چرا عارف بیانیه انصرافش را پس گرفت؟

  • نویسنده موضوع مهاجر.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 76
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

مهاجر.

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
5,700
لایک‌ها
26,982
امتیازها
128
محل سکونت
مادرید
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
32,751
Points
217
درحالی‌که از صبح امروز برخی رسانه‌ها از انصراف محمدرضا عارف از کاندیداتوری در انتخابات خبر می‌دادند، دفتر وی این خبر را تکذیب کرد.

سرویس سیاست مشرق-محمدرضا عارف رئیس شورای منحله سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در آغازین لحظات صبح امروز در یک بیانیه انصرافش از حضور در انتخابات را اعلام کرده، در متن منتشرشده آمده بود: حضور این‌جانب در این شرایط قطعاً بر پیچیدگی انتخاب می‌افزاید و رقابت‌های درون جریان اصلاحات را به سمت واگرایی سوق خواهد داد و تجربه تلخ سال ۸۴ را تکرار خواهد کرد. به همین دلیل، ضمن تشکر مجدد و صمیمانه از همه شما عزیزان، عدم ورود به کارزار انتخابات را اعلام کردم.»

در انتخابات سال ۱۳۹۲ عارف به نفع روحانی کنار کشید. بعدها عارف انصرافش از انتخابات را اصرار و نظر سازی محافل اصلاح‌طلب خواند.

اما بیانیه انصراف عارف به‌سرعت تکذیب شد، یکی از نزدیکان عارف با تأکید بر اینکه این بیانیه غیررسمی است، انصراف عارف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را نه تأیید و نه رد کرد. او خاطرنشان کرد: آقای عارف تصمیم نهایی خود را روز شنبه خواهند گرفت.

به نظر می‌رسد، عارف همچنان منتظر است نظر رسمی جبهه اصلاحات پیرامون نامزدی خود را جویا شده و با تخمین شرایط موجود اعلام انصراف کند.

طبق مصوبه جبهه اصلاحات ایران، کاندیداهای نهایی اصلاح‌طلبان برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰ اردیبهشت (فردا) اعلام می‌شوند، البته پیش‌ازاین محمد عطریان فر در گفتگو با مشرق گفته است که اصلاح‌طلبان تحت هیچ شرایطی شانسی برای پیروزی عارف در انتخابات قائل نشده و به روی رئیس سابق فراکسیون امید سرمایه‌گذاری نخواهند کرد.

انتشار بیانیه عارف نشانه ای از اختلافات عمیق در میان اصلاح طلبان است، در حالی که مصوبه نهاد اجماع ساز، انتخاب یک نامزد اصلاح طلب تمام عیار است، برخی از اعضای این جبهه فرش قرمز را زیر پای لاریجانی پهن کرده اند. بیانیه عارف اعتراض کم رمق این کهنه سیاست مدار اصلاح طلب بر محفل تصمیم گیر خاتمی با هدایت بهزاد نبوی در انتخابات است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا