• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

آشنایی با قوانین بوکس

  • نویسنده موضوع DARK GIRL
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 11
  • بازدیدها 398
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

DARK GIRL

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-04
نوشته‌ها
3,327
لایک‌ها
45,659
امتیازها
218
محل سکونت
زیر آوار آسمان
کیف پول من
10,209
Points
121
اصطلاحات و کلمات به شرح ذیل است :

۱- knockout ) K.O ) بوکسور با شمارش ۱۰ ثانیه قادر به ادامه بازی نمی باشد . ۲- R. S. C ریفری بازی را یکطرفه اعلام می کند . ۳- R.A.T بوکسور از ادامه بازی خودداری کرده است.

توضیح اینکه: در مواقع شمارش بوکسور مقابل باید به دورترین گوشه سفید (بی طرف) رینگ رفته و بدون تکیه دادن به طناب منتظر نتیجه شمارش برای بوکسور زمین خورده باشد تا مادامیکه بالای سر بوکسور زمین خورده ایستاده باشد داور حق شمارش ندارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : DARK GIRL

DARK GIRL

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-07-04
نوشته‌ها
3,327
لایک‌ها
45,659
امتیازها
218
محل سکونت
زیر آوار آسمان
کیف پول من
10,209
Points
121
نحوه امتیاز دادن در مسابقه بوکس :

ضربه ای که با ۴ بند انگشت بدون برخورد به مانعی به نقاط مجاز ب*دن حریف وارد می شود یک امتیاز خواهد داشت و برنده بر طبق تعداد ضربه ها تعیین خواهد شد . بد یهی است که تعداد ضربات زده شده توسط بوکسور برنده را درپایان هر راند تقسیم بر ۳ نموده و حاصل تقسیم را از امتیاز ۲۰ بوکسور بازنده کسر می نماید . (بهر بوکسور در شروع هر راند ۲۰ امتباز تعلق می گیرد)

مثال: اگر تعداد ضربات رد و بدل شده بوکسور برنده ۳ مشت باشد به این طریق عمل میشود (۱۹=۲۰-۱=۳÷۳ ) بوکسور برنده ۲۰ و بوکسور بازنده ۱۹ امتیاز خواهند داشت. هرگاه تعداد ضربات بوکسور برنده ۲ مشت باشد چون ۲ بر ۳ قابل قسمت نیست داور به بوکسور برنده یک مشت اضافه کرده تا برای تقسیم مناسب شود ولی به مجرد شروع راند دوم یک مشت داده شده را برای بوکسور مقابل منظور می نماید و نسبت به ضربات دیگر حساس می کند. اگر تعداد ضربات بوکسور برنده ۱ باشد راند اول را ۲۰ – ۲۰ امتیاز داده ولی به مجرد شروع راند دوم یک مشت اضافه را برای بوکسور مزبور حساب کرده و بر مبنای آن شمارش راند دوم را شروع می کند. اگر تعداد ضربات بوکسور برنده ۴باشد (۱=۳÷۴) به بوکسور برنده ۲۰ و بازنده ۱۹ داده و راند بعد را با یک مشت برتری به نفع بوکسور برنده شروع می کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : DARK GIRL
بالا