• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

کنسول استیم دک حداقل از نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

  • نویسنده موضوع Orkãw
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 80
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Orkãw

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-26
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
161
امتیازها
43
محل سکونت
رگـخآکستری
کیف پول من
65
Points
0
«پیر-لوپ گریفایس» از شرکت استیم درباره اظهارات آن‌ها در مورد فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه کنسول دستی استیم دک توضیحاتی ارائه کرده است.

شاید سوییچ پرو به دست کاربران نرسیده است، اما کنسول استیم دک شرکت ولو فاصله زیادی با کنسول افسانه‌ای نینتندو که قرار بود معرفی شود، ندارد. در حالی که کنسول شرکت ولو ویژگی‌ها و مشخصات بسیار چشمگیری دارد، یکی از گزینه‌های خاص آن خریداران احتمالی را گیج کرده است. ویژگی مورد بحث به گزینه‌ای از کنسول مربوط می‌شود که فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده است.

استیم دک

گریفایس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که این کنسول تقریبا به هدف خود برای دستیابی به نرخ فریم‌ ریت عنوان شده رسیده است و سپس در توییتر توضیحات بیشتری در این ر*اب*طه ارائه کرد. او با به اشتراک گذاشتن یک توییت اعلام کرد فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه حداقل هدف مورد نظر ولو برای کنسول استیم دک است.

گریفایس همچنین قبلا در مورد اینکه استیم دک به لطف کارت SD می‌تواند اساسا یک کتابخانه استیم قابل جابجایی داشته باشد، صحبت کرده است. در حال حاضر، بازی‌های فقط از طریق استیک دم روی کارت SD بارگیری می‌شوند، اما این روش ممکن است در آینده تغییر کند. توسعه دهندگان کنسول قابل حمل ولو گفتند:

فکر می‌کنیم فرصت‌هایی برای ایجاد نرم‌افزار‌های بیشتر وجود دارد که کاربران بتوانند بازی‌ها را با کارت SD به دستگاه دیگری بارگیری کنند اما هنوز آن را بررسی نکردیم. در حال حاضر، تمام کارهای از طریق دستگاه انجام می‌شود و این تجربه بسیار خوبی است که می‌توانید بازی‌ها را همانطور که انتظار دارید نصب کرده و بارگذاری کنید و همه چیز مثل این است که آن‌ها در حافظه داخلی هستند.
کمپانی ولو از عملکرد استیم دک بسیار مطمئن است. گریفایس پیش از این در اظهارنظر دیگری عنوان کرده بود:

تمام بازی‌های که می‌خواستیم از طریق این کنسول قابل اجرا باشند در واقع تمام کتابخانه استیم را شامل می‌شود. ما واقعا به موردی برنخوردیم که کنسول از عهده اجرای آن برنیایند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا