• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

دکوراسیون ایتالیایی

  • نویسنده موضوع SilveRwinG
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 269
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

SilveRwinG

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-07
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
11,847
امتیازها
0
کیف پول من
408
Points
0
دکوراسیون به سبک ایتالیایی
همان گونه که قبلا نیز اشاره شد، آن چه که در دکوراسیون داخلی ایتالیایی توجه ویژای به آن می شود، استفاده از ایده های مجلل و لوکس می باشد. در طراحی این سبک طراحی دکوراسیون داخلی، از المان های بسیار با کیفیت و با طراحی های منحصر بفرد استفاده می شود. آن چه که در طراحی دکوراسیون ایتالیایی امروزی به چشم می خورد، استفاده از سبک ایتالیایی کلاسیک و ایتالیایی مدرن می باشد. از ویژگی های بارز طراحی سبک ایتالیایی می توان به ترکیب المان های مدرن و معاصر اشاره کرد.

%عکس - دکوراسیون داخلی ایتالیایی


از جمله دلایلی که سبک ایتالیایی را به سبکی خاص و محبوب تبدیل کرده است، لوکس بودن آن می باشد. در طراحی به سبک ایتالیایی به تمام جزئیات با ظرافت خاص و ویژه ای نگاه می شود. اگر وارد خانه ای به سبک ایتالیایی شوید، متوجه خواهید شده که از طراحی سقف تا کف از متریال با کیفیت استفاده شده و در طراحی تمام قسمت ها از جزئیات طراحی استفاده شده است. همان گونه که گفته شد طراحی دکوراسیون ایتالیایی شامل طراحی کلاسیک و مدرن می باشد. برای مثال آن چه که در طراحی سبک ایتالیایی کلاسیک به چشم می خورد، استفاده از لوسترهای کریستال در ابعاد بزرگ می باشد. گچ بری سقف و دیوارها از دیگر جزئیات طراحی است که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از کفپوش چوبی و سنگ مرمر با کیفیت، زیبایی این فضا را دو چندان می کند. به منظور حفظ لوکس بودن فضا نیز می توان از یک قالیچه ابریشمی با کیفیت استفاده کرد. در طراحی سبک ایتالیایی کلاسیک از مبلمان، وسایل تزئینی و قاب عکس هایی که روکش طلا در آن ها به کار رفته است نیز استفاده می شود. از این رو به طور کلی می توان گفت استفاده از رنگ طلایی در طراحی سبک ایتالیایی زیاد به چشم می خورد که همین امر می تواند کمک شایانی به لوکس بودن فضا داشته باشد. استفاده از مبلمان های مجلل و با کیفیتی که در طراحی آن ها از منبت کاری استفاده شده است نیز از دیگر اجزاء دکوراسیون ایتالیایی می باشد. از دیگر مواردی که در طراحی سبک ایتالیایی به چشم می خورد، وجود پنجره های قوسی شکل و در کنار آن استفاده از انواع مدل پرده های زیبا و مجلل می باشد. برای مثال استفاده از والان در طراحی پرده سبک ایتالیایی زیاد به چشم می خورد. از دیگر اصولی که در طراحی سبک ایتالیایی باید رعایت شود، استفاده از سنگ های طبیعی می باشد. برای مثال استفاده از سنگ مرمر از اجزاء جدا نشدنی این سبک می باشد. استفاده از این متریال نه تنها به عنوان کفپوش بلکه گاهی به عنوان المانی برای طراحی دیوار نیز به چشم می خورد.



%عکس - دکوراسیون داخلی ایتالیایی


اگر شما از جمله افرادی هستید، که به انواع سبک های ساده علاقمند می باشید، به احتمال زیاد استفاده از سبک ایتالیایی کلاسیک چندان برای شما خوشایند نخواهد بود. در این صورت پیشنهاد ما به شما استفاده از سبک ایتالیایی مدرن می باشد. حفظ فضایی لوکس در کنار سادگی ویژگی بارز سبک ایتالیایی مدرن می باشد. استفاده از مبلمان و سایر المان های ساده و با کیفیت، در کنار لوسترهای کریستالی و استفاده از نورپردازی مناسب می تواند در اجرای این سبک به شما کمک کند. اگرچه سبک ایتالیایی مدرن از سادگی بیش تری نسبت به سبک کلاسیک آن برخوردار می باشد، اما با این حال از اکسسوری های براق و چشم نواز در این سبک طراحی استفاده می شود.

%عکس - دکوراسیون داخلی ایتالیایی


مبل راحتی ایتالیایی
استفاده از مبل راحتی ایتالیایی برای اتاق نشیمن انتخاب بسیار خوبی محسوب می شود. آن چه که در طراحی این گونه مبلمان ها مورد توجه قرار می گیرد، تاکید بر راحتی مبلمان می باشد. در طراحی مبلمان راحتی ایتالیایی بیش تر به راحتی مبلمان در هنگام استفاده توجه می شود و دیگر خبری از منبت کاری و استفاده از طراحی های پر زرق و برق نیست.

%عکس - دکوراسیون داخلی ایتالیایی


مبل استیل ایتالیایی
مبلمان یکی از اجزاء اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. در طراحی سبک ایتالیایی کلاسیک استفاده از مبلمان های مجلل و پر زرق و برق جایگاه ویژه ای دارد. از آن جایی که طراحی فضایی لوکس در دکوراسیون به سبک ایتالیایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مبلمان استیل به سبک ایتالیایی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. مبلمان هایی که از سبک ایتالیایی در طراحی آن ها استفاده می شود، بسیار با کیفیت بوده و از عمر طولانی برخوردار می باشد. در بیش تر موارد از رنگ طلایی در ساخت این گونه مبلمان استفادده می شود. این نوع مبلمان از طراحی خاص و چشم نوازی برخوردار می باشد. در طراحی این گونه مبلمان ها از ترکیب رنگ های خاص که عموما از طیف روشن می باشد، استفاده شده است. در ساخت این مدل مبلمان از چوب های گران قیمتی مانند چوب گردو استفاده می شود. چوب گردو نمونه ای از چوب های با دوام و با کیفیت بوده و از این رو در بالا بردن دوام مبلمان استیل ایتالیایی تاثیرگذار می باشد. این گونه مبلمان ها در دسته گران قیمت ترین انواع مبلمان قرار دارند.

بخوانید! رازهای دیزاین و طراحی فضای خانه

%عکس - دکوراسیون داخلی ایتالیایی


دکوراسیون اتاق خواب ایتالیایی
در طراحی اتاق خواب به سبک ایتالیایی، از سرویس خواب مجلل استفاده می شود. ت*خت خو*اب و میزهای آرایشی چوبی که از منبت کاری در طراحی آن ها استفاده شده است، در این سبک به کار گرفته می شود. استفاده از المان های تزئینی طلایی رنگ و لوسترهای کریستال در طراحی اتاق خواب به سبک ایتالیایی به چشم می خورد.

%عکس - دکوراسیون داخلی ایتالیایی


نکات پایانی
آن چه که در این مطلب از ساختمانچی به بیان آن پرداختیم، معرفی سبک دکوراسیون ایتالیایی می باشد. همان گونه که اشاره شد، این سبک طراحی در دو دسته کلاسیک و مدرن قرار می گیرد و از ویژگی های بارز آن ایجاد فضایی لوکس و مجلل می باشد. آن چه که باعث ایجاد تفاوت در طراحی سبک ایتالیایی مدرن و کلاسیک می شود، استفاده از طراحی ساده تر در سبک مدرن نسبت به سبک کلاسیک می باشد. با این حال استفاده از المان های تزئینی مجلل در سبک ایتالیایی مدرن نیز به چشم می خورد. آیا شما به این سبک طراحی علاقمند هستید؟ در صورت تمایل می توانید نقطه نظرات خود در این زمینه را با اهالی ساختمانچی به اشتراک بگذارید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش:
بالا