درحال ویراستاری کتاب قورباغه را قورت بده | اثر برایان ترسی

  • نویسنده موضوع gilas
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 44
  • بازدیدها 385
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
همیشه یک شاگرد باقی بمانید

"تنها ابزار موفقیت که قطعا به آن نیاز دارید صرفنظر از اینکه کارتان چیست، این است که بیشتر وبهتر از آنچه از شما انتظار میرود کارایی داشته باشید و خدمات عرضه کنید. "

اگ مقدير

درستان را بخوانید این یکی از اصول کارايي فردي است. باید بفهمید برای اینکه کارکان را عالي انجامبدهید چه مطالبی را باید بیاموزید هر چه مهارتتان در خوردن نوع بخصوصی از قورباغه بیشتر شود.احتمال این که بتوانید سریع دست به کار شوید و آن را بخورید بیشتر میشود.یکی از دلایل تنبلی و به تعریق انداختن یکی از کارهاي اصلي، احساس عدم صلاحیت، عدم اعتماد به نفسو یا عدم توانایی در انجام آن کار است. احساس ضعف یا کمبود در رسیدن به یکی از دانهاي اصليزندگیتان کافی است تا شما را از شروع کار باز دارد.مهارت ها و توانایی های خود را در حوزههای اصلی کاریتان مرتبا به روز کنید به خاطر داشته باشید کههر چقدر هم کاري را خيلي خوب انجام دهید، دانان و مهارت شما دارد با سرعت زيادي كينه و قديميمی شود. همان طور که یت رایلی مربی سکیان میگوید " اگر در کارتان در حال پیشرفت نیستید و بهترنمی شوید پس دارید بدتر میشوید. "یکی از مفیدترین تکنیکهای مدیریت زمان این است که باید کارهاي اصلي را بهتر انجام دهید و یکی ازبهترین خدمتکارانی که به شما در صرفه جویی وقت کمک میکند پیشرفت در مهارت های شغلی و فردیناناست. هر چه در انجام یک کار اصلي توانايي و مهارت بیشتری داشته باشید انگيزي بيشتري به انجام آنکار خواهید داشت. هر چه بتوانید کاري را بهتر انجام دهید انرژی و شوق بیشتری به انجام آن کار خواهید داشت. هنگامي که ميدانيد ميتوانيد کاري را خوب انجام دهید میشود که غلبه بر تنبلي برايتاناسانتر و تحت هر شرایطی کار را سریعتر و بهتر انجام می دهید.مقداري اطلاعات بیشتر و یا کمی مهارت بیشتر ممکن است تفاوت چشمگیری در میزان توانايي شما برايانجام بهتر کار ایجاد کادر مهمترین کارهایی را که انجام می هی مشخص کنند و برای به روز کردن محاجراطلاعات و مهارت های خود در این زمینهها برنامهریزی کنید.

قانون : یادگیری مدام شرط لازم موفقیت در هر زمینه ای است.

الجازه ندهید که ضعف یا عدم توانایی در هر کدام از کارها و وظایف اصلیتان شما را از پیشرفت باز دارد.در کار و تجارت همه چیز را میشود یاد گرفت. هر چیزی را که دیگران یاد گرفته اند شما هم میتوانید یاد بگیرید.

وقتی نوشتن اولین کتابم را شروع کردم فقط میتوانستم با نگاه کردن به دکمه های کیبورد حروف را تایپکنم خیلی زود متوجه شدم که اگر بخواهم یک کتاب ۳۰۰ صفحه ای را بنویسم و دوباره خوانی و ویرایشکنم باید تایپ کردن استاندارد را یاد بگیرم بنابراین نرم افزار آن را تهیه کردم و سه ماه در روز به مدت۲۰ تا ۳۰ دقیقه با کامپیوتر این روان را تمرین میکردم بعد از این مدت می توانستم ال ۹۰ تا ۵۰ کلمهدر دقیقه تایپ کنم با کسب این مهارت تاکنون توانسته ام کتاب هاي بسياري را که تا کنون در تمام دنیا بهچاپ رسیده اند، تریسماین خیلی خوب است که شما میتوانید برای آنکه فعال تر و موثرتر باشید هر مهارت و توانایی را که لازمدارید کسب کنید. اگر ضروری است شما هم میتوانید یک تایپیست مسلط باشید و بدون نگاه کردن بهدکمه ها تایید کشیده یک متخصص کامپیوتر بشوید، یک خریدار با یک فروشنده بی نظیر باشد. می توانید بادبگیرید که جلوی جمع صحبت کنید میتوانید یاد بگیرید که چطور نوشته هایتان تاثیرگذار باشد. همه ی این

کد:
همیشه یک شاگرد باقی بمانید

"تنها ابزار موفقیت که قطعا به آن نیاز دارید صرفنظر از اینکه کارتان چیست، این است که بیشتر وبهتر از آنچه از شما انتظار میرود کارایی داشته باشید و خدمات عرضه کنید. "

اگ مقدير

درستان را بخوانید این یکی از اصول کارايي فردي است. باید بفهمید برای اینکه کارکان را عالي انجامبدهید چه مطالبی را باید بیاموزید هر چه مهارتتان در خوردن نوع بخصوصی از قورباغه بیشتر شود.احتمال این که بتوانید سریع دست به کار شوید و آن را بخورید بیشتر میشود.یکی از دلایل تنبلی و به تعریق انداختن یکی از کارهاي اصلي، احساس عدم صلاحیت، عدم اعتماد به نفسو یا عدم توانایی در انجام آن کار است. احساس ضعف یا کمبود در رسیدن به یکی از دانهاي اصليزندگیتان کافی است تا شما را از شروع کار باز دارد.مهارت ها و توانایی های خود را در حوزههای اصلی کاریتان مرتبا به روز کنید به خاطر داشته باشید کههر چقدر هم کاري را خيلي خوب انجام دهید، دانان و مهارت شما دارد با سرعت زيادي كينه و قديميمی شود. همان طور که یت رایلی مربی سکیان میگوید " اگر در کارتان در حال پیشرفت نیستید و بهترنمی شوید پس دارید بدتر میشوید. "یکی از مفیدترین تکنیکهای مدیریت زمان این است که باید کارهاي اصلي را بهتر انجام دهید و یکی ازبهترین خدمتکارانی که به شما در صرفه جویی وقت کمک میکند پیشرفت در مهارت های شغلی و فردیناناست. هر چه در انجام یک کار اصلي توانايي و مهارت بیشتری داشته باشید انگيزي بيشتري به انجام آنکار خواهید داشت. هر چه بتوانید کاري را بهتر انجام دهید انرژی و شوق بیشتری به انجام آن کارخواهید داشت. هنگامي که ميدانيد ميتوانيد کاري را خوب انجام دهید میشود که غلبه بر تنبلي برايتاناسانتر و تحت هر شرایطی کار را سریعتر و بهتر انجام می دهید.مقداري اطلاعات بیشتر و یا کمی مهارت بیشتر ممکن است تفاوت چشمگیری در میزان توانايي شما برايانجام بهتر کار ایجاد کادر مهمترین کارهایی را که انجام می هی مشخص کنند و برای به روز کردن محاجراطلاعات و مهارت های خود در این زمینهها برنامهریزی کنید.

قانون : یادگیری مدام شرط لازم موفقیت در هر زمینه ای است.

الجازه ندهید که ضعف یا عدم توانایی در هر کدام از کارها و وظایف اصلیتان شما را از پیشرفت باز دارد.در کار و تجارت همه چیز را میشود یاد گرفت. هر چیزی را که دیگران یاد گرفته اند شما هم میتوانید یاد

بگیرید.

وقتی نوشتن اولین کتابم را شروع کردم فقط میتوانستم با نگاه کردن به دکمه های کیبورد حروف را تایپکنم خیلی زود متوجه شدم که اگر بخواهم یک کتاب ۳۰۰ صفحه ای را بنویسم و دوباره خوانی و ویرایشکنم باید تایپ کردن استاندارد را یاد بگیرم بنابراین نرم افزار آن را تهیه کردم و سه ماه در روز به مدت۲۰ تا ۳۰ دقیقه با کامپیوتر این روان را تمرین میکردم بعد از این مدت می توانستم ال ۹۰ تا ۵۰ کلمهدر دقیقه تایپ کنم با کسب این مهارت تاکنون توانسته ام کتاب هاي بسياري را که تا کنون در تمام دنیا بهچاپ رسیده اند، تریسماین خیلی خوب است که شما میتوانید برای آنکه فعال تر و موثرتر باشید هر مهارت و توانایی را که لازمدارید کسب کنید. اگر ضروری است شما هم میتوانید یک تایپیست مسلط باشید و بدون نگاه کردن بهدکمه ها تایید کشیده یک متخصص کامپیوتر بشوید، یک خریدار با یک فروشنده بی نظیر باشد. می توانید بادبگیرید که جلوی جمع صحبت کنید میتوانید یاد بگیرید که چطور نوشته هایتان تاثیرگذار باشد. هممی این
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
مهارت ها را میتوانید پس از آنکه تصمیم گرفتید که با توجه به هدفهاي اسليتان يادگيري آنها ضرورياست، یاد بگیرید.هر روز حداقل یک ساعت در زمينهي حرفه اي خودتان مطالعه داشته باشید صبح ها کمی زودتر ازخواب بیدار شوید و به مدت ۲۰ تا ۹۰ دقیقه به مطالعه کتاب یا مجله اي بپردازید که اطلاعات موجود درآن به شما کمک میکند تا در حرفه ی خود کارایی بیشتری داشته باشید.
در هر سمینار یا هر دوره ي آموزشي که به شما کمک میکند تا در مهارتهاي اصلي و کليدي کارتانپیشرفت کنید و به روز باشید شرکت کنید در کنگره ها و جلساتی که به تخصص شما مربوط میشودشرکت کنید به کارگاهها و نشست ها بروید. جلو بنشینید و یادداشت بردارید نوارهاي ضبط شدهي جلساتيرا که در آن شرکت کرده اید بخرید. براي آنکه یکی از مطلع ترین و ماهرترین افراد حرفه ي کاري خودباشید وقت صرف کنید.و در نهایت اینکه در حین رانندگي به نوارهای آموزشی مرتبط با کارتان گوش بدهید. هر فرد صاحباتومبیل سالانه به طور متوسط ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت مشغول رانندگی است ساعات رانندگی را به ساعاتیادگیری تبدیل کنید. شما میتوانید فقط با گوش دادن به برنامه هاي آموزشي مرتبط با کارتان یکی اززیر کترین، باکفایتترین و صاحب بالاترین دستمزدها در حوزه کاری خودتان بشوید.هر چه در مورد کارتان مطالب بیشتری یاد بگیرید و اطلاعات بیشتری داشته باشید، احساس اعتماد بهنفس بیشتر و انگيزمي بيشتري براي ادامه کار خواهید داشت و هر چه کارتان را بهتر انجام دهید تواناییبيشتري براي پيشرفت در حوزه کاریتان پیدا خواهید کرد.هر چه بیشتر بیاموزید، توانایی شما در یادگیری بیشتر میشود. همان طور که با تمرین فیزیکي مي توانيدعضلات بدنتان را قوی تر کنید با تمرین ذهنی نیز میتوانید ذهن قويتري داشته باشید. جز محدوديت هاييکه خودتان تصور می کارد در ایتان وجود دارد هیچ محدودیت دیگری در سرعت و مقدار پیشرفتتان وجود ندارد.
از امروز تصمیم بگیرید که پروژه ی " در خدمت خودتان " را اجرا کنید برای تمام عمر در حوزه کاریتانیک شاگرد باقی بمانید. برای یک حرفه ای هیچ وقت مدرسه رفتن و آموختن تمام نمی شود.چه مهارتها وتوانایی است که به شما کمک میکند تا در کارتان در زمان کمتر نتایج بهتری بدستآورید؟ برای ادامه و پیشرفت کار در آینده به چه تواناييهاي کليدي و اصلي نياز دارید؟ این مهارتها هرچه هستند آنها را مشخص کنید برای بهبود آنها برنامه ریزی کنید و سپس فراگیری را شروع کنید. سعیکنید در کارتان همیشه بهترین باشید!

کد:
مهارت ها را میتوانید پس از آنکه تصمیم گرفتید که با توجه به هدفهاي اسليتان يادگيري آنها ضرورياست، یاد بگیرید.هر روز حداقل یک ساعت در زمينهي حرفه اي خودتان مطالعه داشته باشید صبح ها کمی زودتر ازخواب بیدار شوید و به مدت ۲۰ تا ۹۰ دقیقه به مطالعه کتاب یا مجله اي بپردازید که اطلاعات موجود درآن به شما کمک میکند تا در حرفه ی خود کارایی بیشتری داشته باشید.

قورباغه را قورت بده!

در هر سمینار یا هر دوره ي آموزشي که به شما کمک میکند تا در مهارتهاي اصلي و کليدي کارتانپیشرفت کنید و به روز باشید شرکت کنید در کنگره ها و جلساتی که به تخصص شما مربوط میشودشرکت کنید به کارگاهها و نشست ها بروید. جلو بنشینید و یادداشت بردارید نوارهاي ضبط شدهي جلساتيرا که در آن شرکت کرده اید بخرید. براي آنکه یکی از مطلع ترین و ماهرترین افراد حرفه ي کاري خودباشید وقت صرف کنید.و در نهایت اینکه در حین رانندگي به نوارهای آموزشی مرتبط با کارتان گوش بدهید. هر فرد صاحباتومبیل سالانه به طور متوسط ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ ساعت مشغول رانندگی است ساعات رانندگی را به ساعاتیادگیری تبدیل کنید. شما میتوانید فقط با گوش دادن به برنامه هاي آموزشي مرتبط با کارتان یکی اززیر کترین، باکفایتترین و صاحب بالاترین دستمزدها در حوزه کاری خودتان بشوید.هر چه در مورد کارتان مطالب بیشتری یاد بگیرید و اطلاعات بیشتری داشته باشید، احساس اعتماد بهنفس بیشتر و انگيزمي بيشتري براي ادامه کار خواهید داشت و هر چه کارتان را بهتر انجام دهید تواناییبيشتري براي پيشرفت در حوزه کاریتان پیدا خواهید کرد.هر چه بیشتر بیاموزید، توانایی شما در یادگیری بیشتر میشود. همان طور که با تمرین فیزیکي مي توانيدعضلات بدنتان را قوی تر کنید با تمرین ذهنی نیز میتوانید ذهن قويتري داشته باشید. جز محدوديت هاييکه خودتان تصور می کارد در ایتان وجود دارد هیچ محدودیت دیگری در سرعت و مقدار پیشرفتتان وجود

ندارد.

قورباغه را قورت بده!

از امروز تصمیم بگیرید که پروژه ی " در خدمت خودتان " را اجرا کنید برای تمام عمر در حوزه کاریتانیک شاگرد باقی بمانید. برای یک حرفه ای هیچ وقت مدرسه رفتن و آموختن تمام نمی شود.

چه مهارتها و تواناييهايي است که به شما کمک میکند تا در کارتان در زمان کمتر نتایج بهتری بدستآورید؟ برای ادامه و پیشرفت کار در آینده به چه تواناييهاي کليدي و اصلي نياز دارید؟ این مهارتها هرچه هستند آنها را مشخص کنید برای بهبود آنها برنامه ریزی کنید و سپس فراگیری را شروع کنید. سعیکنید در کارتان همیشه بهترین باشید.


قورباغه را قورت بده!
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
استعدادهای منحصر به فرد خود را تقویت کلید
کار خودتان را انجام دهید، مانه در حد وقیله بنکه اندکی بیشتر و از روی سفاوت همین مقدارانگ به اندازه ی تصادم کار ارزش دارد. "
دین بریگز
أبدا لسان الصين به ازاي هندی در وجود شما انتخابها و در گالن های وجود دارد که شما را از هرانسان دیگری که تا کنون به دنیا آمده است متمایز میکند. قدرت ایمانی هست که امر شما بہار کا بخوریدرا خورانشان را یاد بگیرید ۵ به یکی از مهمترین افراد ش*ات خود ادیان امورکارهاي بخصوصی هست که میتوانید انجام دهید با الهام دان آنها را یاد بگیرید تا هم برای خودشان و هماز آن در گران ارزشی فوق العاده پیدا کارد کار شما این است که مرزهایی را که می توانید در آن منحصربه فرد باشید پیدا کنید و آنگاه قاطعانه تصمیم بگیرید که در آن حوزه ها خیلی خیلی خوب بشوید.از دیدگاه گردش نقدینگی با ارزشترین امتیازی که یک نفر میتواند داشته باشد " توانایی کتب دزادهاست توانایی کسب در آمد این امکان را فراهم می سازد تا تنها با به کارگیری دانش و مهارت خود در دنیایپیرامونشان سالیانه معادل ده ها هزار دلار به زندگی خود موازیر کنید. این در واقع قدیمی توانایی شما درقورت دادن طور با غمهای مخصوصی است که میتوانید سریعتر و بهتر از دیگران بخورید.ممکن است همه دار و مدارکن را از دست بدهید خانه الوسيل، شغل و موجودی حساب علي بالكفن الماتا زمانی که توانایی کسب درآمد را داشته باشید میتوانید همای آنچه را که از دست داده اید به علاوهيبسیاری چیزهای دیگر را دوباره به دست بیاوریدبه طور مرتب و مناش توانایی های منحصر به فرد خود را ارزیابی کنید چه کار بخصوصی است که شمامیار دارد بهتر از دیگران انجام دهر ۲۸ در چه کاری مهارت داری؟ چه کاری است که انجام ان يربي ابدا
اسان اما برای دیگران سخت است؟ وقتی به گذشتانی حرفه ای خود نگاه میکنید چه چیزی بیشترین سهمرا در موفقیت شما تا به امروز داشته است؟ مهمترین قوربانه دایی که تا به امروز خورده اید کدام بوده اند؟كما طوری طراحی شده اید که از کارهایی که میتوانید در آن بهترین باشید بیشترین ل*ذت را می برید. ازکدامیک از کارهایی که انجام میدهید بیشتر ل*ذت میبرید؟ از خوردن چه قورباغه هایی بیشتر نشتمیارین همین واقعیت که از بعضی کارها بیشتر ل*ذت میبرید نشان میدهد که در درون خود آمانگی ایلرا دارید که در آن رسیده از دیگران دراز باشیدیکی از معلولیت های مهم شما در زندگی این است که تصمیم بگیرید انجام چه کاری را واقعا دوست داریدو نگاه تمام عشق و علاقه خود را صرف انجام آن کار به بهاترین امر مسکان کاردربه کارهای گردشگونی که انجام سیاهی نگاه کلای کامیک از آنها بیشارین تشویق و تحسین را از جانبدیگران براي شما به ارمغان میاورد؟ کدامیک از کارهایی که انجام میدهید بیشتر از سایر کارها برراندمان کاری این گران داکر مارت می گذارد؟افراد موفق بدون استثنا کسانی هستند که با صرف رات دریافته اند که چه کاری را خوب انجام می داهات واز آن تفت میبرند. آنها میدانند که چه کاری بیشترین دگرگونی را در حرفای آنها ایجاد می کند و به همینتقبل منحصرا روي همان کار با زميني کاري متمرکز شده اند.همواره باید بهترین قابلیت ها و نیروهای خود را روی شروع کردن و ادامه دادن به کارهایی صرف کنیدکه نقش کلیدی دارند و استعدادها و توانایی های منحصر به فردتان شما را قادر به انجام دادن آنها می کند ازاین طریق می توانید فرد مؤثری باشید. شما نمی توانید همای کارها را انجام دهید اما می توانید کارهایمعدودی را که در آنها از دیگران برتريد انجام دهید، کار های معدودی که واقعا تحول ایجاد می کفتر
مدام این پرسشهای کلیدی را از خود بپرسید: " در چه کاری واقعا بهتر از دیگران هستد؟ از کدام قسمتاز کدام قسمت و کارهایی که انجام میدهم بیشتر ل*ذت ميبرم؟ مهمترین عامل موفقیت من در گذشته چهبوده است؟ دار اصلا بتوانم حرفه ای داشته باشد آن کدام است؟ "
دار با خریدن بلیط بخت آزمایی یا چیزی شبیه به آن مبلغ هنگفتي پول بدست بیاورید و این ازادی را داشتهباشید که برای پایانی عمرتان در کار با هر قسمت از کاری را که دوست دارید انجام دهید چه کاری را



کد:
استعدادهای منحصر به فرد خود را تقویت کلید

کار خودتان را انجام دهید، مانه در حد وقیله بنکه اندکی بیشتر و از روی سفاوت همین مقدارانگ به اندازه ی تصادم کار ارزش دارد. "

دین بریگز

أبدا لسان الصين به ازاي هندی در وجود شما انتخابها و در گالن های وجود دارد که شما را از هرانسان دیگری که تا کنون به دنیا آمده است متمایز میکند. قدرت ایمانی هست که امر شما بہار کا بخوریدرا خورانشان را یاد بگیرید ۵ به یکی از مهمترین افراد ش*ات خود ادیان امورکارهاي بخصوصی هست که میتوانید انجام دهید با الهام دان آنها را یاد بگیرید تا هم برای خودشان و هماز آن در گران ارزشی فوق العاده پیدا کارد کار شما این است که مرزهایی را که می توانید در آن منحصربه فرد باشید پیدا کنید و آنگاه قاطعانه تصمیم بگیرید که در آن حوزه ها خیلی خیلی خوب بشوید.از دیدگاه گردش نقدینگی با ارزشترین امتیازی که یک نفر میتواند داشته باشد " توانایی کتب دزادهاست توانایی کسب در آمد این امکان را فراهم می سازد تا تنها با به کارگیری دانش و مهارت خود در دنیایپیرامونشان سالیانه معادل ده ها هزار دلار به زندگی خود موازیر کنید. این در واقع قدیمی توانایی شما درقورت دادن طور با غمهای مخصوصی است که میتوانید سریعتر و بهتر از دیگران بخورید.ممکن است همه دار و مدارکن را از دست بدهید خانه الوسيل، شغل و موجودی حساب علي بالكفن الماتا زمانی که توانایی کسب درآمد را داشته باشید میتوانید همای آنچه را که از دست داده اید به علاوهيبسیاری چیزهای دیگر را دوباره به دست بیاوریدبه طور مرتب و مناش توانایی های منحصر به فرد خود را ارزیابی کنید چه کار بخصوصی است که شمامیار دارد بهتر از دیگران انجام دهر ۲۸ در چه کاری مهارت داری؟ چه کاری است که انجام ان يربي ابدا

اسان اما برای دیگران سخت است؟ وقتی به گذشتانی حرفه ای خود نگاه میکنید چه چیزی بیشترین سهمرا در موفقیت شما تا به امروز داشته است؟ مهمترین قوربانه دایی که تا به امروز خورده اید کدام بوده اند؟كما طوری طراحی شده اید که از کارهایی که میتوانید در آن بهترین باشید بیشترین ل*ذت را می برید. ازکدامیک از کارهایی که انجام میدهید بیشتر ل*ذت میبرید؟ از خوردن چه قورباغه هایی بیشتر نشتمیارین همین واقعیت که از بعضی کارها بیشتر ل*ذت میبرید نشان میدهد که در درون خود آمانگی ایلرا دارید که در آن رسیده از دیگران دراز باشیدیکی از معلولیت های مهم شما در زندگی این است که تصمیم بگیرید انجام چه کاری را واقعا دوست داریدو نگاه تمام عشق و علاقه خود را صرف انجام آن کار به بهاترین امر مسکان کاردربه کارهای گردشگونی که انجام سیاهی نگاه کلای کامیک از آنها بیشارین تشویق و تحسین را از جانبدیگران براي شما به ارمغان میاورد؟ کدامیک از کارهایی که انجام میدهید بیشتر از سایر کارها برراندمان کاری این گران داکر مارت می گذارد؟افراد موفق بدون استثنا کسانی هستند که با صرف رات دریافته اند که چه کاری را خوب انجام می داهات واز آن تفت میبرند. آنها میدانند که چه کاری بیشترین دگرگونی را در حرفای آنها ایجاد می کند و به همینتقبل منحصرا روي همان کار با زميني کاري متمرکز شده اند.همواره باید بهترین قابلیت ها و نیروهای خود را روی شروع کردن و ادامه دادن به کارهایی صرف کنیدکه نقش کلیدی دارند و استعدادها و توانایی های منحصر به فردتان شما را قادر به انجام دادن آنها می کند ازاین طریق می توانید فرد مؤثری باشید. شما نمی توانید همای کارها را انجام دهید اما می توانید کارهایمعدودی را که در آنها از دیگران برتريد انجام دهید، کار های معدودی که واقعا تحول ایجاد می کفتر

مدام این پرسشهای کلیدی را از خود بپرسید: " در چه کاری واقعا بهتر از دیگران هستد؟ از کدام قسمتاز کدام قسمت و کارهایی که انجام میدهم بیشتر ل*ذت ميبرم؟ مهمترین عامل موفقیت من در گذشته چهبوده است؟ دار اصلا بتوانم حرفه ای داشته باشد آن کدام است؟ "

دار با خریدن بلیط بخت آزمایی یا چیزی شبیه به آن مبلغ هنگفتي پول بدست بیاورید و این ازادی را داشتهباشید که برای پایانی عمرتان در کار با هر قسمت از کاری را که دوست دارید انجام دهید چه کاری را
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
انتخاب خواهید کرد؟ برای اینکه مشغول به کار مورد نظر شوید چه مقدماتی را باید فراهم کنید تا بتوانید آنگار را به بهترین صورت ممکن انجام دهید؟ پاسخ این پرسش هر چه که هست از همین امروز دست به کارشويد.
قورباغه را قورت بده!
محدودیت های اصلی خود را مشخص کنید
تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام میدهید متمرکز کنید پرتوهای خورشید تا متمرکز نشودنمی سوزانند. "
الكسندر گراهام بل
چه چوري مانع پیشرفت شما می شود؟ چه چيزي سره دستیابی به اهداف شما را تعیین می کند؟ چه چیزیتعین میکند که با چه سرعتی از جایی که هستید به جایی که دلتان می خواهد پرسید؟ چه چيزي مانعمی شود تا قورباغه هایی را بخورید که خوردن شان میتواند واقعا تحول ایجاد کند؟ چرا تا بحال به هدفخود ارسیده اید؟اينها از مهمترین پرسش هایی هستند که میتوانید در راه رسیدن به عالی ترین سطوح تثیر و بهرهوریفردي از خود بپرسید و به آنها پاسخ دهید. هر کاری که بخواهید بکنید همیشه عامل محدود کننده اي دارددارد که سرعت شما را در انجام آن کار تعین می کند. وظیفه ی شما بررسی کار مورد نظر و بازشناسیمحدودیت یا عامل محدود کننده ای است که در آن کار وجود دارد. سپس باید تمام نیروهای خود را صرفتضعیف عامل بازدارنده با محدود کننده کنید.تقریبا در هر کاری چه کوچک و چه بزرگ عاملی وجود دارد که تعیین کندی سرعت دستیابی بههدف یا به اتمام رساندن آن کار است. در کاری که انجام میدهید این عامل تعیین کننده کدام است؟ذهن خود را روي آن متمرکز کنید این میتواند بهترین روش استفاده از وقت و استعدادهایتان باشد.این عامل تعیین کننده شاید فردی باشد که شما در کار خود به کمک با هم فکري او امار دارید (Lender)با امکانات مالی که در کار خود به آن احتیاج دارید، با نقاط ضعفی که در قسمتی از سازمان وجود دارد یاهر چیز دیگری این عامل هر چه باشد وظیفهی همیشگی شما یافتن آن است.


کد:
انتخاب خواهید کرد؟ برای اینکه مشغول به کار مورد نظر شوید چه مقدماتی را باید فراهم کنید تا بتوانید آنگار را به بهترین صورت ممکن انجام دهید؟ پاسخ این پرسش هر چه که هست از همین امروز دست به کارشويد.

قورباغه را قورت بده!

محدودیت های اصلی خود را مشخص کنید

تمام افکار خود را روی کاری که دارید انجام میدهید متمرکز کنید پرتوهای خورشید تا متمرکز نشودنمی سوزانند. "

الكسندر گراهام بل

چه چوري مانع پیشرفت شما می شود؟ چه چيزي سره دستیابی به اهداف شما را تعیین می کند؟ چه چیزیتعین میکند که با چه سرعتی از جایی که هستید به جایی که دلتان می خواهد پرسید؟ چه چيزي مانعمی شود تا قورباغه هایی را بخورید که خوردن شان میتواند واقعا تحول ایجاد کند؟ چرا تا بحال به هدفخود ارسیده اید؟اينها از مهمترین پرسش هایی هستند که میتوانید در راه رسیدن به عالی ترین سطوح تثیر و بهرهوریفردي از خود بپرسید و به آنها پاسخ دهید. هر کاری که بخواهید بکنید همیشه عامل محدود کننده اي دارددارد که سرعت شما را در انجام آن کار تعین می کند. وظیفه ی شما بررسی کار مورد نظر و بازشناسیمحدودیت یا عامل محدود کننده ای است که در آن کار وجود دارد. سپس باید تمام نیروهای خود را صرفتضعیف عامل بازدارنده با محدود کننده کنید.تقریبا در هر کاری چه کوچک و چه بزرگ عاملی وجود دارد که تعیین کندی سرعت دستیابی بههدف یا به اتمام رساندن آن کار است. در کاری که انجام میدهید این عامل تعیین کننده کدام است؟ذهن خود را روي آن متمرکز کنید این میتواند بهترین روش استفاده از وقت و استعدادهایتان باشد.این عامل تعیین کننده شاید فردی باشد که شما در کار خود به کمک با هم فکري او امار دارید (Lender)با امکانات مالی که در کار خود به آن احتیاج دارید، با نقاط ضعفی که در قسمتی از سازمان وجود دارد یاهر چیز دیگری این عامل هر چه باشد وظیفهی همیشگی شما یافتن آن است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
در در کار با تجارتي عامل معنود گشته با بازدارنده این وجود دارد که تعیین میگند پاک سازمان با چهدر عني و چه کایتی به هدف خود خواهد رسید. در هر صورت همواره یک منی بیش از سایر عواملتمیز کنیم سرعت دستیابی سازمان به هندها و میزان سودهی آن است در کار شما این عامل
تماشایی دقیق این عامل محدودکننده در هر مرحله از مواحل انجام کار و تمرکز بر از بین برند این عاملمصولاً پیکان از در اقدام دیگرانی موجب پیشرفت کار در زمان کمتر می شودقانون ۸۰/۲۰ در مورد محبوبیت های شما در زندگی و کار از صادق است. به این ملا که داد برسد ازمحدود تنها با عواملی که شما را از رسیدن به هدفهایتان باز میدارد حوامل درونی هسته این حواملبازدارنده در درون شما هستند. در ویژگی های شاسیلی، توانایی هات هذه الحملة فردوه و توانایی هایبالغربي شمار تنها ۱۰ درصد از حوامل معنون کنده خارجی هستند و به سازمانی که در آن کار می کنیدمربوط می شوندمارا ایران مکه و محدود کالاهای شما سال است عاملی کریک باشد و همیشه هم واضح و روشن استكافي براي مشخص کردن ان لازم است تمام مزامل انجام کار را ایست بهره و در مرحله را به بافتبررسی نموده و اینکه باید علت باز بارانی پیشرفت خود را مشخص که به عنوان ملکه برانی اوقاتاین عامل فقط یک برداشت منفی و یا مخالفت از سوی مشتریانتان است که باعث میشود تمام در انجالفروش به کندی صورت گیرد و نتیهای گ*از موفقیت آمیز نباشند. گاهی فقط عدم وجود یکی از شرایطضروري مانع از این فروان محصول با حضور موفق در ارائه خدمات می شودامداد الله به د انسان خود نگاه کنید به راین هگزان و پرست سازمانتان تالت كلمة لا الملكية أنا العلميضعفی در آنها وجود دارد که سازمان را از پیشرفت و دستیابی به اهداف اصلی باز دارد.در زندگی فردی نیز باید ماتقانه به خودتان نگاه کنید تا بتوانید آن عامل معنو مکفته و با بازدارنده را کهتعین کمندی سرعت شما در رسیدن به هدفهای فردینان است دقیقا مشخص كنيدانسان هاي موال عرشه برای تجزیه و تحلیل عوامل محدود کند، از این پرستی آغاز می کند: " چه ویژگیدر من وجود دارد که مرا از پیشرفت باز می دارد. این افراد ساوارت كمل اصلشان را به ایران واجرای پلان هات و نیز راه حل مشکلاتشان را در خودشان می جویدمدام از خودتان بپرسید چه عاملی است که میتوانند درست پیشرفت را طوری تنظیم کنه که من بخوانمبه نتیجه ای که می خواهم برسم " تعین عامل مصدر نگفته روشن میکند که برای از بین بردن آن باید ازچه روشی استفاده کنید. شکست در تعیین عامل بازدارنده واقعی و یا تعمل عامل محدود كنتي تكريماشما را گمراه میکند. در این صورت رافت تما صرف حل کردن مشکل اصلی نشده است.یک شرکت بزرگ که من از مشاوران آن هستم دچار کامل در میزان فروش شده بود. مدیران شرکت بیناز بررسی به این نتیجه و میدند که عامل بازدارنده قدرت فروش و مدیریت فروش است. آنها مبلغ هنگفتیصرف بسیار ساد في مجدد مدیریت و بازآموزی مسئولین فروش شرکت کردند.بعدا متوجه شدند که علت اصلی کاهان فروش انقبادی بوده که یکی از حسابداران شرکت مرتکب شده ومحصولات را از مقایسه با کالاهای رقابتی مردی با قیمت بسیار بالاتي رواني بازار کرده است. بهمحض اینکه شرکت ایستکاری خود را اصلاح کرد فروش دوباره بالا رفت و اولیه به وضعیت سود دهی برگشت
وقتی منع با عامل بازدارنده را تشخیص داده و آن را با موفقیت از میان برداشتید در پس آن سامع با عاملبازدار که دیگران را پیدا می کنند. صرف نظر از اینکه عامل مربوطه پیاز الان با افتاده مثل صبح بهمواقع بر كل ما في الشاليه يا استان الباني ملاد الثقاب ایک مرفعي بالالف باشد، همیشه جوانانمدار ها با گل هایی وجود دارد که سرعت پیشرفت شما را تین میک و اینم شما پیدا کردن انهارمتمرکز کردن ابروهایتان برای از میان در باشان انها در اسرع وقت است.وقتی که روز را با هدف از میان برداشتن یک نقطه ضعف اصلی و یا عامل محدود کننده آغاز می کنیدسرشار از انرژی و کرت هاي فردي خواهيد شد این انگیزه شما را برای ادامه حرکت و باقی عامل بهالمكان جيناك به یاد داشته باشید که همواره عامل محدود کننده آنها وجود دارد و اغلب اوقات مهم د اللهالعرب اليه اي که باید بطورية الان و از این ازان معتدل معنی بلکه با بار ماركه است.
همین امروز مهمترین هدف زندگیتان را مشخص کنید. این هدف چیست؟ چه عالی است که اگر در زندگیبه آن دست پیدا کنید بهترین تاثیر را بر زندگی کارینان خواهد گذاشت ناناسی که مطمئن شدید صدفاصفینان را پیدا کرده اید از خودتان بپرسید چه عاملی است که تعیین کندی سرعت من در رسیدن بهاین هدف است چرا تا کنون به آن ترسیده اما چه ویژگی در من است که مرا از پیشرفت و رسیدن بهمعظم باز میدارد؟ جواب هر چه که بود، اقدامات خود را برای از بین بردن مافع امني فورا شروع کنید، باهر کاری که اورا به فکرتان میرسد کار را شروع کنید. هر کاری، مهم این است که شروع کنید.

کد:
در در کار با تجارتي عامل معنود گشته با بازدارنده این وجود دارد که تعیین میگند پاک سازمان با چهدر عني و چه کایتی به هدف خود خواهد رسید. در هر صورت همواره یک منی بیش از سایر عواملتمیز کنیم سرعت دستیابی سازمان به هندها و میزان سودهی آن است در کار شما این عامل

تماشایی دقیق این عامل محدودکننده در هر مرحله از مواحل انجام کار و تمرکز بر از بین برند این عاملمصولاً پیکان از در اقدام دیگرانی موجب پیشرفت کار در زمان کمتر می شودقانون ۸۰/۲۰ در مورد محبوبیت های شما در زندگی و کار از صادق است. به این ملا که داد برسد ازمحدود تنها با عواملی که شما را از رسیدن به هدفهایتان باز میدارد حوامل درونی هسته این حواملبازدارنده در درون شما هستند. در ویژگی های شاسیلی، توانایی هات هذه الحملة فردوه و توانایی هایبالغربي شمار تنها ۱۰ درصد از حوامل معنون کنده خارجی هستند و به سازمانی که در آن کار می کنیدمربوط می شوندمارا ایران مکه و محدود کالاهای شما سال است عاملی کریک باشد و همیشه هم واضح و روشن استكافي براي مشخص کردن ان لازم است تمام مزامل انجام کار را ایست بهره و در مرحله را به بافتبررسی نموده و اینکه باید علت باز بارانی پیشرفت خود را مشخص که به عنوان ملکه برانی اوقاتاین عامل فقط یک برداشت منفی و یا مخالفت از سوی مشتریانتان است که باعث میشود تمام در انجالفروش به کندی صورت گیرد و نتیهای گ*از موفقیت آمیز نباشند. گاهی فقط عدم وجود یکی از شرایطضروري مانع از این فروان محصول با حضور موفق در ارائه خدمات می شودامداد الله به د انسان خود نگاه کنید به راین هگزان و پرست سازمانتان تالت كلمة لا الملكية أنا العلميضعفی در آنها وجود دارد که سازمان را از پیشرفت و دستیابی به اهداف اصلی باز دارد.در زندگی فردی نیز باید ماتقانه به خودتان نگاه کنید تا بتوانید آن عامل معنو مکفته و با بازدارنده را کهتعین کمندی سرعت شما در رسیدن به هدفهای فردینان است دقیقا مشخص كنيدانسان هاي موال عرشه برای تجزیه و تحلیل عوامل محدود کند، از این پرستی آغاز می کند: " چه ویژگیدر من وجود دارد که مرا از پیشرفت باز می دارد. این افراد ساوارت كمل اصلشان را به ایران واجرای پلان هات و نیز راه حل مشکلاتشان را در خودشان می جویدمدام از خودتان بپرسید چه عاملی است که میتوانند درست پیشرفت را طوری تنظیم کنه که من بخوانمبه نتیجه ای که می خواهم برسم " تعین عامل مصدر نگفته روشن میکند که برای از بین بردن آن باید ازچه روشی استفاده کنید. شکست در تعیین عامل بازدارنده واقعی و یا تعمل عامل محدود كنتي تكريماشما را گمراه میکند. در این صورت رافت تما صرف حل کردن مشکل اصلی نشده است.یک شرکت بزرگ که من از مشاوران آن هستم دچار کامل در میزان فروش شده بود. مدیران شرکت بیناز بررسی به این نتیجه و میدند که عامل بازدارنده قدرت فروش و مدیریت فروش است. آنها مبلغ هنگفتیصرف بسیار ساد في مجدد مدیریت و بازآموزی مسئولین فروش شرکت کردند.بعدا متوجه شدند که علت اصلی کاهان فروش انقبادی بوده که یکی از حسابداران شرکت مرتکب شده ومحصولات را از مقایسه با کالاهای رقابتی مردی با قیمت بسیار بالاتي رواني بازار کرده است. بهمحض اینکه شرکت ایستکاری خود را اصلاح کرد فروش دوباره بالا رفت و اولیه به وضعیت سود دهی برگشت

وقتی منع با عامل بازدارنده را تشخیص داده و آن را با موفقیت از میان برداشتید در پس آن سامع با عاملبازدار که دیگران را پیدا می کنند. صرف نظر از اینکه عامل مربوطه پیاز الان با افتاده مثل صبح بهمواقع بر كل ما في الشاليه يا استان الباني ملاد الثقاب ایک مرفعي بالالف باشد، همیشه جوانانمدار ها با گل هایی وجود دارد که سرعت پیشرفت شما را تین میک و اینم شما پیدا کردن انهارمتمرکز کردن ابروهایتان برای از میان در باشان انها در اسرع وقت است.وقتی که روز را با هدف از میان برداشتن یک نقطه ضعف اصلی و یا عامل محدود کننده آغاز می کنیدسرشار از انرژی و کرت هاي فردي خواهيد شد این انگیزه شما را برای ادامه حرکت و باقی عامل بهالمكان جيناك به یاد داشته باشید که همواره عامل محدود کننده آنها وجود دارد و اغلب اوقات مهم د اللهالعرب اليه اي که باید بطورية الان و از این ازان معتدل معنی بلکه با بار ماركه است.

همین امروز مهمترین هدف زندگیتان را مشخص کنید. این هدف چیست؟ چه عالی است که اگر در زندگیبه آن دست پیدا کنید بهترین تاثیر را بر زندگی کارینان خواهد گذاشت ناناسی که مطمئن شدید صدفاصفینان را پیدا کرده اید از خودتان بپرسید چه عاملی است که تعیین کندی سرعت من در رسیدن بهاین هدف است چرا تا کنون به آن ترسیده اما چه ویژگی در من است که مرا از پیشرفت و رسیدن بهمعظم باز میدارد؟ جواب هر چه که بود، اقدامات خود را برای از بین بردن مافع امني فورا شروع کنید، باهر کاری که اورا به فکرتان میرسد کار را شروع کنید. هر کاری، مهم این است که شروع کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
هر بار یک بشکه به جلو بروید فارادی هم که توانایی متوسطی دارند می توانند کارهای بزرگ انجام دهند اگر هر بار تمام نیروی خودرا به طور خستگی ناپذیر روی یک چیز متمرکز کنتر»مراه ارزش انسانی تر
ایک خزان المال الراية الكرسي می گوید یک مرد یک بار سنت است ولی یک ساکی کرد یکمنفر منو مثل آب خوردن است.یکی از مهمترین روترهاي عليه يو تنبلی است که به بهای آزیکه به تمام کار عظیمی که در برابرتانقرار گرفته است فکر کنید ذهن خود را فقط روی همان قسمت از کار که در حال انجام آن هستید متمرکزکنید. یکی از بهترین رادها برای خوردن یک قوربانی بزرگ این است که هر بار یک کلمه از آن رابخوریدكلفو معير من می گویند: طی کردن راهی که هزار فرسنگ است با برداشتن یک قدم آغاز می شود. اینیکی از بهترین استخر اثر بیما برای غلبه بر تکمیلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر است.چندين سال بهار من از قلب مسحرای آفریقا مجبور میکردم صحرای تالزروقت در اعمال الجزایر قطیدر آن زمان سال ها بود که فرانسوی ها صحرا را به حال خود رها کرده بودک و پسته اکران های میان رادهده متروکه شده بر مصدرای بی آب و علف بیش از ۸۰۰ کیردار بود داشت و حتی یک پشه هم از آنالر حماه سال یک پارکینگ ماسه ای زرد وسیع و مناف بود که از هر طرف نگاه می کردی تا اللیگسترده بودیش از ۱۳۰۰ نفر در سال های قبل هنگام عبور از این صحرای پهناور ناپدید شده بودند. اغلب تنهایروان مسجد را پوشانده و مسافران شعبها در صحرا گم شده پونک
برای علمایه گذاری مسیر، فرانسویها از بشکه های سیاه رنگ پنجاه و پنج گالی نفت استفاده کرده ہوتے۔این بشکه ها را به خاسته های پنج کتومتری یعنی فاصله ای که کمینگی زمین افق دید را در صحرای سیرمحدود می کند، قرار داده بودند.به این المانان در طول روز از هر کجای مستور که بودند مهار السلام در بشکه را بیانیه بشکه اي كه كرداز آن گذشته بودیم و بشکه ای که راج فلومتر بعد از آن در برابر ما قرار داشته و همین کافی بود.الها خری که باید می کردیم این بود که اتومبیل را به طرف بشکه بعدانی هایت می کردید از کیفهمی توانستیم از بزرگترین صحرای جهان غور تک رمان فقط به این صورت که " در باز یک پیشکه " چار براري
به من روانی میتوانید هر کار بزرگی را در زندگی خود به انجام برسانید اگر خود را موظف کنید که دربار ها تا جایی که می توان ایاله مار انشاء الله به الدارمي كلي دلة الدامية 5 الوالي بكل من مارك
ورود. وراني انجام یک کار عظیم باید با اطمینان قدم بردارید و اعتماد کامل داشته باشید که گام بعدی شما روونیپر ایمان روشن خواهد شتر این نصیحت فوق العاده را به خاطر داشته بسپارید: " در بازی والیبال باید ببریدوالا ناتور را مینید *برای الان یک زندگی و یا شغل ایده ال باید هر بار یک کار را به دست بگیرید، آن را سریع و طربالوشم بعید و سپس به سراغ کار بعدی بروید.برای رسیدن به استقلال مالی باید هر ماه مقداری از پول خود را پس انداز کنید و هر سال این رویه رادنبال کنید برای داشتن سلامتی و تناسب اندام همیشه کبار بخورید و کمی بیشتر ورزش کنید و این کار راهر روز و هر ماه دلمه بدمینالذي لايه بر تعالی و انجام دادن کارهای بزرگ فقط کافی است اران قدم را به سری منال پردازنده وبعد هم بعدی را هر از یک بشکه به دار بروید

کد:
هر بار یک بشکه به جلو بروید فارادی هم که توانایی متوسطی دارند می توانند کارهای بزرگ انجام دهند اگر هر بار تمام نیروی خودرا به طور خستگی ناپذیر روی یک چیز متمرکز کنتر»مراه ارزش انسانی تر

ایک خزان المال الراية الكرسي می گوید یک مرد یک بار سنت است ولی یک ساکی کرد یکمنفر منو مثل آب خوردن است.یکی از مهمترین روترهاي عليه يو تنبلی است که به بهای آزیکه به تمام کار عظیمی که در برابرتانقرار گرفته است فکر کنید ذهن خود را فقط روی همان قسمت از کار که در حال انجام آن هستید متمرکزکنید. یکی از بهترین رادها برای خوردن یک قوربانی بزرگ این است که هر بار یک کلمه از آن رابخوریدكلفو معير من می گویند: طی کردن راهی که هزار فرسنگ است با برداشتن یک قدم آغاز می شود. اینیکی از بهترین استخر اثر بیما برای غلبه بر تکمیلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر است.چندين سال بهار من از قلب مسحرای آفریقا مجبور میکردم صحرای تالزروقت در اعمال الجزایر قطیدر آن زمان سال ها بود که فرانسوی ها صحرا را به حال خود رها کرده بودک و پسته اکران های میان رادهده متروکه شده بر مصدرای بی آب و علف بیش از ۸۰۰ کیردار بود داشت و حتی یک پشه هم از آنالر حماه سال یک پارکینگ ماسه ای زرد وسیع و مناف بود که از هر طرف نگاه می کردی تا اللیگسترده بودیش از ۱۳۰۰ نفر در سال های قبل هنگام عبور از این صحرای پهناور ناپدید شده بودند. اغلب تنهایروان مسجد را پوشانده و مسافران شعبها در صحرا گم شده پونک

برای علمایه گذاری مسیر، فرانسویها از بشکه های سیاه رنگ پنجاه و پنج گالی نفت استفاده کرده ہوتے۔این بشکه ها را به خاسته های پنج کتومتری یعنی فاصله ای که کمینگی زمین افق دید را در صحرای سیرمحدود می کند، قرار داده بودند.به این المانان در طول روز از هر کجای مستور که بودند مهار السلام در بشکه را بیانیه بشکه اي كه كرداز آن گذشته بودیم و بشکه ای که راج فلومتر بعد از آن در برابر ما قرار داشته و همین کافی بود.الها خری که باید می کردیم این بود که اتومبیل را به طرف بشکه بعدانی هایت می کردید از کیفهمی توانستیم از بزرگترین صحرای جهان غور تک رمان فقط به این صورت که " در باز یک پیشکه " چار براري

به من روانی میتوانید هر کار بزرگی را در زندگی خود به انجام برسانید اگر خود را موظف کنید که دربار ها تا جایی که می توان ایاله مار انشاء الله به الدارمي كلي دلة الدامية 5 الوالي بكل من مارك

ورود. وراني انجام یک کار عظیم باید با اطمینان قدم بردارید و اعتماد کامل داشته باشید که گام بعدی شما روونیپر ایمان روشن خواهد شتر این نصیحت فوق العاده را به خاطر داشته بسپارید: " در بازی والیبال باید ببریدوالا ناتور را مینید *برای الان یک زندگی و یا شغل ایده ال باید هر بار یک کار را به دست بگیرید، آن را سریع و طربالوشم بعید و سپس به سراغ کار بعدی بروید.برای رسیدن به استقلال مالی باید هر ماه مقداری از پول خود را پس انداز کنید و هر سال این رویه رادنبال کنید برای داشتن سلامتی و تناسب اندام همیشه کبار بخورید و کمی بیشتر ورزش کنید و این کار راهر روز و هر ماه دلمه بدمینالذي لايه بر تعالی و انجام دادن کارهای بزرگ فقط کافی است اران قدم را به سری منال پردازنده وبعد هم بعدی را هر از یک بشکه به دار بروید
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
قورباغه را قورت بده
در هذا، ونتیله با پروژه ای را که تا بحال در زندگی برای رسیدن و یا اتهام آن مستی و تنبلی کرده ایدالنقاب عليه وفور اولین قدم را برای شروع کار برداريد برخي اوقات براي شروع تنها کاری که بایدیکشید این است که بنشینید و نیستی از تمام مراحلی که برای انجام با رسیدن به اهداف باید علی کنید، تهیه
سپس کار را شروع کنید هر بار یکی از مراحل را به انهدام برسانید. بعد مرطاني بندي، و به امینترتیب تا آخر در پایان از تنیهای به دست آمده شگفت زده موانع خودتان را تحت فشار بگذارید نخستین شرط لازم برای موقعیت این است که نیروهای جسمی و تعلی خود را بطور پیوسته وخستگی ناپذیر روی یک مساله متمرکز کنید *
لويس البيون
دنیا پر از آدمهایی است که منتظرت کسی از راه برسد و به آنها انگیزه بدهد تا به استی تبدیل شوند کهارزوی را دارند. مشکل این است که هیچکن قرار نیست به نجات آنها بیاید.ان ادم ها منتظر رسيدن الريوس المكان لك اما در خیا*با*نی که هری اتوبوسی از آن نمی کرد. در نیمه دیگراین افراد سلولیت زندگی خود را بر عهده نگیرد و خودشان را تحت فشار قرار دهند ممکن است برایهمیشه منتظر بماند و این کاری است که اکثر مردم می کنند.فقط حدود ۱ درصد از مردم می توانند به طور تمام و کمال بدون نظارت کار کنند. به این جور افراد " زهرمی گویید و شما هم قصد دارید یک رهبر باشیدحالي كه باری باری این است که در خود این عادت را ایجاد کرد که خودتان را تحت فشار بکاری و انتظارامالی کا شام دیگری بوده و این کار را برای شما یک باره خودتان فوری امدهایتان را انتخاب کرد وسپس آنها را به ترتوب اهمیت بخوریدانتشاردهایی که برای کار و رفتار خود تعیین می کنید باید از آنچه دیگران می تواند برای شما تعین کندبالاتر باشد. این را براي خود به صورت یک بازی در آورید که کمی زودتر کار را شروع کنید، کسیالشتر کار کنید و کمی دیرتر کار را تحلیل کنید. میشه دنبال رامهایی باشید که بتوانید به اصطلاح مسافتالتاري را ملی کالی و روش از آنچه به خاطر آن بیان می کندن اکثر کارکنید

کد:
قورباغه را قورت بده

در هذا، ونتیله با پروژه ای را که تا بحال در زندگی برای رسیدن و یا اتهام آن مستی و تنبلی کرده ایدالنقاب عليه وفور اولین قدم را برای شروع کار برداريد برخي اوقات براي شروع تنها کاری که بایدیکشید این است که بنشینید و نیستی از تمام مراحلی که برای انجام با رسیدن به اهداف باید علی کنید، تهیه

سپس کار را شروع کنید هر بار یکی از مراحل را به انهدام برسانید. بعد مرطاني بندي، و به امینترتیب تا آخر در پایان از تنیهای به دست آمده شگفت زده موانع خودتان را تحت فشار بگذارید نخستین شرط لازم برای موقعیت این است که نیروهای جسمی و تعلی خود را بطور پیوسته وخستگی ناپذیر روی یک مساله متمرکز کنید *

