• مصاحبه اختصاصی رمان کاراکال میگل سانچز کلیک کنید

ساخت بازی BioShock 4 با آنریل انجین 5

  • نویسنده موضوع Kooki♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 1
  • بازدیدها 86
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,111
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0
ساخت بازی BioShock 4 با آنریل انجین 5

ساخت بازی BioShock 4 با آنریل انجین 5​

مطابق آگهی استخدام جدید منتشرشده توسط استودیو کلود چیمبر به نظر می‌رسد که بایوشاک 4 با موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 مراحل ساخت خود را جلو می‌برد.
استودیو بازی‌سازی Cloud Chamber به‌دنبال استخدام یک برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی است که توانایی ایجاد هماهنگی بین چند استودیو و کار با آنریل انجین 5 را دارد؛ تا با شخصی‌سازی قابلیت‌های این موتور بازی‌سازی قدرتمند از پس به وجود آوردن تکنولوژی‌های جدید برای تأمین نیازهای پروژه و رساندن آن به اهداف خلاقانه‌ی سازندگان بربیاید. او باید هم توانایی ایجاد سیستم‌های جدید در گیم‌پلی و هم ایجاد هماهنگی کامل بین سیستم‌های از پیش طراحی‌شده را داشته باشد. همچنین در این آگهی جدید می‌خوانیم که استودیو Cloud Chamber به‌دنبال فردی می‌گردد که هنگام انجام تمام وظایف نام‌برده بتواند با اعضای تیم طراحی هنری ر*اب*طه‌ی حرفه‌ای خوبی برقرار کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Kooki♡

سرپرست بازنشسته بخش تکنولوژی
مقامدار بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-21
نوشته‌ها
7,883
لایک‌ها
19,111
امتیازها
248
محل سکونت
❤Heart of Taehyung
کیف پول من
4,447
Points
0
آنریل انجین 5 به‌عنوان یک موتور بازی‌سازی موفق به جلب توجهات زیادی شده است و استفاده‌ی درست و به‌جا کلود چیمبر از آن شاید نتایج خوبی را به ارمغان بیاورد. همچنین از آن‌جایی که می‌دانیم بازی بایوشاک 4 هنوز در مراحل اولیه‌ی ساخت قرار دارد، قطعا سازندگان از زمان و بودجه‌ی مورد نیاز برای ایجاد تطابق کامل بین پروژه و استفاده از این موتور بازی‌سازی برخوردار هستند.
کلود چیمبر که به شرکت 2K تعلق دارد، شامل ۲ استودیو بازی‌سازی است و به‌صورت کلی تیمی را تشکیل می‌دهد که مشغول کار روی بازی BioShock جدید هستند. کلی گیلمور با بیشتر از ۲۲ سال سابقه‌ی فعالیت در صنعت بازی‌سازی و کار روی بیشتر از ۴۰ بازی ویدیویی، ریاست استودیو Cloud Chamber را برعهده دارد.
آگهی‌های استخدام پیشین استودیو Cloud Chamber به جهان-باز بودن بازی بایوشاک جدید، وجود المان‌های نقش‌آفرینی در آن و تمرکز سازندگان روی نسل ۹ کنسول‌های بازی‌هایی ویدیویی اشاره داشتند. ماه‌ها قبل شرکت تیک-تو اینتراکتیو به‌عنوان صاحب شرکت 2K اعلام کرد که ساخت بایوشاک جدید استودیو بازی‌سازی کلود چیمبر سال‌ها زمان می‌برد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا