• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

روانشناسی چگونه با کودکان زورگو رفتار کنیم؟

  • نویسنده موضوع SilveRwinG
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 10
  • بازدیدها 255
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

SilveRwinG

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-07
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
11,847
امتیازها
0
کیف پول من
408
Points
0
نحوه آموزش به کودک برای جلوگیری از بروز رفتار های پرخاشگرانه و زورگویانه در آینده
- برای این منظور می ‎توانید به فرزند خود آموزش دهید که چگونه با ابراز حس همدلی و احترام به هم نوعان خود کمک کند.

بهترین کار برای عملی ساختن این موضوع الگو بودن برای فرزندتان است ، یعنی با داشتن رفتار مثبت و توام با احترام و مهربانی با دیگران ، این ویژگی ها را در فرزند خود نیز تقویت کنید.

به رفتار های خود در منزل توجه کنید. کودکانی که معمولا مورد خشم و ضرب و شتم والدین شان قرار می ‎گیرند، بیشتر به انجام اعمال خشونت آمیز روی می ‎آورند و بنابراین در لحظات خشم و عصبانیت خود ، از بروز هرگونه خشونت ، فریاد و از این دست رفتار ها خودداری کرده و با آرامش و خونسردی با فرزند تان رفتار کنید.

تقویت اعتماد به نفس و عزت نفس در فرزندتان به جلوگیری از بروز اینگونه رفتار ها در او کمک زیادی خواهد کرد. برای این کار او را در انجام فعالیت های خوب تشویق و حمایت کنید که این فعالیت ها ممکن است شامل فعالیت های ورزشی ، هنری ، موسیقی و یا هر چیز دیگری باشد.

همچنین برای تقویت عزت نفس در فرزندتان، توجه ویژه ای به او داشته باشید. کودکانی که به خوبی مورد توجه والدین خود قرار می ‎گیرند، کمتر به انجام اعمال زورگویانه روی می ‎آورند و معمولا کودکانی که مورد بی مهری و بی توجهی والدین قرار می‎ گیرند و احساس بی ارزشی می ‎کنند ، به انجام اعمال خشونت آمیز و زورگویانه روی می ‏‎آورند.

داشتن نظم و انضباط نیز کمک زیادی به جلوگیری از بروز این گونه رفتار ها درکودکان می‎ کند. داشتن نظم و انضباط به این معناست که رفتار های خوب را در وی تقویت کنید و او را از انجام اعمال نادرست بازدارید.

همچنین باید به فرزند خود بیاموزید که در رویارویی با شرایط پر تنش و در برخورد با افرادی که با آن ها اختلاف نظر دارد ، با آرامش و بدون بروز هیچ گونه خشونتی موضوع را حل کند که این امر به فرزند تان کمک می ‎کند تا شرایط بحرانی را مدیریت کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا