناراحتى و اندوه شما گردد.

وقتى عاشق مى شويد,عميقا دوست مى داريد,ليكن وقتى موقعيتى پيش مى آيد كه شخصى را فراموش كنيد,اين كار را بطور كامل انجام مى دهيد!شما متمايل به دلربايى از ديگران هستيد تا جايى كه افراد ج*ن*س مخالف,از دمدمى مزاجى و هوسبازى شما دچار نوميدى مى شوند.انگيزه هاى ناگهانى مربوط به مسايل جسمانى بايستى با دقت در كانالى هدايت شوند كه سودمند باشند.شما دوست خوب و دشمن بدى هستيد.محبتهايتان دچار نوسان هستند.اگر از فكر عالى خود كمك بگيريد و خود را متمركز كنيد,بخصوص رشته _هاى ادبيات و هنرى به شما كمك خواهند كرد كه از دامهاى ترديد و دودلى به سلامت خلاص شويد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : NeGムr

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
رازهای رفتاری متولد خرداد
خردادی ها به سمت افرادي فرهيخته جذب ميشوند ؛ متولدين خردادماه از راه هاي عجيب و پيش‌بيني نشده، به دنبال ارضاي خواسته‌هاي خود و دستيابي به محبت هستند. آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد مي‌آيند.

براي راه يافتن به قلب آنها، بايد سخت تلاش کنيد، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشي ل*ذت وافر ميبرند ؛ آنها ذاتا به سمت افراد فرهيخته و صاحب نظر جذب ميشوند.

آنها از گفت ‌و گوهاي طولاني شب هنگام ل*ذت ميبرند. اگر مايليد ارتباطتان را با آنها حفظ کنيد، بايد گاه و بيگاه آنها را به حال خود رها کنيد و در حقيقت، آنها را از آزادي طبيعي‌شان محروم نسازيد .

هميشه چيزهاي تازه و جديدي برايشان فراهم آوريد تا دچار يکنواختي در يک ارتباط نشوند، در غير اين صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده ميشوند و بيدرنگ، آن ارتباط را قطع ميکنند.

زمانيکه آنها با شما حرف ميزنند، شنونده خوبي برايشان باشيد ؛ از پيروي از آداب قديمي و کهنه دست بکشيد و در عوض با جريان نوين روز پيش برويد تا هميشه در قلبشان جاي خاصي داشته باشيد .
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : NeGムr

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
مرد متولد خرداد
با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : NeGムr

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
خصوصیات کامل مرد متولد خرداد
مرد متولد خرداد اکثرا دو زنه است و حتی در ضمن ماه عسل ممکن است عروس را بگذارد و برود. در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بی ثبات و رنگارنگ است. برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممکن است بچه های خود را لوس کند.

مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و کمی بد قول است. عاشق یک چنین مردی شدن موجب می شود که احساس مطبوعی از تامین به شما دست بدهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت کسی را دارید که هر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی گذارد. تمام تردیدهای اجتماعی که قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین می روند، با وجود این هیچ بعید نیست که اگر صبح روز شنبه او را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یکشنبه ظهر برنگردد. اگر می خوهید اعصاب آرام و راحتی داشته باشید، هرگز منتظرش نباشید و هنگامی که خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبید.

وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارها برایتان سهل و ساده می شوند. شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند، ولی در عمل این نا پایداری ها ربطی به فکر و احساسی که او راجع به همسرش دارد، ندارد.

دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می آید، نه تنها می تواند مطمئن باشد که شوهرش هرگز در مشکلات و پیچ و خم های زندگی او را تنها نمی گذارد، بلکه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد که هر دوتایشان همان شوهر او هستند. شما می دانید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده است. مثلا موجودی است که دو روح کاملا متفاوت در یک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است.

او خوش صحبت و مردم دار است. به مهمانی رفتن و مهمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد. هم صحبت خوبی است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نکته سنج و باذوق است. اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رها کند و برای انجام کاری تک وتنها به یک شهر دیگر برود. وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند. او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواهد کشید. یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد کند که با هم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید. او برای شما گل، عطر، صفحه، کتاب و کادوهای دوست داشتنی دیگر می آورد. شما دعوتش را قبول می کنید و با هم به گردش می روید، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینکه در کنار مردی این همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط هستید، از خوشحالی در پو*ست نمی گنجید. او به صد شیوه مختلف به شما می گوید که دوستتان دارد، شیوه هایی که نظیرش را هیچ کس دیگری نمی داند
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : NeGムr

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
زن متولد خرداد
زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : NeGムr

NeGムr

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-23
نوشته‌ها
1,770
لایک‌ها
6,958
امتیازها
83
محل سکونت
‍نا ‍کجا ‍اباد.ᵎ..͜
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
-14
Points
0
خصوصیات کامل زن متولد خرداد
زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است. آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟

آیا از اینکه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با این کار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یک عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می رود.

با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن ( یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی ) موجود رومانتیکی جلب می کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم که او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینکه باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های زیاد و کوشش فراوان می باشد.

سن و سال در رفتار و کردار زنی که در این ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایی هستند که در سرش وجود دارد. در این دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است. او یک روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آنچنان از شما روگردان می شود که از موهای سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار می دهد و این کار را آنچنان تند و کنایه آمیز انجام می دهد که شما احتمالا برای التیام جراحات قلبتان مجبور می شوید دست به دامان روانکاو بزنید، اما یادتان باشد که تا اینجا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند که هنوز از آن ها خبری ندارید.

زن متولدشده در این ماه آنقدر ها هم که گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن آن است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این کار نیازمند است .‌یک مرد متولد خرداد می تواند در آن واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می شود. فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی تواند این چنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن می گذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او می تواند هوس های هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می خواهد ارضا کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : NeGムr
بالا