• خرید مجموعه داستان های درماندگان ژانر تراژدی و اجتماعی به قلم احمد آذربخش برای خرید کلیک کنید
  • دیو، دیو است؛ انسان، انسان. هاله‌های خاکستری از میان می‌روند؛ این‌جا یا فرشته‌ای و یا شیطان. رمان دیوهای بیگانه اثر آیناز تابش کلیک کنید
  • رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

بایدها ونبایدهای سفرهای دسته جمعی

  • نویسنده موضوع Aseman♡
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 0
  • بازدیدها 187
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Aseman♡

کاربر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-11-30
نوشته‌ها
2,756
لایک‌ها
16,680
امتیازها
114
محل سکونت
میان یه عالمه رویا
کیف پول من
1,806
Points
10
، تعطیلات عید نوروز فرصتی مناسب برای مسافرت، گردش، تفریح و دیدوبازدید است. در این میان عده ای ترجیح می دهند تمام این کارها را یکجا تجربه کنند و سفرهای دسته جمعی مجالی فراهم می سازد تا هم دوستان و اقوام دور هم جمع شوند و هم ل*ذت با هم بودن را درک کنند. مسافرت رفتن با کسانی که دوست شان داریم ل*ذت بخش است، اما گاهی اوقات مسافرت های دسته جمعی موجب خستگی و به وجود آمدن کدورت بین اقوام نیز می شود که در صورت رعایت نکردن بعضی اصول، طبیعی به نظر می رسد. با توجه به این موضوع رعایت مسائلی در سفرهای دسته جمعی عید نوروز ضروری به نظر می رسد، که قبل از سفر، آشنایی با آنها خالی از فایده نیست.

تقسیم کار


قبل از سفر وقتی افراد در حال برنامه ریزی برای سفر هستند، باید از ابتدا وظایف تقسیم شود زیرا بر اثر تقسیم نادرست وظایف مسئولیت بیشتری برعهده یک عده می افتد و نمی توانند از ایام تعطیلات و سفر خود بهره کافی ببرند.

سلیقه های متفاوت

به دلیل تفاوت علایق و سلایق افراد با یکدیگر بهتر است قبل از سفر خواسته های هر شخص در نظر گرفته و طوری برناماه ریزی شود که همه به آنچه می خواهند در طول سفر برسند. اگر قرار است به شهر یا کشور دیگری سفر شود و از مکان های خاص تفریحی و تاریخی بازدید به عمل آید، هر شخصی باید بتواند به جایی که دوست دارد سر بزند و به تفریحات مورد علاقه اش برسد. حتی بهتر است سلایق و عادات غذایی، مکان خواب و بسیاری از عادات دیگر بشری در نظر گرفته شود.

حفظ حریم شخصی

وقتی همراه گروه زیادی هستید، اگر چه به شما خوش می گذرد، اما مطمئناً به زمان هایی هم برای تنها بودن نیاز دارید. هر فردی انتظار دارد از تعطیلات نهایت استفاده را برده و به آرامش برسد. بهتر است در مسافرت های دسته جمعی نیز زمان های مشخص شده ای را برای خود در نظر بگیرید تا به علایق خود برسید. به عنوان مثال در آرامش مطالعه کنید، در طبیعت قدم بزنید، ورزش کنید، موسیقی مورد علاقه تان را بشنوید و…

کاهش توقعات

وقتی در جمع هستید، لازم است انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید. همان طور که گفته شد اگر از ابتدای سفر برنامه ریزی داشته باشید، همه به کارها و علایق مورد نظر می رسند، اما گاهی همه چیز همان طور که پیش بینی شده پیش نمی رود و بهتر است فردی که در گروه قرار گرفته، برای آسایش خود و دیگران انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.

احترام به عقاید همسفران

در طول سفر گفتگوهای زیادی بین افراد به وجود می آید. قرار نیست هیچ چیز به دیگران ثابت شود. بهتر است به عقاید و سخنان دیگران احترام گذاشته شود تا از هر گونه سوء تفاهم جلوگیری به عمل آید. ثابت کردن خود به دیگران نه فقط موجب ایجاد تنش در جمع می شود، بلکه هیچ کس نمی تواند به اندازه کافی از سفر ل*ذت ببرد. ممکن است همسفران شما علایق و اعتقاداتی داشته باشند که مورد پسند شما نباشد، اما این بدان معنا نیست که باید عقاید خودتان را به آنها بقبولانید.

کودکان در سفر

اگر در جمع همسفران کودکان نیز هستند، خود را برای خیلی موارد باید آماده کنید مواردی همانند کنار آمدن با بهانه گیری، گریه کردن و بازیگوشی های کودکانه. چنانچه این موارد شما را آزار می دهد بهتر است تعطیلات خود را با دوستان و اقوام دیگری بگذرد

442.jpg


انجمن رمان نویسی
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Aseman♡
بالا