• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

مدیرعامل سابق پلی استیشن به ماندگاری سرویس گیم پس شک دارد

  • نویسنده موضوع Orkãw
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 84
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Orkãw

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-26
نوشته‌ها
324
لایک‌ها
161
امتیازها
43
محل سکونت
رگـخآکستری
کیف پول من
65
Points
0
مایکروسافت در چند سال گذشته از «ایکس باکس گیم پس» به عنوان استراتژی جدید خود برای عرضه بازی‌ها یاد کرده است. سرویس اشتراکی مایکروسافت در نوع خود اولین نیست اما قطعا برای اولین بار شاهد چنین سرویسی هستیم که محتوا و خدمات بسیار زیادی را شامل می‌شود. همچنین این سرویس برای بازیکنان نیز بسیار مفید بوده زیرا یک مجموعه از بازی‌ها را با قیمتی ناچیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اما با این وجود هنوز یک پروژه جدید محسوب می‌شود و در مورد ماندگاری این مدل در آینده گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد.

ایکس باکس گیم پس

«شاون لیدن» مدیرعامل سابق پلی استیشن در مصاحبه خود با GamesIndustry در مورد بسیاری از موارد مربوط به صنعت بازی صحبت کرده است. با این حال زمانی که نوبت گیم پس رسید، او درباره ماندگاری این سرویس کمی تردید از خود نشان داد. لیدن گفت:

عرضه یک بازی که ۱۲۰ میلیون دلار بودجه داشته برای سرویس اشتراکی که ماهانه ۹.۹۹ دلار از کاربران دریافت می‌کند، بسیار دشوار است. بدون در نظر گرفتن چنین چیزی، همچنان باید برای جبران سرمایه خود ۵۰۰ میلیون مشترک داشته باشید.
به همین دلیل باید یک موقعیت پیشرو در برابر ضرر داشته باشید تا سعی کنید این پایگاه را رشد دهید. اما اکنون اگر فقط ۲۵۰ میلیون کنسول داشته باشید، به نیم میلیارد مشترک نیز نخواهید رسید.
اظهارات و افکار لیدن درباره گیم پس به هیچ وجه چیز جدیدی نیست. از طرفی دیگر نیز به نظر می‌رسد فیل اسپنسر نگرانی‌های خود از مدت زمان ماندگاری سرویس گیم پس را نادیده می‌گیرد و هدف از این سرویس را بیشتر تعامل کاربران با یکدیگر اعلام کرده است و ارقام آن برای ایکس باکس اهمیت کمتری دارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا