• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

نمایش ترس و وحشت در گیم پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 74
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,111
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0

نمایش ترس و وحشت در گیم پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes​


شرکت باندای نامکو همان‌طور که وعده داده بود، امروز اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes را منتشر کرد که ترس و وحشت را در معبدی قدیمی نمایش می‌دهد.


چند وقت پیش باندای نامکو به‌عنوان ناشر و سوپر مسیو گیمز به‌عنوان سازنده، اعلام کردند که امروز (۶ خرداد) از گیم‌پلی بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes رونمایی خواهند کرد و حال این ویدیو، در دسترس قرار گرفته است.
با‌توجه به آنچه که در ویدیو می‌بینیم و البته توضیحات سازندگان، The Dark Pictures Anthology: House of Ashes بازیکنان را به سال ۲۰۰۳ و کشور عراق می‌برد؛ جایی که گروهی از نیرو‌های آمریکایی به‌دنبال انبارهای زیرزمینی سلاح‌های شیمیایی هستند اما پس از رسیدن به منطقه، مورد حمله نیرو‌های عراقی قرار می‌گیرند. در حین درگیری، زمین لرزه‌ای باعث ایجاد یک شکاف بزرگ در صحرا و فرو رفتن نیرو‌ها می‌شود که آن‌ها را به یک معبد باستانی عجیب می‌رساند؛ معبدی که به‌نظر می‌رسد موجودی اهریمنی و وحشتناک در آن بیدار شده است.
براساس ویدیویی که از گیم‌پلی بازی منتشر شده، بازیکنان باید با هدایت این نیرو‌ها، به ترس خود غلبه کرده و با موجودی که در این معبد حضور دارد روبه‌رو شوند.
بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ منتشر شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا