• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

خانه داری چند تکنیک خانه داری3

  • نویسنده موضوع Taniya
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 164
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Taniya

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-03-22
نوشته‌ها
646
لایک‌ها
1,322
امتیازها
73
محل سکونت
دنیای مردگان
وب سایت
forums.taakroman.ir
کیف پول من
25
Points
0
27. استفاده از خمیر دندان برای لکه های قهوه

لکه های قهوه روی دندان با خمیر دندان و مسواک از بین می روند اما می توانید با این ماده از شر آن ها از روی فنجان ها نیز خلاص شوید و سپس آن را مثل همیشه شستشو دهید .

28. استفاده از جوش شیرین برای ظرفشویی

اگر از ماشین ظرفشویی خود مدت زمان بیشتری استفاده کنید ، یعنی این که هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش داده اید . مقداری جوش شیرین را تکان دهید و آن را روی اسفنج مرطوب بریزید و روی لبه های ظرفشویی بزنید تا لکه ها و آثار غذا از بین برود .

29. از بین بردن لکه های چربی با کوکا کولا

اگر لکه های چربی روی تیشرت مورد علاقه شما مانده است ، می توانید مقداری کوکا کولا را روی آن بریزید و سپس آن را مثل همیشه داخل ماشین لباسشویی بیاندازید تا اسید نوشابه داخل بافت لباس حل شود .

30. از بین بردن لکه های توالت با زغال

هیچ چیز مانند زغال نمی تواند سفیدی رنگ توالت را به شما برگرداند . یک قوطی زغال را پودر کنید و آن را روی سنگ بریزید و اجازه دهید که یک شبانه روز روی آن بماند و با استفاده از فرچه کمی بیشتر آن را پخش کنید و سپس صبح روز بعد روی آن آب بگیرید .

31. نگه داشتن یک لیمو در یخچال برای خوشبو کردن داخل آن

حتما متوجه شده اید که حتی غذا های مورد علاقه تان نیز در داخل یخچال بوی بدی می گیرند . یک لیموی تازه را از وسط قاچ کنید و آن را در طبقه بالای یخچال قرار دهید و نصف دیگر را در پایین طبقه بگذارید تا هرگونه بوی بدی از فریزر از بین برود .

32. از بین بردن بوهای سوختگی با نمک

آیا شام شما سوخته است ؟ اگر فضای خانه شما بوی سوختگی به خود گرفته ، مقداری نمک به کف ماهتابه بپاشید .

33. تمیز کردن ماهتابه با فویل آلومینیومی

فویل کاربردهای بسیار زیادی دارد. می توانید از آن به عنوان یک اسکراب برای کف ماهتابه های خود استفاده کنید. برای صرفه جویی می توانید از فویل اطراف ساندویچ خود استفاده کنید.

34. تیز کردن قیچی با فویل نازک

نوک قیچی ها معمولا به سرعت کند می شود، مخصوا اگر برای بریدن کاغد یا مقوا از آنها استفاده کنید. اما مجبور نیستید که آن را عوض کنید. کافی است که یک قسمت از فویل نازک را با قیچی برش دهید دوباره تیز شود.

35. از بین بردن خطوط سفید اتو با سرکه

اتوی خود را با استفاده از سرکه نو و تمیز نگه دارید. به این صورت که آن را به آرامی د*اغ کنید. سپس نصف مخزن را با سرکه و نصف دیگر را با آب پر کنید. یک ساعت صبر کنید، سپس مخزن را خالی کنید و شستشو دهید.

36. چسب کردن نامه با لاک ناخن

اگر پاکت نامه ای دارید که می خواهید چسب آن را باز کنید و دوباره آن را ببندید اما به دلیل باز شدن آن این کار را انجام نمی دهید، می توانید از لاک استفاده کنید. بعد زا اینکه کارتان تمام شد، قسمت چسب در پاکت نامه را لاک بزنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Taniya
بالا