• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

دکترلطفی: دیروز وضعیت آقا مهرداد خطرناک شده بود

  • نویسنده موضوع Diyar♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 206
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Diyar♡

مدیر بازنشسته
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-14
نوشته‌ها
3,012
لایک‌ها
7,947
امتیازها
243
محل سکونت
از دیار خیال
کیف پول من
19,606
Points
1,627
دکترلطفی: دیروز وضعیت آقا مهرداد خطرناک شده بود اما، امروز میناوند به وضعیت پایداری رسیده است

🔸دکترامیرحسین لطفی رئیس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله تهران درباره آخرین وضعیت بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: روزپنج شنبه واقعا نگران آقا مهرداد شده بودیم. خیلی شرایط سختی داشت و وضعیت او نگران کننده بود. امروز اما خدا را شکر به وضعیت پایداری رسیده است و نوسانات غیرعادی ندارد.
🔸 وضعیت غیرعادی و پرریسک مربوط به زمانی است که سطح اکسیژن خون یک بیمارپایین بیاید اما همین الان که با شما صحبت می کنم وضعیت این پیشکسوت فوتبال ایران بهترازقبل شده است.
🔸ویروس کووید 19 قابل پیش بینی نیست اما انشالله با ادامه همین روند امیدواریم وضعیت تنفسی او خیلی بهترشده و بتوانیم با کم کردن داروها سطح هوشیاری بیمار را نیز بالا ببریم. همان طور که گفتم درحال حاضر مهرداد میناوند وضعیت پایداری داشته و حالش بهتراست اما مردم و فوتبالدوستان باز هم برای بهبود این جوان ملی پوش دعا کنند.
🔸حدود 80 درصد ازریه های مهرداد میناوند آسیب دیده است. او ازداروهای کورتونی استفاده می کرد و به همین خاطر ویروس کووید 19 تأثیر مخربی روی ریه هایش گذاشته است. البته تجربه نشان می دهد که انشالله درصورت بهبودی، به تدریج ریه های آقا مهرداد نیز ترمیم خواهد شد.
🔸 ازلطف و محبت همه مردم و دوستداران فوتبال تشکرو قدردانی می کنیم اما متأسفانه امکان پذیرایی یا حضور این عزیزان دربیمارستان لاله وجود ندارد. برهمین اساس و به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی تقاضامندیم هواداران عزیزو دوستداران مهرداد میناوند ازمنزل برای بهبودی این فوتبالیست ارزنده دعا کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Diyar♡
بالا