• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

واکنش منتقدین به بازی Mass Effect Legendary Edition

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 76
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,111
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0
واکنش منتقدین به بازی Mass Effect Legendary Edition

واکنش منتقدین به بازی Mass Effect Legendary Edition​

وقتی صحبت از سه‌گانه‌های محبوب و با کیفیت در صنعت بازی‌های ویدیویی می‌شود، قطعا سه‌گانه Mass Effect یکی از آن‌ها است که تجربه‌ی فراموش نشدنی‌ای را در اختیار کاربران قرار داد. یک ماجراجویی پر فراز و نشیب با کاپیتان شفرد و هم‌تیمی‌های دوست داشتنی‌اش که پایان آن در نسخه سوم، غم بزرگی را در دل مخاطبان فرو کرد.

در زمان معرفی بازی Mass Effect Legendary Edition، کاربران و هواداران بسیار خوشحال شدند، زیرا می‌توانستند این سه‌گانه را در قالب یک پکیج کامل با تمام بسته‌های الحاقی موجود، تجربه کنند. مدتی است که Mass Effect: Legendary Edition روانه بازار شده است و واکنش منتقدین به این بازی هم در دسترس قرار گرفته تا کاربران از وضعیت فنی و کیفی این کالکشن آگاه شوند.

در ادامه می‌توانید بخشی از بازخوردهای منتقدین بازی‌های ویدیویی به بازی Mass Effect: Legendary Edition را در زومجی مطالعه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Mass Effect Legendary Edition​

  • سازنده: استودیو بایوور
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • سبک: نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان
قهرمان زن مشغول مبارزه با دشمنان فضایی در بازی Mass Effect Legendary Edition


اتک آو فن‌بوی: نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

Mass Effect Legendary Edition رویای کاربرانی است که به واقعیت تبدیل شده است. پکیجی که هر سه نسخه را با بهبودهای گرافیکی و بصری و همچنین تمامی بسته الحاقی‌های آن‌ها، در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.
گاد ایز گیک: نمره ۹۰ از ۱۰۰

Mass Effect Legendary Edition سه‌گانه این سری را در یک پکیج عالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بهبودهای تاثیرگذاری را هم روی هر سه نسخه اعمال کرده است.
گیمینگ بولت: نمره ۹۰ از ۱۰۰

به‌صورت کلی، این مجموعه‌ای است که کاربران در این سال‌ها خواهان آن بوده‌اند؛ یک کالکشن که هر سه نسخه‌ را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و تجربه‌ای فراتر از ارتقای گرافیکی را ارائه می‌دهد.
گیم اینفورمر: نمره ۹۰ از ۱۰۰

دیدن انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید و در هر سه نسخه تاثیر آن را مشاهده می‌کنید، هیجان‌انگیز است. بااین‌حال دلیل اصلی این هیجان‌انگیز بودن، ملاقات با هم‌تیمی‌هایی است که در طول مسیر با آن‌ها آشنا می‌شوید. اینکه در نقش کاپیتان شپرد قرار می‌گیرید، تصمیم‌های سختی در را می‌گیرید، با اشخاص جدیدی آشنا می‌شوید و قوی‌تر شدن آن‌ها را درکنار خود تماشا می‌کنید. فداکاری‌ها و پاداش‌هایی که کسب می‌کنید، همچنان در ذهن شما باقی می‌مانند و این کالکشن نشان می‌دهد که چرا پس از این همه سال، کاربران همچنان از سری مس افکت صحبت می‌کنند؟
اتومیکس: نمره ۸۸ از ۱۰۰

Mass Effect Legendary Edition به‌صورت شگفت‌آوری یک ریمستر عالی از سه بازی بزرگ و خاص است. مجموعه‌ای که حتما باید آن را تجربه کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا