• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان ترسناک.فانتزی.عاشقانه‌ مَسخِ لَطیف به قلم کوثر حمیدزاده کلیک کنید

مصاحبه مصاحبه با رضاراشن|مدلینگ ایرانی

  • نویسنده موضوع AYDAW
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 384
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

AYDAW

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-04-01
نوشته‌ها
698
لایک‌ها
15,200
امتیازها
93
کیف پول من
3,771
Points
0
رضا راشن مدلینگ و خواننده جوان ایرانی بیست و هفتم اردیبهشت سال 67 در تهران به دنیا آمد، پدر او اصالتا اهل تفرش و مادر او تهرانی است، رضا، مجرد و فرزند آخر خانواده است،دو برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و در حال حاضر مجرد است.

هم اکنون او دانشجوی کارشانسی ارشد در گرایش مشاوره است و مدرک کارشناسی خود را نیز در رشته روانشناسی کسب کرده است.

فامیلی اصلی او یوسفی است اما از سن 12 سالگی به دلیل اینکه حرکت راشن در ورزش ژیمناستیک را به زیبایی اجرا میکرد او را رضا راشن صدا زدند و الان نیز همه او را با همین عنوان میشناسند.



سلام آقا رضا، ممنون از اینکه پیشنهاد مصاحبه ما رو قبول کردی


ما یک معرفی کوتاه که مورد تایید خودت هست رو به مخاطبان ارائه کردیم و بعنوان پاسخ اولین سوال ، اگر دوست داری بگو که الان مشغول چه کاری هستی و آیا از خوانندگی و مدلینگ کسب درآمد میکنی؟

سلام به شما و مخاطبان خوب سایت صفانیوز،اینو بگم که مصاحبه با سایت شما اولین مصاحبه از من هست که منتشر میشه، هرچند قبلا با برخی نشریات مصاحبه داشتم اما به دلایلی تا الان منتشر نشده،

در جواب سوالتون باید بگم: در آمد من از مدلینگ و خوانندگی نیست، من از نوجوانی کار کردم، مدتی شغل فروش لوازم خانگی داشتم و مدتی هم هست که مشغول طراحی ، تولید، واردات و توزیع پوشاک هستم و الان هم دارم تلاش میکنم یک برند در صنعت پوشاک ثبت کنم.



یا اینکه میگی درآمدت از مدلینگ نیست اما یک مدل هستی که خیلی ها عکساتو حداق برای یکبار دیدن،بنظرت مردم در موردت چی فکر میکنند؟

چیزی که ناراحتم میکنه اینه خیلی افراد بهم میگن تو پولداری و نفست از جای گرم بلند میشه و حرفایی از این قبیل

اما واقعیت اینه که من از سن نوجوانی کار کردم و هنوز هم کار میکنم اما علاوه بر شغلم در ورزش، خوانندگی و مدلینگ فعالیت میکنم و علاقه اصلی من ورزشه و اگه ورزش نکنم مریض یا افسرده میشم.



چجور شد که به عنوان مدل مطرح شدی و به حرفه مدلینگ ورود کردی؟

برای بار اول مدتی با کسانی که تبلیغات بیلبورد شهری انجام میدادن ارتباط کاری و دوستانه داشتم ، از من خواستن که برای یک بیلبورد شهری در مشهد از عکس من استفاده کنن و منم قبول کردم و از عکسم داخل اون بیلبورد و تبلیغات یک شرکت استفاده کردن، هدفم مدلینگ نبود و فکر نمیکردم استفاده از عکس من بازخورد چندانی داشته باشه اما بعد مدتی متوجه شدم که استفاده از اون عکس خیلی بازخوردهای خوب داشته که من بعدها متوجه اون شدم.



یعنی قبلش عکسهای خودت رو داخل فضای مجازی منتشر نکرده بودی؟

نه ، تاقبل از اون در فضای مجازی چندان فعال نبودم

چی شد که از خودت عکس گرفتی و عکسات در فضای مجازی منتشر شد؟

من چون سالها فیتنس کار میکردم و اندامم مناسب بود حدود دوسال پیش یک روز فکر کردم ممکنه این اندام برای همیشه ماندگار نباشه و خواستم چندتا عکس یادگاری بگیرم ، هدفم این بود عکسها رو نگه دارم بعدها به بچه های خودم نشون بدم و بگم ببینید من اینجوری بودم.

