• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بهترین بازی های اندروید در سبک های مختلف

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 12
  • بازدیدها 216
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

Monument Valley

Monument Valley
هر دو شماره از بازی Monument Valley از بهترین بازی‌های سبک معمایی در پتلفرم اندروید هستند. برخلاف اغلب بازی‌هایی که دیده‌اید، در Monument Valley به جای حرکت دادن کاراکتر بازی باید کل مرحله را حرکت دهید و بچرخانید! در واقع، در این بازی همه چیز به خطای دید بستگی دارد و باید با چرخاندن مراحل و سکوها کاری کنید که شخصیت کوچک داخل مرحله بتواند از موانع رد شده و خود را به انتهای مسیر برساند. شماره اول Monument Valley یک داستان کاملاً استاندارد و مراحلی جذاب را ارائه می‌کند و در شماره دوم نیز همه چیز بهینه‌تر و متنوع‌تر از قبل شده است. به همین دلیل انتخاب تنها یک شماره از بین این دو بازی راحت نیست و پیشنهاد می‌کنیم تا هر دو نسخه را تجربه کنید. تنها ایرادی که شاید بتوان به Monument Valley گرفت، کوتاه بودن آن است.

بهترین بازی‌ های ورزشی اندروید​

eFootball PES 2021

eFootball PES 2021
کونامی در ساخت بازی فوتبال سابقه‌ای طولانی دارد و سری وینینگ الون آن حتی بعد از گذشته دهه‌ها هنوز هم برای بسیاری از کاربران شیرین و خاطره انگیز است. این شرکت در سال 2020 تحولی بزرگ در سری محبوب فوتبالی خود ایجاد کرد و با تغییر نام آن از Pro Evolution Soccer به eFootball سعی دارد تا این تغییر بزرگ را یادآوری کند. در دنیای موبایل معمولاً کونامی و EA تا به حال، حضور جدی و پرقدرتی نداشتند و به سیستم عامل اندروید به چشم یک پلتفرم هدف نگاه نمی‌کردند. اما موضوع در مورد eFootball PES 2021 کاملاً متفاوت است و کونامی سعی کرده تا نسخه‌ای شبیه به نسخه‌های کنسولی را برای گوشی‌های تلفن همراه در دسترس قرار دهد. در زمینه گیم پلی بازی بهبودهایی نسبت به نسخه‌های پیشین به چشم می‌خورد و گزینه‌های بیشتری هم برای انجام رقابت‌های آنلاین و چند نفره به بازی اضافه شده است. در این میان نباید از گرافیک فوق العاده eFootball PES 2021 هم غافل شویم که آن را در زمره یکی از بهترین بازی‌های ورزشی اندروید قرار داده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0

Motorball

Motorball
اگر یک گیمر کنسولی یا PC باشید، حتماً با بازی راکت لیگ آشنایی دارید. این بازی که در سال 2015 عرضه شد، عنوانی متفاوت در سبک ورزشی بود و به سرعت توانست در بین مخاطبان به محبوبیت بالایی دست پیدا کند. Motorball را می‌توان نزدیک‌ترین بازی به راکت لیگ در دنیای اندروید دانست. در این بازی هم درست مانند راکت لیگ هدایت یک ماشین را در زمین فوتبال بر عهده دارید و باید توپ بزرگ مسابقه را وارد دروازه حریف کنید! البته برخلاف راکت لیگ که گرافیک سه‌بعدی دارد، Motorball به صورت ایزومتریک و با دوربین بالا به پایین طراحی شده که البته با توجه به محدودیت‌های کنترل گوشی‌های موبایل، چنین تصمیمی از سوی سازندگان کاملاً منطقی و عاقلانه بوده است. رقابت‌های آنلاین Motorball بسیار جذاب و نفسگیر هستند و مطمئناً تنها با یکبار امتحان کردن می‌تواند شما را مجذوب خود کند.

Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere

Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere
علاقه‌مندان بازی‌های زمستانی ممکن است انتخاب‌های زیادی در بین عناوین اندرویدی نداشته باشند اما Grand Mountain Adventure یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، شما در دل یک کوهستان پوشیده از برف قرار دارید و باید با چوب‌های اسکی خود به ماجراجویی در این کوهستان بپردازید. با اینکه همه ما عادت داریم، بهترین بازی‌ها را با دوربین روی شانه و با دید سه‌بعدی تجربه کنیم، اما در گوشی‌های هوشمند شرایط متفاوت است و به واسطه محدودیت‌هایی که در زمینه کنترل بازی وجود دارد، باید در زاویه دید تغییراتی اعمال شود. با توجه به همین مسئله Grand Mountain Adventure دوربینی با زاویه دید تقریباً ایزومتریک را انتخاب کرده و البته به خاطر سرعت بالای کاراکتر در حین اسکی کردن، دوربین در فاصله‌ای دور قرار گرفته است. مجموع این تغییرات که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسند، باعث شده‌اند تا یک تجربه ل*ذت بخش از اسکی کردن را در گوشی اندرویدی خود پیش رو داشته باشید. جزئیات گرافیکی، صداگذاری، کنترل و … همگی در بالاترین سطح خود قرار دارند و شما را ساعت‌ها پای بازی نگه خواهند داشت.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,895
لایک‌ها
19,190
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,563
Points
0


Bowling Crew

Bowling Crew
بازی بولینگ با وجود ایده ساده‌ای که دارد همواره از محبوب‌ترین بازی‌های ما انسان‌ها بوده و از کوچک و بزرگ همگی دوست دارند، تا شاهد سقوط کردن پین‌ها در اثر اصابت توپ باشند. خوشبختانه تجربه بولینگ در بازی‌های ویدیویی هم به ساده‌ترین شکل ممکن بوده و پیچیدگی خاصی در طراحی آن به چشم نمی‌خورد. Bowling Crew یکی از این بازی‌هاست که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و همان چیزی است که طرفداران بولینگ می‌خواهند. انواع حالت‌های مختلف مسابقه به صورت آفلاین و آنلاین، گرافیک سه‌بعدی زیبا و تنوع بالای مراحل و توپ‌ها باعث شده‌اند تا تجربه بازی تکراری نشده و برای مدت‌ها شما را سرگرم کند. اگر از علاقه‌مندان ورزش بولینگ هستید، حتماً پیشنهاد می‌کنیم Bowling Crew را امتحان کنید.

FIE Swordplay

FIE Swordplay
یکی از جالب‌ترین بازی‌های ورزشی اندروید که در اینجا قصد داریم به شما معرفی کنیم، شمشیربازی یا FIE Swordplay است. شمشیربازی از جمله آن ورزش‌هایی است که کمتر در بازی‌های ویدیویی به آن پرداخته شده است و به همین واسطه فدراسیون جهانی شمشیربازی خود دست به کار شده تا بازی FIE Swordplay را برای آشنایی هر چه بیشتر افراد با این ورزش مفرح، تولید کند. این بازی هم به صورت آفلاین و هم آنلاین قابل انجام است و مهارت‌های شما را در زمینه شمشیربازی به چالش می‌کشد. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که شمشیربازی را تنها در تلویزیون دیده‌اید و هیچ وقت فرصت آشنایی بیشتر با این ورزش را نداشته‌اید، الان بهترین فرصت است تا FIE Swordplay را روی گوشی خود نصب کرده و خودتان در قالب یک شمشیرباز وارد میدان مسابقه شوید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا