برای اینکه بتوان به دقیقترین و بهترین شکل ممکن به ردهبندی محتوا در فید و استوریها پرداخت، الگوریتم اینستاگرام سیگنالهای زیر را در اولویت قرار می دهد:
اطلاعات پست: الگوریتم اینستاگرام به میزان محبوبیت یک پست از نظر شمار لایکها نگاه میکند. از سوی دیگربه جزییات کوچکتر مانند زمانبندی انتشار پست، مدتزمان پست (در صورتی که ویدیو باشد) و موقعیت جغرافیایی توجه نشان میدهد.
اطلاعات مرتبط با ناشر پست: برای اینکه بتوان درکی بنیادین راجع به میزان اهمیت شخص برای شما به دست آورد، اینستاگرام به سیگنالهایی مانند اینکه چه میزان با شخص مورد نظر تعامل دارید و تاریخچه این تعاملات به چه زمانی بازمیگردد نگاه میکند.
فعالیت کاربر: اینستاگرام همواره در تلاش است که متوجه شود شما ممکن است به چه چیزهایی علاقهمند باشید و برای این کار به فاکتورهایی مانند تعداد پستهایی که لایک کردهاید و نوع محتوایی که معمولا شما را به تعامل وا میدارند نگاه میکند.
تاریخچه تعاملات: اینستاگرام میخواهد ایدهای بهتر راجع به میزان تمایل شما به پستهای یک کاربر به خصوص به دست آورد و برای دستیابی به چنین اطلاعاتی، به سیگنالهایی مانند اینکه آیا زیر پستهای او کامنت میگذارید (و همینطور عکس آن) چشم میدوزد.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان