• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

مد و استایل بررسی استایل ریحانا

  • نویسنده موضوع AYDAW
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 292
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

AYDAW

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-01
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
15,200
امتیازها
93
کیف پول من
3,771
Points
0
انجمن رمان نویسی

ریحانا استایل‌های متفاوتی را امتحان می‌کند، از استایل گرانج گرفته تا هودی‌های (سوییشرت کلاهدار جلوبسته) اورسایز، استایل‌های زنانه، تام‌بوی و... توانایی بالای ریحانا در ترکیب و ست کردن لباس‌هایی که معمولا به‌هم نمی‌آیند، تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش است.
برترین‌ها: ریحانا، چه وقتی که در حال سفر دور دنیا و اجرای کنسرت است و چه وقتی که برروی فرش قرمز حاضر می‌شود یا حتی زمانی که با دوستانش به گردش می‌رود، خوب می‌داند که چگونه خوش‌تیپ و خوشپوش باشد. بیشتر سلبریتی‌ها سعی می‌کنند که از ترند‌های موجود پیروی کنند و در استایلشان ریسک نکنند، اما ریحانا حتی حاضر است که استایلی ظاهرا بد داشته باشد، اما لباس‌هایی را انتخاب کند که باب دل خودش باشد که این نشان‌دهنده اعتمادبنفس این سلبریتی است.
ریحانا استایل‌های متفاوتی را امتحان می‌کند، از استایل گرانج گرفته تا هودی‌های (سوییشرت کلاهدار جلوبسته) اورسایز، استایل‌های زنانه، تام‌بوی و... توانایی بالای ریحانا در ترکیب و ست کردن لباس‌هایی که معمولا به‌هم نمی‌آیند، تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش است. موزیک ویدئو‌های ریحانا همیشه پرسروصدا بوده و بسیار جلب‌توجه می‌کنند و یکی از دلایل خاص بودن آن، نوع استایل‎‌هایی است که او انتخاب می‌کند که معمولا با نوع موسیقی، متن ترانه‌ها و موضوع موزیک ویدئو هماهنگ است. ما در این مطلب، استایل ریحانا را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
شلوار جین کاغذی با زانوی پاره
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

ریحانا در ست کردن استایل زنانه با جزئیات سبک گرانج (استایلی راحت و غیررسمی که از استایل هنرمندان موسیقی راک و متال الهام گرفته شده) استاد است. یکی از ساده‌ترین روش‌های او برای انجام این کار، پوشیدن شلوار جین کاغذی راسته‌ای است که روی زانوی آن پاره است که در اینصورت، شلوار تنگ، جلوه زنانه‌ای به او می‌بخشد و بخش پاره شلوار نیز جنبه گرانج به آن می‌دهد و آن را از حالت عادی خارج می‌کند. معمولا شلوار‌های جین ریحانا، سنگ‌شور آبی میانه دارد (رنگ‌های آبی تیره و مشکی بیش ازحد جلوه گرانج به شلوار می‌دهد، اما آبی‌های کمرنگ‌تر، بیشتر جنبه زنانه دارد).
کت و بلوز‌های بسیار بزرگ (سوپرسایز)
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

باوجود اینکه ریحانا به استایل‌های جذاب زنانه علاقه زیادی دارد، اما گاهی نیز بدش نمی‌آید که استایلی مردانه داشته باشد و کت‌ها و بلوز‌های بسیار بزرگ بپوشد.
همانطور که می‌دانید، فشن تنها به‌معنی نشان دادن بخش‌هایی از ب*دن نیست، بلکه نکته اصلی در این مسئله، این است که پایین‌تنه خود را با لباس‌هایی مثل شلوار‌های تنگ، بوت‌های بلند یا شلوار‌ها و دامن‌های کوتاه، متناسب و زیبا نشان دهید. یادتان باشد که اگر قصد دارید شلوار گشاد و بلند بپوشید، آرایش صورت و موهایتان را به‌گونه‌ای انجام دهید که شلخته به‌نظر نیاید.
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

زیرپیراهنی ساتن
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

ریحانا یکی از معدود سلبریتی‌هایی است که به پوشیدن زیرپیراهنی ساتن کلاسیک علاقه دارد؛ لباسی که یادآور استایل دهه ۹۰ است. این سلبریتی ۳۱ ساله، این نوع لباس‌ها را، از پیراهن کوتاه گرفته تا میدی (تا روی زانو) و ماکسی (تا نوک پا)، با کفش پاشنه نوک‌تیز و جواهرات سبک ست می‌کند و لباس مشکی (که هیچگاه از مد نمیفتد) را با جواهرات بزرگ ست می‌کند. شما می‌توانید این لباس را با تیشرتی در زیر آن ست کنید یا لباس را همراه با اسنیکرز (نوعی کفش کتانی) بپوشید.
لباس تماما پاستلی رنگ
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

ریحانا مانند همه ما رنگ مشکی را دوست دارد، اما این نکته را هم می‌داند که همیشه به مقداری رنگ شاد نیز نیاز است. ریحانا تقریبا در هر رنگ لباسی زیبا به‌نظر می‌رسد، اما بیشتر دوست دارد که رنگ‌های پاستلی زنانه را انتخاب کند.
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

رنگ آبی آسمانی، صورتی روشن، سبز نعناعی و بنفش روشن از رنگ‌های موردعلاقه ریحاناست که معمولا لباس‌هایش را سرتاپا به این رنگ‌ها می‌پوشد. شما می‌توانید اکسسوری‌های شیکی نیز به این استایل اضافه کنید.
کت خز
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

ریحانا عاشق کت، پالتو و اورکت‌های بلند و ضخیم است. این طراح لباس برند فنتی، علاقه زیادی به کت خز دارد و اغلب استایل‌های خاص و رنگ‌های جالب را برای این نوع لباس‌ها انتخاب می‌کند.
بررسی استایل ریحانا، شاهزاده خانم سرسخت دنیای موسیقی

ریحانا این نوع لباس‌ها را در موقعیت‌های مختلفی می‌پوشد، از مراسم عصر با کفش پاشنه نوک‌تیز گرفته تا استایل راحت و غیررسمی همراه با اسنیکرز. شما می‌توانید برای جلوگیری از آسیب به محیط زیست و همینطور نپرداختن هزینه‌های گزاف، خز مصنوعی را انتخاب کنید و این استایل را در زمستان‌ها بکار ببرید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : AYDAW
بالا