• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی کامیار

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 240
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,348
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,726
Points
117
کامیار احمدزاده ملقب به کامیار(به انگلیسی KamyR) متولد ۲۹ نوامبر ۱۹۷۸ برابر با ۷ اذر ۱۳۵۷ در تهران ، ایران خواننده ی پارسی است. وی در سال ۱۳۵۹هنگامی که دو ساله بود همراه با خانواده اش به کشور فرانسه و به شهر پاریس مهاجرت کرد و در آنجا بزرگ شد. در آنجا به مدت ۸ سال به مدرسهٔ هنرستان موسیقی رفت و پیانو را به عنوان ساز اصلی خود می‌نواخت. در طول این زمان، کامیار روی مخلوط کردن موسیقی سنتی خاورمیانه و آر اند بی متمرکز شده بود. قبل از حرفه‌ای شدن در موسیقی، کامیار برای مطالعهٔ انگلیسی به دانشگاه Sorbonne Nouvelle در پاریس حضور پیدا می‌کرد.

در سن ۱۸ سالگی، کامیار متوجه شور و شوق خود برای خوانندگی و به سبک‌های آر اند بی ، موسیقی سول و فانک تحت تأثیر از استیو واندر شد. اما راه به تحقق رسیدن رویایش و تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه‌ای آسان نبود، مانند بسیاری از اجراهای اولیه اش که در خیابان‌ها و ایستگاه‌های مترو آغاز شد، در کنار بهترین دوست و شریکش Hakim Rachek.

در سال ۱۳۸۲، کامیار پاریس را ترک کرد و به لس آنجلس به منظور دنبال کردن حرفهٔ موسیقی خود در صنعت موسیقی فارسی رفت و به موفقیتی به عنوان خواننده ی جدید گروه محبوب فارسی بلک کتس دست یافت. با سبک منحصر به فردش آر اند بی فارسی و توانایی‌هایش به خوانندگی به بیش از ۷ زبان، کامیار به حس و شور یک شبه در جامعه فارسی تبدیل شد.

بعد از جدایی از تا به امروز، تا به امروز، او در انگلستان ، کانادا ، اروپا ، آسیا ، و آمریکا در سالنی مانند تئاتر کداک، جهانی گیبسون آمفی تئاتر، نوکیا تئاتر و کاخ سزار در ل*اس وگاس تورهای کنسرت داشته است.

در آبان ۱۳۸۸، کامیار سرود ملی آمریکا را در یک بازی بسکتبال (لیگ NBA) در مرکز Staples در لس آنجلس اجرا کرد.

از طریق مخلوط کردن سبک آر اند بی با روش‌ها و مقیاس‌های خاورمیانه، کامیار توانست به صنعت موسیقی بین‌المللی و با برخی از بزرگترین اسطوره‌هایش بخواند، مانند اسطوره اش استیو واندر.

اولین آلبوم کامیار به نام «دوباره» در سراسر جهان در آبان ۱۳۸۹ منتشر شد و تحسین منتقدین را بخاطر آوردن یک صدای بین‌المللی به صنعت موسیقی فارسی و شکستن موانع سنتی معمولی پاپ فارسی دریافت کرد. تمام آهنگهای این آلبوم به تهه کنندگی و تنظیم خود کامیار و Hakim Rachek ساخته شد بجز «ای جان» که توسط پیام شمس تنظیم شد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا