• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا (Startup Visa)

  • نویسنده موضوع canparstravel
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 196
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

canparstravel

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-08-02
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
امتیازها
1
وب سایت
www.canparstravel.com
کیف پول من
0
Points
0
ویزای استارتاپ کانادا یک روش مطمئن جهت اخذ اقامت دائم و کانادا است. استارت آپ ویزای کانادا، برنامه مخصوص کارآفرینان و یک پروژه جدید آزمایشی مهاجرت به کانادا است با این هدف که متقاضیان کارآفرین موفق را با سازمان های بخش خصوصی در کانادا که قادر به حمایت و یا سرمایه گذاری و همچنین راهنمایی و تخصص در زمینه ایجاد و راه اندازی کسب و کار در کانادا هستند، پیوند می دهد. اقامت دائم کانادا به متقاضیان موفق تحت این برنامه جدید مهاجرت به کانادا داده می شود. توجه داشته باشید که این برنامه برای کسانی است که علاقمند به ایجاد و راه اندازی کسب و کار جدید در کبک هستند، موجود نیست.

استارت آپ را در زبان پارسی به "شرکت نوپا" ترجمه کرده اند و اگرچه در تعریف استارت آپ بر این مسئله تاکیدی وجود ندارد که حتمن فعالیت آن در حوزه تکنولوژی یا فن آوری اطلاعات باشد، اما به دلیل این که بسیاری از استارت آپ ها در سال های اخیر، حول این زمینه ها شکل گرفته اند، گاهی در تعریف استارت آپ به این مسئله هم اشاره می شود که استارت آپ باید در حوزه فن آوری های نوین فعال باشد، هر چند بر اساس ادبیات اصلی مدیریت هر نوع فعالیت نوپا را استارت آپ در نظر می گیریم. دوم مهرماه نـود و سه بود که علی مختـاری در سایت پـارس کـانادا از بـرنامه استارت آپ برای نخستین بار سخن به میان آورد و در مطلبی تحت عنوان وضعیت برنامه های تجاری موجود برای مهاجرت به کانادا و آمریکا نوشت:
"برنامه کارآفرینی فدرال با شرایط قبلی برای همیشه بسته است. افرادی که ویزای کارآفرینی دارند هم عملن از انجام آن شرط اقامتی که داشتند به دلیل انحلال اداره مربوط معاف شده اند. البته فدرال برنامه جایگزین "استارت آپ" را برای آنها که ایده بدیع دارند اعلام کرده است."وی همچنین در تـاریخ هفتم مرداد مـاه نـود و شش در مطلبی دیگـر تحت عنوان:"چشم انداز مهـاجرتی2018
کـانـادا (بـرنـامه مهـاجرتی استـارت آپ ویزا)"نـوشت: "دولت‌‌‌ کـانادا برنامه مهاجرتیStart-up Visa program را، راه منـاسبی برای کـار آفرینان و‌ دریافت اقامت دائم کانادا دانست و این برنامه را در چشم انداز ‌‌بـرنامه‌‌های‌‌ مهاجرتی‌‌‌کانادا درسال 2018 قرار داد.

ویزای استارت آپ کانادا

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا (Startup Visa):
شرایط لازم برای ویزای استارت آپ کانادا شامل موارد زیر می شود:

نامه حمایت و پشتیبانی و گواهی نامه تعهد : متقاضیان بایستی نامه حمایت را از یکی از سازمان های مجاز مورد تائید اداره مهارجرت،دریافت کرده باشد.
- اگر سرمایه شما توسط designated Canadian venture capital fund تامین می شود لازم است ۲۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری کنید.
- اگر سرمایه شما توسط designated Canadian angel investor group تامین می شود لازم است ۷۵ هزار دلار سرمایه گذاری کنید.
- اگر توسط Canadian business incubators پذیرفته شوید نیازی به تامین هزینه اولیه نخواهید داشت .

زبان مورد نیاز: متقاضی باید برای کار و زندگی به زبان انگلیسی یا تسلط داشته باشد تا قادر باشد با مردم ارتباط بر قرار کند و بتواند به موفقیت بیزینس خود در کانادا کمک کند. متقاضی باید یکی از مدارک زبان انگلیسی یا فرانسه مورد تائید اداره مهاجرت را ارائه نماید و حداقل سطح زبان شما CLB 5 در زبان فرانسه و یا انگلیسی باشد.
تحصیلات مورد نیاز: متقاضی باید حداقل مدرک دیپلم داشته باشد.
بودجه کافی برای زندگی: متقاضی باید ثابت کند که از بودجه کافی برای پشتیبانی از خود و خانواده خود پس از مهاجرت به کانادا برخوردار باشد زیرا دولت کانادا از مهاجران جدید ویزای استارت آپ حمایت مالی نمی کند و پس از ورود به کانادا باید ثابت کنید که پول کافی برای حمایت از خود و همراهانتان دارید. توجه داشته باشید که این پول را نمی توانید از شخص دیگر قرض بگیرید. میزان پول مورد نظر بستگی به تعداد اعضای خانواده خود دارد که متقاضی را همراهی می کنند و هر ساله این مبلغ به روز می شود: برای یک نفر این مبلغ معادل 12960 دلار کانادا، 16135 دلار برای دو نفر، 19836 دلار برای سه نفر، 24083 دلار برای چهار نفر، 27315 دلار برای پنج نفر، 30806 دلار برای 6 نفر و 34299 دلار برای 7 نفر است. یعنی به ازای هر نفر همراه (اعضای خانواده) مبلغ 3492 دلار اضافه می شود.
گواهی پزشکی و امنیتی: همانطور که تمام برنامه های مهاجرت کانادا شامل انجام امور پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه می شوند، این برنامه مهاجرتی نیز از این مورد مستثنی نیست و شما و اعضای خانواده تان باید تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و گواهی عدم سوء پیشینه را ارائه دهید تا مشخص شود که شما برای کشور کانادا تهدید امنیتی و یا بهداشتی محسوب نمی شوید.
چه کسانی می توانند برای برنامه مهاجرتی استارت آپ کانادا اقدام کنند؟
هدف برنامه ویزای استارتاپ کانادا، کارآفرینان مهاجر با مهارت و پتانسیل لازم در جهت ایجاد کسب و کار و مشاغل در کانادا است، این افراد باید نوآور و خلاق باشند و بتوانند برای کانادایی فرصت های شغلی ایجاد کنند و بتوانند در سطح جهانی به رقابت بپردازند. اگر شما ایده کسب و کار خلاقانه ای را در سر دارید و قصد مهاجرت به کانادا دارید می توانید ایده خود را به یکی از سازمان های سرمایه گذاری تعیین شده برای حمایت از ایده شما ارائه دهید. برای این کار می توانید با مشاورین حرفه ای کنپارس تراول تماس حاصل نمایید. افراد واجد شرایط برای استارتاپ ویزای کانادا باید یک کسب و کار معتبر داشته باشند، نامه حمایت از یکی از سازمان های سرمایه گذاری تعیین شده کانادا را بتوانند ارائه بدهند و به زبان انگلیسی و یا فرانسه تسط داشته باشند و پول کافی برای پرداخت هزینه زندگی خود و اعضای خانواده خود داشته باشند. یک کسب و کار واجد شرایط به این معنی است که شما بتوانید کسب و کاری را خلق کنید که دارای شرایط زیر باشد:

- زمانی که شما گواهی تعهد خود را از یکی از سازمان های تعیین شده دریافت می کنید: هر متقاضی در آن زمان باید ده درصد یا بیشتر حق رأی را از کلیه سهام شرکت دریافت کند (حداکثر تا 5 نفر می توانند مالک استارت آپ باشند). همچنین متقاضیان و سازمان تعیین شده به طور مشترک بیش از 50 درصد حق رأی از کل سهام شرکت استارتاپ را در اختیار داشته باشند.

- در زمان دریافت اقامت دائم خود: شما باید مدیریت فعال و مداوم کسب و کار خود را در داخل کانادا ارائه دهید. بخش اساسی عملیات تجاری کسب و کار شما باید در داخل کانادا اتفاق افتد و این تجارتی که در داخل کشور کانادا صورت گرفته است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا