• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی شایلو فرناندز|بازیگر

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 142
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,348
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,695
Points
117

شایلو فرناندز در صحنه فیلم سینمایی ما دوستانت هستیم

شایلو فرناندز در صـحنه فیلم سینماییشایلو فرناندز بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1363 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار شایلو فرناندز می‌توان به بازیگری در فیلم شرق (گروه شرق)، فیلم کلبه وحشت و فیلم Don't Look Up اشاره کرد.
شایلو فرناندز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1387 در 24 سالگی در فیلم Cadillac Records به کارگردانی Darnell Martin بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم شرق (گروه شرق)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شایلو فرناندز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آدرین برودی، جفری رایت، Beyoncé Knowles و Joshua Alscher را تجربه کرد.
شایلو فرناندز در سال 1392 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 4 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شایلو فرناندز در این سال، بازیگری در فیلم Deep Powder به کارگردانی Mo Ogrodnik، فیلم شرق (گروه شرق) به کارگردانی Zal Batmanglij، فیلم کلبه وحشت به کارگردانی فد آلوارز و فیلم Syrup به کارگردانی Aram Rappaport محسوب می‌شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,348
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,695
Points
117
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شایلو فرناندز بازی در فیلم شرق (گروه شرق) بوده است. شایلو فرناندز سال 1392 در 29 سالگی در فیلم شرق (گروه شرق) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Zal Batmanglij همکاری داشته است. شایلو فرناندز توانست با بازی در فیلم شرق (گروه شرق) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Brit Marling، الکساندر اسکارشگرد، الن پیج و توبی کبل بر تجارب او افزود.
شایلو فرناندز علاوه‌بر فیلم شرق (گروه شرق)، سال 1392 در 29 سالگی در فیلم کلبه وحشت نیز بازی کرده است. شایلو فرناندز این‌بار با فد آلوارز یعنی کارگردان فیلم کلبه وحشت و هنرمندانی چون جین لوی، Jessica Lucas، Lou Taylor Pucci و Elizabeth Blackmore همکاری داشت.
در مجموع در کارنامه 33 ساله و بیوگرافی شایلو فرناندز آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی شایلو فرناندز و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار شایلو فرناندز در منظوم سر بزنید. همه 16 اثر مهم شایلو فرناندز در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار شایلو فرناندز در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر شایلو فرناندز در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی شایلو فرناندز درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی شایلو فرناندز بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم شرق (گروه شرق) محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی شایلو فرناندز کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Deep Powder محسوب می‌شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا