• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

با خوراکی های مفید و مقوی برای افزایش وزن کودک آشنا شوید

ساعت تک رمان

آتــش غــلــامــے

فروشنده شهر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-26
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
1,432
امتیازها
63
کیف پول من
150
Points
0
غذاهایی که باعث افزایش وزن در کودکان می شوند:

ترکیبات غذایی و همه ی پیشنهاداتی که در این مقاله بیان خواهد شد، نه تنها به عنوان غذای کودک خوشمزه به نظر خواهد رسید و غذاهای متنوعی را به رژیم غذای کودک اضافه خواهد کرد، می توانید اطمینان حاصل کنید که رعایت این نکات باعث افزایش وزن مناسب او شده و به رشد کافی کودک شما کمک خواهد کرد.با ما همراه باشید.



شیر

شیر مادر برای تغذیه کودک عالی است. نوزادان و کودکان نوپا نیاز به چربی در رژیم غذایی خود دارند. شیر حتما وزن کودک را افزایش خواهد داد. اگر به کودک +1سال هر روز صبح،1 لیوان شیر بدهید چاق خواهد شد.

خامه و ماست

اگر کودک ماست میوه ای دوست دارد آن را با میوه ها مخلوط کرده و اسموتی درست کنید. خامه هم برای کودکان بالای 1سال صبحانه ای وزن افزاست.

ارزن

از بهترین مواد غذایی برای افزایش وزن در کودکانست. این دانه غنی از فیبر، پروتئین، و ویتامین B است.آن را در فرنی کودک بریزید.

کره بادام زمینی

کره بادام زمینی یکی از مواد غذایی عالی برای افزایش وزن است. اگر کودک بیش از یک و نیم سال دارد، میتوانید 1قاشق چای خوری کره بادام زمینی بر روی نان مالیده و بدهید بخورد.



کره مغزها ، مغذی ترین غذای کودک

از جمله دلایلی که برای خریدن شیشه های کره بادام زمینی وجود دارد، درست کردن ساندویچ سریع صبحانه و یا میان وعده برای کیف مدرسه کودکان است. کره مغزها مانند کره بادام زمینی و کره بادام، منابع غنی از چربی های اشباع نشده و پروتئین ها هستند، که می تواند بزرگترین کمک را در مورد افزایش وزن به کودک شما بکند.



تخم مرغ

پس از 8 ماهگی به کودک تخم مرغ بدهید در ابتدا، فقط باید زرده بدهید. سفیده تخم مرغ را میتوان بعد از 1 سالگی بدهید. سفیده در برخی از کودکان ممکنست ایجاد آلرژی کند. سفیده تخم مرغ منبع عالی پروتئین و زرده سرشار از روی و ویتامین A، D، E و B12 هستند.



سیب زمینی شیرین

را به نوزادان پس از 6 ماهگی بدهید. این ماده دارای فیبر و منبعی غنی از منیزیم، پتاسیم، ویتامین A، B6 و C است. به کودک به صورت پوره بدهید.



آوکادو

را به کودک پس از6 ماهگی بدهید. آوکادو غنی از فیبر و چربیهای سالم است. اگر برای اولین بار استفاده میکنید به صورت پوره استفاده شود، و پس از1سال، میتوانید آن را با آبمیوه های شیری مخلوط کنید.



میوه های گرمسیری برای تغذیه کودک

میوه ها و سبزیجات بخش عظیمی از رژیم غذای کودکان را تشکیل می دهند. اضافه کردن سبزیجات بخارپز و یا سرخ شده به وعده های غذای کودکان، جالب توجه آن ها خواهد بود. پاپایا، انبه، آناناس و دیگر میوه ها سرشار از قند طبیعی هستند، که مصرف آن ها به ب*دن انرژی زیادی را تزریق کرده و به افزایش وزن سالم در فرزند شما کمک خواهد کرد. سالاد میوه یا یک لیوان آب میوه های تازه برای رشد و سلامتی کودک نوپای شما می تواند بسیار مفید باشد.


انجمن تک رمان
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : آتــش غــلــامــے
بالا