• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

Horizon Forbidden West تا سال آینده تاخیر خورد

  • نویسنده موضوع Orkãw
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 89
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Orkãw

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-26
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
161
امتیازها
43
محل سکونت
رگـخآکستری
کیف پول من
65
Points
0
در حالی که طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تاخیر Horizon Forbidden West تا سال آینده شنیده می‌شد و جف گراب نیز به آن اشاره کرده بود، اکنون جیسون شرایر به صورت رسمی این خبر را به نقل از سونی اعلام کرده است.

«جف گراب» در آخرین مصاحبه خود عنوان کرده است که عرضه بازی Horizon Forbidden West ممکن است تا سال آینده عقب بیفتد. سال گذشته «آنتون لوگوینف» که از نسخه پی‌سی بازی Horizon Zero Dawn رونمایی کرده بود عنوان کرد که بازی Horizon Forbidden West ممکن است با تاخیر مواجه شود. پس از آن سونی و Guerrilla Games تصاویری از گیم پلی بازی منتشر کردند اما در حالی که توسعه بازی در مسیر خوبی قرار دارد، هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است. اکنون طبق گفته جیسون شرایر گزارشگر بلومبرگ، عنوان انحصاری پلی استیشن تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ تاخیر خورد.

بازی Horizon Forbidden West

گراب نیز اخیرا در برنامه Giant Bomb تاخیر بازی را اعلام کرده بود و هنگامی که این موضوع در شبکه اجتماعی ردیت مورد توجه کاربران قرار گرفت او در پاسخ عنوان کرد: «سعی کردم چیزی که شنیده‌ام را عنوان کنم و هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نشده است.» با این وجود می‌توان گفت هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نشده است اما ممکن است زمان عرضه بازی تا سال آینده به تعویق بیفتد.

با این وجود اکنون شایعات عنوان شده درباره عنوان انحصاری پلی استیشن رنگ و بوی واقعیت گرفته است و عنوان مورد انتظار Guerrilla Games دیرتر در دسترس طرفداران منتظر بازی قرار خواهد گرفت.


Horizon Forbidden West هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در حال توسعه است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا