• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی آلن ریکمن|بازیگر

  • نویسنده موضوع L A D Y
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 325
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

L A D Y

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-12
نوشته‌ها
1,764
لایک‌ها
23,364
امتیازها
138
سن
17
کیف پول من
7,882
Points
117
2ajGAZxJ40Eng34MI_qc0zGWTQSgGBr0grKK1KdRtZ9ba3MFTMrON_rbkZmLYXXbzl2hohhKxT9avEgWfXeG8HH0CWB3CjmuJ9yLqbmLLg0nBhxqfYPVmP5ib9Ck3KlvE6A99sWg



آلن ریکمن بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1324 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار آلن ریکمن می‌توان به بازیگری در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم، فیلم هری پاتر و سنگ جادو و فیلم هری پاتر و تالار اسرار اشاره کرد.
آلن ریکمن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1367 در 43 سالگی در فیلم جان سخت به کارگردانی جان مک تیرنان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آلن ریکمن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بروس ویلیس، بونی بدلیا، رجینالد ول جانسون و پال گلیسون را تجربه کرد.
آلن ریکمن در سال 1390 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آلن ریکمن در این سال، بازیگری در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم به کارگردانی دیوید یتس و فیلم Portraits in Dramatic Time به کارگردانی Paul Warner محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آلن ریکمن بازی در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم بوده است. آلن ریکمن سال 1390 در 66 سالگی در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با دیوید یتس همکاری داشته است. آلن ریکمن توانست با بازی در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دنیل ردکلیف، اما واتسون، روپرت گرینت و رالف فاینس بر تجارب او افزود.
آلن ریکمن علاوه‌بر فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم، سال 1380 در 56 سالگی در فیلم هری پاتر و سنگ جادو نیز بازی کرده است. آلن ریکمن این‌بار با کریس کلمبوس یعنی کارگردان فیلم هری پاتر و سنگ جادو و هنرمندانی چون دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، ریچارد هریس و مگی اسمیت همکاری داشت.
با اینکه آلن ریکمن را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. آلن ریکمن علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار آلن ریکمن در حرفه‌ی کارگردان، فیلم A Little Chaos و فیلم The Winter Guest است.
در این سال‌ها آلن ریکمن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران روپرت گرینت با 9 مرتبه، اما واتسون با 8 مرتبه، دنیل ردکلیف با 8 مرتبه، بانی رایت با 7 مرتبه و هلنا بونهام کارتر با 7 مرتبه بیشترین همکاری را با آلن ریکمن داشته‌اند.
در مجموع در کارنامه 70 ساله و بیوگرافی آلن ریکمن آثار مهمی وجود دارد. در واقع هر چقدر آلن ریکمن در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آلن ریکمن درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آلن ریکمن بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت دوم محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی آلن ریکمن کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم The January Man محسوب می‌شود.
آلن ریکمن بازیگر و هنرمند، سرانجام با کوله‌باری از تجربه، در سال 1394 و در سن 70 سالگی پس از بازیگری در 37 اثر سینمایی چشم از جهان بست
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا