• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بهشت گمشده در گوشه ای از کوه

  • نویسنده موضوع A_h
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 285
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

A_h

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
7,091
امتیازها
123
محل سکونت
میان یک عالمه رمان
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
65
Points
0


√اسپم ندهید√


ایتالیا یکی از زیباترین و جذاب ترین کشورهای دنیا با مقاصد گردشگری فراوانی می باشد که سالانه مورد انتخاب تعداد زیادی از گردشگران و توریست ها می باشد و علت اصلی آن نیز وجود سازه های قدیمی و خارق العاده ای است که با مشاهده آنها احساس آرامش به شما دست خواهد داد! اما آیا به دنبال مقصد آرامش بخش در شمال ایتالیا هستید؟!

بهشت گمشده در گوشه ای از کوه!


مقصدی که ما برای شما انتخاب کرده ایم همانند یک بهشت گمشده در منطقه " Spiazzi " می باشد که در آن " Santuario Madonna della Corona " به طرز چشمگیری در گوشه صخره ای بصورت عمودی جای گرفته است و این در حالی است که این سازه ها با توجه به موقعیتی که در آن مخفی شده اند، به مدت دهه ها می باشد که جایگاه خود را حفظ کرده است و آسیبی به آن وارد نشده است.

بهشت گمشده در گوشه ای از کوه!


جالب است بدانید که این سازه ها برای اولین بار در سال 1530 میلادی تاسیس شد و محیطی آرامش بخش و معنوی برای بسیاری از ساکنان این منطقه از جمله راهبان و کشیش ها می باشد که امروزه این کلیسا که گوشه ای کوه قرار گرفته است، برای گردشگران و مسافرانی که به دنبال آرامش و تاریخ هستند، باز می باشد و می توانند از آن دیدار نمایند.

بهشت گمشده در گوشه ای از کوه!


با این حال در این موزه اشیاء هنری و تاریخی متعددی برای بازدیدکنندگان قرار گرفته است که اکثر این مجسمه ها توسط افراد معروفی چون " Ugo Zannoni " ساخته شده اند که طبیعتا با وجود طبیعت بکر این منطقه و همچنین سازه های آرامش بخش آن می توانید به آرامش روان و درونی برسید و سفر به این پناهگاه واقع در شمال ایتالیا را که به گفته خودشان واقع در میان زمین و بهشت است، ارزش دارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : A_h
بالا