بیوگرافی مهراد هیدن

  • نویسنده موضوع Tobi_am
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 203
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Tobi_am

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-25
نوشته‌ها
1,881
لایک‌ها
46,530
امتیازها
168
سن
16
کیف پول من
14,271
Points
570
سطح
  1. حرفه‌ای
مهراد مستوفی راد معروف به مهراد هیدن متولد 24 آذر 1363 در تهران، خواننده و آهنگ ساز ایرانی می‌باشد که در سبک رپ و راک و هیپ هاپ در اوایل به وجود آمدن رپ فارسی فعالیت خود را آغاز کرده‌است. مهراد هیدن از دوران کودکی با یادگیری پیانو کلاسیک فعالیت خود را آغاز کرد و در مقطع راهنمایی به سبک راک ورود کرد و کم کم وارد دنیای رپ شد.
مهراد هیدن به همراه سامان ویلسون گروه زدبازی را به وجود آورد و آهنگ تابستون کوتاهه را به همراهی علیرضا جی جی یکی دیگر از اعضای گروه ساخته است از این آهنگ به عنوان یکی از بهترین آهنگ‌های رپ فارسی یاد می‌شود. مهراد هیدن پس از آن که سامان ویلسون بعد از این آهنگ گروه را ترک کرد به همراه چهار عضو دیگر گروه زدبازی و بدون سامان ویلسون به فعالیت خود ادامه دادند و تنها آلبوم استودیویی این گروه به نام زاخارنامه را به عنوان یکی از بهترین آلبوم‌های رپ فارسی منتشر کردند.




مهراد هیدن : هرچیزی که یاد گرفتم خودم پیدا کردم، با این حال یک دوره موسیقی الکترونیک در انگلستان رفتم، همیشه زنده ضبط می‌ کردم و حتی بلد نبودم با کامپیوتر ضبط کنم. بعدها با نرم افزارهای مختلف موسیقی آشنا شدم.

اما پس از دوازده سال این گروه موفق منحل شد و اعضای آن ترجیح دادند به صورت جداگانه کار کنند. به همین ترتیب مهراد هیدن به همراه سامان ویلسون پروژه بزرگ (آلبوم) را منتشر کردند. همچنین پس از این آلبوم مهراد هیدن آلبوم شخصی خود به نام تونل را منتشر کرد.او به تازگی آلبوم جدید خود با نام صفر را منتشر کرد سبک این آلبوم الکترونیک راک و سینماتیک هست و در این آلبوم با فرد جدیدی آشنا می‌شویم. از افرادی که بطور ب*ر*جسته در تهیه و آهنگسازی این آلبوم حضور داشتند می‌توان به آرش راسخ اشاره کرد.
r8md_mehradhayden-rapper1-3.jpg


 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا