• رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی بیوگرافی راستین عزیزپور | بازیگر

ساعت تک رمان

آتــش غــلــامــے

فروشنده شهر تک رمان
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2020-01-26
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
1,432
امتیازها
63
کیف پول من
150
Points
0
ورود راستین عزیزپور به سینما و تلویزیون با کمی شانس و اتفاق همراه بود و البته او توانست توانایی‌هایش را ثابت کند. خانواده راستین در این راه بسیار حامی او بوده و هستند.


راستین عزیزپور در چه فیلم‌هایی بازی کرده است

از مهم‌ترین آثار راستین عزیزپور می‌توان به بازیگری در فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان اشاره کرد. او همچنین دیپلم افتخار را برای بازی در فیلم تورنادو 2 دریافت کرده‌است.
راستین عزیزپور کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز و سال 1395 فیلم بیست و یک روز بعد نقش مهمی بازی کردکه توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

همکاری راستین عزیزپور بابازیگرانی نظیر ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی در فیلم بیست روز بعد برای او تجربه مهمی بود.

او سپس در فیلم تورنادو 2 بازی کرد و برنده دیپلم افتخار شد. راستین در این باره می‌گوید: هرچه افتخار دارد مدیون پدر و مادرش است که راه ورود به سینما را برای او باز کردند و اگر روی سن ایستاده تا دیپلم افتخار دریافت کند به خاطر آنهاست.
راستین عزیزپور در دو فیلم و یک سریالی که بازی کرده‌ چنان خوش درخشیده‌است که به عنوان پدیده سینمای کودک و یکی از استعدادهای سینما شناخته شده است و بسیاری از بزرگان سینما بر این باورند که او راه پر از درخششی را طی خواهد کرد.

انجمن تک رمان
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : آتــش غــلــامــے
بالا