• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

متافیزیک رویای شفاف

  • نویسنده موضوع مهاجر.
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 193
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

مهاجر.

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
5,710
لایک‌ها
26,854
امتیازها
128
محل سکونت
مادرید
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
32,814
Points
217
رویای شفاف چیست؟

رویای شفاف (واضح) یا رویای آگاهانه (به انگلیسی : Lucid Dream) به رویایی اطلاق می‌شود که رویابین در آن از این واقعیت که در حال رویا دیدن است، آگاه می‌شود در رویای شفاف رویابین به صورت آگانه روی رویا کنترل دارد و می‌تواند صح*نه رویا را به میل خود تغییر دهد. به همین دلیل بسیاری از فانتزی ها و غیرممکن ها میتوانند قابل تجربه باشند از جمله:

می‌توانید به طور واضح و شفاف به گشت و گذار در رویاهایتان بپردازید. هر چیزی که می‌بینید، می‌شنوید، مزه می‌کنید و بو می‌کنید می‌تواند مثل زمانی که در رویا نیستید واقعی به نظر برسد. کشف این دنیا به معنای واقعی شما را متعجب خواهد کرد!

می‌توانید به فانتزی هایتان که در دنیای واقعی قادر به انجامشان نیستید بپردازید. بر روی کوه ها پرواز کنید، با کسی که دوست دارید ر*اب*طه داشته باشید، از ارتفاع بپرید، در زمان سفر کنید، دایناسور ها را ملاقات کنید، با قهرمان تان دیدار کنید، فضایی ها را مشاهد کنید! و...


می‌توانید مشکلات شخصی روانیتان را بهبود ببخشید. به دلیل بی‌خطر بودن لوسید دریم می‌توانید با ترس هایتان مواجه شوید. نگرانی و استرس هایتان را کاهش دهید و از دست کابوس هایتان در خواب راحت شوید.

می‌توانید خلاقیت درونی خود را افزایش دهید. با استفاده از روش های سورئال و غیرمنتظره، می توانید یک آهنگ بنویسید، مسئله ای حل نشدنی از فیزیک را حل کنید و یا برای نقاشی بعدیتان به یک ایده بکر برسید.



متخصصین معتقد هستند، تقریبا هر کسی می‌تواند رویای شفاف را تجربه کند، ولی افراد کمی هستند که یاد می‌گیرند تا چطور هر موقع که اراده کنند به این امر دست پیدا کنند. سری مطالب "دنیای Lucid Dreaming" برای کسانی است که به طور جدی به دنبال یادگیری هنر لوسید دریمینگ هستند و می‌خواهند به جستجو در این دنیای جالب بپردازند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

بالا