• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

الکسا چیست؟

  • نویسنده موضوع A_h
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 328
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

A_h

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-22
نوشته‌ها
3,158
لایک‌ها
7,090
امتیازها
123
محل سکونت
میان یک عالمه رمان
وب سایت
forum.taakroman.ir
کیف پول من
65
Points
0
الکسا چیست
الکسا چیست



بسیاری از ما با وب‌سایت الکسا آشنا هستیم؛ با این حال اطلاعات کاملی از آن نداریم. در این مطلب تمام اطلاعات موردنیاز شما از الکسا شامل الکسا چیست ، هزینه ثبت سایت در الکسا و همچنین نحوه تعیین رتبه سایت توسط الکسا را مورد بررسی قرار می دهیم.
الکسا چیست؟
الکسا یک وب‌سایت برای آنالیز ترافیک سایت است. رتبه الکسا برای بسیاری از وبمسترها اهمیت بالایی دارد و آن را به عنوان منبعی برای عملکرد خود در نظر می گیرند. این وب سایت در سال 1996 شروع بکار کرد، البته در سال 1999 با مبلغ 250 میلیون دلار توسط آمازون خریداری شد. در وب‌سایت الکسا به اطلاعات مختلفی مانند سایت های برتر، مشخصات سایت و همچنین تولبار الکسا دسترسی پیدا می کنید.
رتبه الکسا چیست و چگونه تعیین می شود؟
رتبه الکسا چیست و چگونه تعیین می شود؟

برای بدست آوردن رنکینگ سایت می توان به الکسا مراجعه کرد. برای تعیین رتبه سایت در الکسا از ترافیک سایت و همچنین مدت زمانی که فرد در سایت باقی می ماند، استفاده می شود. برای بررسی رتبه سایت در الکسا می توانید به وب‌سایت الکسا وارد شده و اطلاعات آن را مشاهده کنید. همانطور که می توان حدس زد، هرچقدر رتبه سایت شما پایین تر باشد، وضعیت آن بهتر است.
در سال های اخیر شاهد تقلب در رتبه الکسا سایت ها هستیم. یکی از راه های بهبود رتبه الکسا ، استفاده از پاپ آپ است. پاپ آپ می تواند به صورت دروغین رتبه الکسا سایت را بهبود دهد.
ثبت سایت در الکسا | ساخت اکانت در الکسا
ثبت سایت در الکسا | ساخت اکانت در الکسا

بسیاری از وبمسترها به دنبال ثبت سایت در الکسا و اطلاع از هزینه این کار هستند. الکسا ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد و همچنین پلن های مختلفی را برای صاحبان سایت ها در نظر گرفته است. شما می توانید سایت خود را در الکسا ثبت کنید. با این کار می توانید به اطلاعاتی برای بهبود رنک الکسا خود استفاده کنید. برای مثال کلمات پرجستجو سایت و یا کشورهایی که بیشترین بازدید را دارید، در اختیارتان قرار می گیرد.
الکسا امکان ثبت نام رایگان را حذف کرده است. برای ثبت سایت خود در این وب سایت باید هزینه ای را پرداخت کنید. این هزینه با توجه به خدماتی که دریافت می کنید، متفاوت است. کاربران می توانند از سرویس های الکسا به صورت رایگان اما به مدت محدود استفاده کنند. مدت زمان استفاده رایگان با توجه به نوع سرویس، از 7 روز تا حداکثر 30 روز است.
هزینه ثبت سایت در الکسا و خرید اکانت
وبمسترها می توانند با پرداخت هزینه سایت خود را در الکسا ثبت کنند و از امکانات متعددی بهره مند شوند. جهت خرید اکانت به وب‌سایت <Alexa.com مراجعه کنید. برای خرید حساب Advanced یا پیشرفته الکسا باید ماهانه 149 دلار هزینه پرداخت کنید، البته امکان استفاده رایگان به مدت 14 روز نیز وجود دارد. در این پلن می توان یک سایت ثبت کرد و تنها یک نفر می تواند از آن استفاده کند.
هزینه ثبت سایت در الکسا و خرید اکانت

حساب Agency الکسا به صورت ماهانه هزینه ای برابر با 299 دلار از شما طلب می کند. از این حساب می توانید تا یک ماه به صورت رایگان استفاده کنید. حساب Agency الکسا امکان ثبت 35 سایت و پروژه را برای خریدار فراهم کرده و 20 نفر می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
2-22.jpg

برای آنالیز سایت خود می توانید با پرداخت مبلغ ماهانه 79 دلار، حساب Insight را خریداری کنید. با خرید این نوع حساب، اطلاعات مفیدی مانند کلیدواژه ها، عملکرد کلی سایت، مقایسه عملکرد آن با حداکثر 10 سایت دیگر به صورت همزمان و نام سایت هایی که به سایت شما لینک شده اند، در اختیارتان قرار می گیرد.
3-12.jpg

در نهایت می توانید سایت خود را در الکسا Certify کنید. چنین اقدامی باعث بهبود کلی رنک شما خواهد شد. لازم به ذکر است؛ امکان انجام این کار برای دامنه های ir. وجود ندارد. هزینه تایید سایت در الکسا با توجه به میزان بازدید متفاوت است. حداقل هزینه با بازدید ماهانه 10 میلیون، 19.99 دلار به صورت ماهانه است. بالاترین هزینه آن برابر با 799 دلار ماهانه بوده که مربوط به سایت هایی با بازدید ماهانه 1 میلیارد است.


 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : A_h
بالا