• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

آداب‌ و رسوم چند دانستنی درباره‌ی مالدیو

  • نویسنده موضوع morva♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 11
  • بازدیدها 504
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

morva♡

مدیر بازنشسته تالار جامعه و فرهنگ
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-28
نوشته‌ها
1,013
لایک‌ها
7,990
امتیازها
93
سن
24
محل سکونت
TEHran
کیف پول من
1,675
Points
0
افطارها در مالدیو
مالدیوی ها افطارها را در میادین و خیابان ها برگزار می کنند و افراد متمول و ثروتمند جامعه داوطلب میزبانی این مراسم ها می شوند، درحالی که بسیاری از خانه ها با چراغ های نورانی تزئین شده است.
غذاهای ماه مبارک رمضان
مالدیوی ها غذاهای مخصوصی برای ماه مبارک رمضان دارند. گارودیا ، یک نوع ماهی که با برنج ، لیمو ، چیلی و پیاز سرو می شود و کولی بوکیبا ، یک کیک ماهی تند از جمله این غذاها هستند.
غذاهای متنوعی در مالدیو وجود دارند و با توجه به طبیعت این کشور که متشکل از جزایر احاطه شده با دریا است، ماهی به خصوص ماهی تن با ترکیبی از طعم های عربی، هندی و سریلانکایی و شرقی به غذای اصلی مردم این کشور تبدیل شده است.
نارگیل یکی دیگر از محتویات اصلی بسیاری از غذاهای مالدیو است و به صورت رنده شده یا مانند شیر یا روغن نارگیل برای سرخ کردن استفاده می شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : morva♡

morva♡

مدیر بازنشسته تالار جامعه و فرهنگ
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-28
نوشته‌ها
1,013
لایک‌ها
7,990
امتیازها
93
سن
24
محل سکونت
TEHran
کیف پول من
1,675
Points
0
غذاهای مالدیوی ها تحت تاثیر غذاهای عربی هستند و «ثارید» یکی از غذاهای اصلی محبوب در ماه رمضان به ویژه در جشن ها می باشد. این غذا از برنج، گوشت گاو یا گوساله و نان خشک تشکیل شده است. همچنین گوشت یا ماهی تن پخته شده در فر با طعم دهنده ها و ادویه ها نیز یکی از غذاهای افطاری در مالدیو می باشند. غذاها با گوشت و مرغ فقط در مناسبت ها و تعطیلات ویژه سرو می شود ، در حالی که غذاهای محبوب شامل ماهی سرخ شده ، کاری و سوپ ماهی هستند.
در وعده غذایی سحری ، برخی ترجیح می دهند برنج بخارپز را با تکه های ماهی بخورند ، در حالی که برخی دیگر فقط با ماست ، شکر ، گندم و میوه های خشک می خورند. نارگیل اصلی ترین محصول مالدیو است ، علاوه بر سایر میوه ها و سبزیجات که در بعضی از جزایر کاشته می شوند ، بیشتر محصولات غذایی وارداتی هستند.
«رودها ماس» مراسمی در مالدیو می باشد که بسیاری از مردم از آن در ایام رمضان ل*ذت می برند. غذاهایی چون «کولی بوکیبا» (کیک ماهی)، فونی بوکیبا (کیک آردی)، و «گولها» (کوفته ماهی) برای افطاری آماده می شوند.
شعر ماه رمضان
خواندن شعرهای رمضانی، که توسط شعرای رمضانی سروده شده اند یک سنت باستانی مالدیوی ها است . این شعرها از سه یا چند خط با الگوی ریتمیک شعر تشکیل شده اند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : morva♡
بالا