• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

اخبار 💢 اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ ۱۴۰۳ (نوبت دوم)

  • نویسنده موضوع .Belinay.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 8
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

.Belinay.

مدیر ارشد+ مدیر تالار عکس+مدیر آزمایشی تالار گویا
پرسنل مدیریت
مدیر ارشد
ناظر رمان
کاندیدای مدیریت
نقاش انجمن
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2024-01-23
نوشته‌ها
736
لایک‌ها
2,063
امتیازها
73
محل سکونت
From a house between earth and sky
کیف پول من
50,666
Points
1,455
💢 اطلاعیه‌ ثبت‌نام‌ در‌ آزمون‌ سراسری‌ ‌سال‌ ۱۴۰۳ (نوبت دوم)

▫️به ‌اطلاع‌ متقاضیان ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون و رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند، ثبت‌نام از روز سه‌شنبه به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان آغاز و در روز یکشنبه به‌تاريخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ پايان مي‌پذيرد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در اين آزمون ثبت‌نام نمايند.

▫️دفترچه راهنماي ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در دسترس قرار خواهد گرفت.

▫️داوطلبان لازم است در تکمیل اطلاعات حساب کاربري ثبت‌نام دقت کافی داشته باشند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و ويرايش به هیچ‌وجه امکان تغییر اطلاعات اعم از مشخصات فردی، اقامتی یا آزمونی میسر نیست. مسئولیت ثبت اطلاعات در حساب کاربري کاملاً به عهده شخص داوطلب است.

▫️هزينه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و هشتاد هزار ريال است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه می‌بایست نسبت به پرداخت آن بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.

▫️چنانچه تمايل به ثبت‌نام در ۲ گروه آزمايشي دارید، لازم است به ازاي هر گروه آزمايشي، مبلغ دو میلیون و هشتاد هزار ريال پرداخت نمایید.

▫️ اعلام علاقه‌مندي به رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و موسسات غیرانتفاعی در مرحله انتخاب‌رشته (دهۀ سوم مردادماه سال ۱۴۰۳) انجام خواهد شد.

▫️متقاضیان پذیرش در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز می‌توانند با پرداخت مبلغ دو ميليون و هشتاد هزار ريال در آزمون سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم)، مانند سایر داوطلبان، ثبت‌نام نموده و بدون شرکت در جلسه آزمون‌های مذکور، در نيمه دوم مرداد ماه ۱۴۰۳، نسبت به انتخاب این‌گونه رشته‌ها اقدام کنند.

▫️ داوطلبانی که متقاضی گزینش با نمرات اختصاصی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ هستند لازم است جهت انتخاب‌ رشته و گزینش در اين آزمون ثبت‌نام نمایند. این دسته از داوطلبان نیازی به شرکت در جلسه آزمون و پاسخ‌گویی به سؤالات آزمون را ندارند.

📌منبع : آموزش‌و‌پرورش‌ مشهد مقدس
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : .Belinay.
بالا