خلاصه با این فکر رفتم آتلیه و چندتا عکس گرفتم و هدفم از گرفتن اون عکسها حرفه مدلینگ نبود، وقتی عکسها رو تحویل گرفتم بعد مدتی در فضای مجازی هم منتشر کردم و یکباره استقبال زیادی از انتشار این عکسها شد، مدتی گذشت و از آتلیه ای که عکس گرفته بودم باهام تماس گرفتن و گفتن که یک شرکت خوب و معتبر تقاضا داره که مدل اونها باشی و منم رفتم و قبول کردم و نهایتا بعد از ون رسما وارد حرفه مدلینگ هم شدم.



توی حرفه مدلینگ چه چیزی برات جالبه؟

یکی از جالبترین اتفاقاتی که برام پیش میاد اینه که گاهی در مراکز فروش و معروف پوشاک که میرم کاتالوگ رو میزارن جلوی من یا دوستام که ببینیم، بعد یهو متوجه میشن من همون مدل داخل کاتالوگها هستم و این هم برای من جالبه ، هم برای فروشنده ها.



اگر مجبور باشی بجز تهران یک شهر دیگه رو برای زندگی انتخاب کنی، کدوم شهر رو انتخاب میکنی؟


شیراز یا کرج، این دوتا شهر رو برای زندگی دوس دارم.



تا حالا از عکسات داخل فضای مجازی سواستفاده شده؟


آره خیلی زیاد متاسفانه



وقت جواب دادن به افراد در فضای مجازی رو داری؟

خیلی کم، اصلا ممکن نیست بتونم جواب همه رو بدم چون وقت زیادی میبره و البته بیشتر افراد هم سوالات تکراری دارن که اگر بهشون جواب بدم ممکنه ناراحت بشن، پس بهتره جواب ندم



چرا؟ مثلا چه سوالاتی دارن که اگر جوابشون بدی ممکنه ناراحت بشن؟

خب خیلی ها حالا از هر طریق که بتونن با من ارتباط برقرار کنن همش میپرسن که ما میخوایم مدل بشیم چجور وارد حرفه مدلینگ بشیم!



در جواب این افراد چی داری که بگی؟

من نمیگم وارد این حرفه نشن، اما هر کس یک استعدادی داره و نمیشه مثلا بخاطر اینکه که یک رفیق یا یکی از اعضای خانواده بهت میگه خوشتیپ یا زیبا هستی براساس نظرشون فکر کنیم که حالا دیگه مدل هستیم، میتونن اگر فکر میکنن استعداد دارن عکسهاشون ذر صفحات معتبر قرار ب*دن و نظرات واقعی سلایق مختلف رو در مورد خودشون بررسی کنن، و ببینن که بازخورد عکسهاشون چی بوده.



توصیه کلی تو به کسانی که میخوان وارد حرفه مدلینگ بشن چیه؟

من توصیه میکنم برای در آمدزایی و کسب درآمد و بعنوان شغل وارد حرفه مدلینگ نشن، و در صورتی وارد این حرفه بشن که بعنوان پیگیری یک علاقه باشه نه یک شغل برای کسب درآمد.

و این هم بگم مدل بودن اصلا آسون نیست و باید مدام به خودت برسی ، از نوک انگشتان پا تا مدل موها و...،

مدل بودن با گرفتن چندتا عکس تمام نمیشه یک مدل باید خیلی چیزا رو رعایت کنه و گاهی خیلی محدودیت ها داره.



همه تو رو یک پرسپولیسی میدونن و باتوجه به اینکه خواننده هستی ممکنه یک آهنگ هم در مورد پرسپولیس بخونی؟

متاسفانه الان فضای خوبی بین هواداران تیمها نمیبینم، درسته من پرسپولیسی هستم اما اصلا وارد بحثها و کری خونی پرسپولیس ها و استقلالی ها نمیشم و به همین خاطر هم نمیخام آهنگی در مورد تیم مورد علاقه خودم بخونم، من یک مدل و خواننده هستم و طرفداران من هم استقلالی هستن هم پرسپولیسی، بازیکنای هر دو تیم هم با من دوستن و ارتباط داریم. رامین رضاییان که دوست صمیمی منه و همینطور بقیه بزرگان پرسپولیس اما همین دو روز آینده هم با آقای نیکبخت که استقلالی هستن قرار دارم و دوستیم. من بخاطر اینکه وارد بحث و کری خونی هواداران این دو تیم محبوب نشم حتی در کنار دوست خوبم رامین رضاییان با لباس تیم ملی عکس گرفتم.



کلا خوانندگی رو از کی شروع کردی؟

من از سال 85 میخوندم اما اهنگی منتشر نکردم، ولی خیلی از کسانی که در کار موسیقی بودن اصرار کردن چون مخاطب زیادی در فضای مجازی دارم اگر آهنگی بخونم قطعا شنیده خواهد شد و منو تشویق کردن شروع به خوندن کنم، منم چون از قبل میخوندم و استعدادش رو داشتم از اسفند سال 94 تا الان 4تا آهنگ خوندم.



نظر دیگران در مورد آهنگات چیه؟

آهنگام شنیده شده و استقبال خوبی هم شد اما هنوز تنوستم اون آهنگ دلخواه خودمو بخونم و ارائه بدم، البته بعضی از دوستان نظرشون اینه من خوانندگی نکنم و فقط حرفه مدلینگ رو ادامه بدم.



تصمیمت چیه؟ میخای بازم آهنگ بخونی یا به توصیه اون دوستانی که میگن فقط مدل باشی گوش میدی؟

من قصد دارم خوانندگی رو هم ادامه بدم چون علاوه بر ورزش و مدلینگ به خوندن هم علاقمندم.



اگه قرار باشه از مدلینگ و خوانندگی یکیش رو انتخاب کنی، کدومش انتخاب میکنی؟

قطعا مدلینگ رو انتخاب میکنم.



خواننده های مورد علاقه تو کیا هستن؟

با خیلی از خواننده ها دوستم اما در پاپ آهنگهای محمد علیزاده و بابک جهانبخش رو بیشتر دوس دارم و در سنتی گلپا.



از مشاهیر و شعرای کشور بیشتر به کدومشون علاقه داری؟

به حافظ و شعراش بیشتر نزدیکم، گاهی تفال میزنم و مدتی قبل هم شیراز بودم و به آرامگاه حافظ رفتم.



وارد بحثهای سیاسی هم میشی؟

نه، از سیاست بدم نمیاد ولی وارد مسائل سیاسی نمیشم هیچوقت



خیلی از هنرمندا به سیاست وارد نمیشن اما ممکنه طرفدار یک چهره خاص سیاسی باشن، شما به کدام چهره سیاسی علاقمند هستی و دوسش داری؟

سید.... ...... (رئیس دولت اصلاحات) ایشون رو دوس دارم.



اتفاق تلخ زندگیت چی بوده؟

خدا رو شکر اتفاق تلخی در زندگی شخصی نداشتم اما از دست دادن بعضی چهره ها باعث ناراحتیه، مثلا بخاطر مرگ مرتضی پاشایی خیلی ناراحت شدم.



و اتفاق خوب و خاص زندگیت بوده تا الان؟

حدود چهارسال پیش رفتم مکه و کعبه رو دیدم، وقتی که کعبه رو با چشمای خودم از نزدیک دیدم حس عجیب و غیر قابل توصیفی داشتم، و فکر میکنم هرکس باید خودش ببینه و دیدن کعبه از نزدیک با دیدنش در تلویزیون و عکسها قابل قیاس نیست.



رضا، تو مذهبی هستی؟

نمیدونم چی بگم



منظورم اینه که خیلی افراد احتمالا فکر میکنن چندان اعتقادات مذهبی نداری، خودت چی فکر میکنی؟ اینجوریه وافعا؟

متاسفانه همینجور که میگید اکثر مردم بر اساس ظاهر در مورد افراد قضاوت میکنن، من نمیدونم مذهبی هستم یا نه اما من نماز میخونم، هر سال به حرم امام رضا میرم و مرتب به مسجد جمکران رفت و آمد میکنم.



برای چی مرتب به جمکران رفت و آمد میکنی؟

چون رفتن به اونجا آرومم میکنه، حس خوبی بهم مبده ، بخاطر همین زیاد به جمکران میرم.



خیلی جالبه، مطمئنم خلی از علاقمندات نمیدونن که اینجور هستی.

بله و این خیلی منو ناراحت میکنه، یکی از دوستان من هست که هیچکس فکر نمیکنه اصلا اعتقادات مذهبی داشته باشه، در صورتی که من که دوستشم میدونم مثلا هر شب جمعه دعای کمیل میخونه، و اونم ناراحته که دیگران در موردش قضاوتهای اشتباه میکنن.



چقدر از وقتت رو برای فضای مجازی میزاری؟

راستش تا یکسال پیش خیلی وقت میزاشتم برای فضای مجازی، ولی الان نه، بیشتر وقتمو مشغول کار هستم و توی وقتای آزاد هم ورزش میکنم.



ممنوم از وقتی که برای پاسخ دادن به سوالات ما گذاشتی، حرف اخری که توی این مصاحبه داری چیه؟

فقط خواهش میکنم در مورد من قضاوتهای نادرست نکنن، من پولدار و راحت طلب نیستم، منم مثل بقیه کار میکنم زحمت میکشم و باور کنید برای اینکه زندگی خوبی داشته باشم زجر و سختی ها رو تحمل کردم.


انجمن رمان نویسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : AYDAW
بالا