لويس البيون

دنیا پر از آدمهایی است که منتظرت کسی از راه برسد و به آنها انگیزه بدهد تا به استی تبدیل شوند کهارزوی را دارند. مشکل این است که هیچکن قرار نیست به نجات آنها بیاید.ان ادم ها منتظر رسيدن الريوس المكان لك اما در خیا*با*نی که هری اتوبوسی از آن نمی کرد. در نیمه دیگراین افراد سلولیت زندگی خود را بر عهده نگیرد و خودشان را تحت فشار قرار دهند ممکن است برایهمیشه منتظر بماند و این کاری است که اکثر مردم می کنند.فقط حدود ۱ درصد از مردم می توانند به طور تمام و کمال بدون نظارت کار کنند. به این جور افراد " زهرمی گویید و شما هم قصد دارید یک رهبر باشیدحالي كه باری باری این است که در خود این عادت را ایجاد کرد که خودتان را تحت فشار بکاری و انتظارامالی کا شام دیگری بوده و این کار را برای شما یک باره خودتان فوری امدهایتان را انتخاب کرد وسپس آنها را به ترتوب اهمیت بخوریدانتشاردهایی که برای کار و رفتار خود تعیین می کنید باید از آنچه دیگران می تواند برای شما تعین کندبالاتر باشد. این را براي خود به صورت یک بازی در آورید که کمی زودتر کار را شروع کنید، کسیالشتر کار کنید و کمی دیرتر کار را تحلیل کنید. میشه دنبال رامهایی باشید که بتوانید به اصطلاح مسافتالتاري را ملی کالی و روش از آنچه به خاطر آن بیان می کندن اکثر کارکنید
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
آخرین ویرایش:
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
بحلول الركون، روان شناس معروف عزت نفس را که هسکه شخصیت ایست این طور تعریف می کندالاعتبار و احترامی که فرد نزد خود دارد. شما با کارهایی که در انجام آن موفق می شوید با شماستمیخورید اعتبار و احترامی را که نزد خودتان دارید بالا می برید یا پایین می اورید. جنب خوب قضیه ایلاست که در وقت خودتان را وادار کنید که حداکثر تلاشتان را بکنید یا بیش از یک فرد عادی پشتکار داشتهباشيد احساس فوق العاده ای نسبت به خودتان پیدا میکنید.هر روز تصور کنید که یک پیام اضطراری دریافت کرده اید و باید هیر فردا به مدت یک ماه شهر راترک کند. چه کاری است که اگر قرار باشد به مدت یک ماه شهر را ترک کرد علما می خواهید که ازانجام آن قبل از رقان اطمینان حاصل کنید؟ این کار هر چه که هست الآن برای انجام آن دست به کار شوید.تصور کنید که همین الان به تاخیر بدهند که یک مسافرت مجانی که همه هزینه های آن قبلا پرداخت شدهاست به عنوان جایزه به شما تعلق گرفته است، اما باید همین فردا برای تعطیلات موردنظر عازم شوند.وگر له من جایزه به شخص دیگری داده خواهد شد. چه کاری است که تصمیم دارید قبل از رفتن به اتمامان اداری کا بارانی از این تمایلات انت رسید؟ این کار هر چه که هست باکفاسته براي انجام آن دست بهکار شرورافراد موفق همواره برای بالا بردن کارایی شان خود را تحت فشار قرار میدهند. المراد ناموفق بايد نظارتو رهبري شوند و توسط دیگران تحت فشار قرار گیرند.یکی از بهترین رادها برای غلبه بر تکمیلی کار کردن به نحوي است که گویی فقط یک روز فرصت دارید تامباران کرمانی خود را قبل از اینکه شهر را به مدت یک ماه ترک کاری را به مسافرت بروید به اندامبر سفید با تحت فشار قرار دادن خود کارهای بیشتر و بهتری را در مدت زمانی کمتر از قبل به پایانخواهید رساند، به یک شخص کارآمد و موفق تبدیل میشوید، نسبت به خودتان الحساس فوق العاده اي پيدامی کنید و کیکم عادت تسریع در انجام امور را در خود ایجاد می کنید، عادتی که از آن پس در تمامروزهای زندگی به شما خدمت خواهد کرد.
قورباغه را قورت بدهد
برای انجام هر یک از کارهای خود و همچنین برای انجام هر یک از قسمت های آن مهلت تعیین کشیدبرای خودتان یک سیستم قشار " طراحی کنی باز خود را کم کم زیاد کنید و اجازه ندهید که از میدانبه در شوید. وقتی که برای کود مهلتی تعیین کردید به آن پایبند باشید و حتی سعی کنید کار را زودتر ازمهلت مقرر انجام دهید.
در مورد کارها با پروژههای بزرگ، قبل از شروع همه ی مراحل آن را نیست کشید. آنگاه تعیین کنید که برایانجام در قسمت از کار چند دقیقه و ساعت وقت لازم دارید سپس برنامامی زمان بندی شده روزانه و هفتگیکرد را تنظیم مجدد کنید تا بتوانید برای زمانی که منحصرا روی این پروژه کار می کنید وقت خالی ایجادکنید.

کد:
بحلول الركون، روان شناس معروف عزت نفس را که هسکه شخصیت ایست این طور تعریف می کندالاعتبار و احترامی که فرد نزد خود دارد. شما با کارهایی که در انجام آن موفق می شوید با شماستمیخورید اعتبار و احترامی را که نزد خودتان دارید بالا می برید یا پایین می اورید. جنب خوب قضیه ایلاست که در وقت خودتان را وادار کنید که حداکثر تلاشتان را بکنید یا بیش از یک فرد عادی پشتکار داشتهباشيد احساس فوق العاده ای نسبت به خودتان پیدا میکنید.هر روز تصور کنید که یک پیام اضطراری دریافت کرده اید و باید هیر فردا به مدت یک ماه شهر راترک کند. چه کاری است که اگر قرار باشد به مدت یک ماه شهر را ترک کرد علما می خواهید که ازانجام آن قبل از رقان اطمینان حاصل کنید؟ این کار هر چه که هست الآن برای انجام آن دست به کار شوید.تصور کنید که همین الان به تاخیر بدهند که یک مسافرت مجانی که همه هزینه های آن قبلا پرداخت شدهاست به عنوان جایزه به شما تعلق گرفته است، اما باید همین فردا برای تعطیلات موردنظر عازم شوند.وگر له من جایزه به شخص دیگری داده خواهد شد. چه کاری است که تصمیم دارید قبل از رفتن به اتمامان اداری کا بارانی از این تمایلات انت رسید؟ این کار هر چه که هست باکفاسته براي انجام آن دست بهکار شرورافراد موفق همواره برای بالا بردن کارایی شان خود را تحت فشار قرار میدهند. المراد ناموفق بايد نظارتو رهبري شوند و توسط دیگران تحت فشار قرار گیرند.یکی از بهترین رادها برای غلبه بر تکمیلی کار کردن به نحوي است که گویی فقط یک روز فرصت دارید تامباران کرمانی خود را قبل از اینکه شهر را به مدت یک ماه ترک کاری را به مسافرت بروید به اندامبر سفید با تحت فشار قرار دادن خود کارهای بیشتر و بهتری را در مدت زمانی کمتر از قبل به پایانخواهید رساند، به یک شخص کارآمد و موفق تبدیل میشوید، نسبت به خودتان الحساس فوق العاده اي پيدامی کنید و کیکم عادت تسریع در انجام امور را در خود ایجاد می کنید، عادتی که از آن پس در تمامروزهای زندگی به شما خدمت خواهد کرد.

قورباغه را قورت بدهد

برای انجام هر یک از کارهای خود و همچنین برای انجام هر یک از قسمت های آن مهلت تعیین کشیدبرای خودتان یک سیستم قشار " طراحی کنی باز خود را کم کم زیاد کنید و اجازه ندهید که از میدانبه در شوید. وقتی که برای کود مهلتی تعیین کردید به آن پایبند باشید و حتی سعی کنید کار را زودتر ازمهلت مقرر انجام دهید.

در مورد کارها با پروژههای بزرگ، قبل از شروع همه ی مراحل آن را نیست کشید. آنگاه تعیین کنید که برایانجام در قسمت از کار چند دقیقه و ساعت وقت لازم دارید سپس برنامامی زمان بندی شده روزانه و هفتگیکرد را تنظیم مجدد کنید تا بتوانید برای زمانی که منحصرا روی این پروژه کار می کنید وقت خالی ایجادکنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
قدرت های فردی خود را به حداکثر برسانید
تمام سرمایه های خود را یک جا جمع کنید همه استعدادهاي کرد را گرد آورید تمام نیروهای خود راآرایش دهد و همه توانايي هاي خود را براي تسلط روي حداقل یک کار متمرکز کنید. "
جان مانگای
ماده خدام پیر دوری و کار اي فردي در نيروهاي جسمي، ذهنی و عاطفی شما نهفته است. یکی از مهترینلوازم خوشبختی و پهر دوري فردي حفظ و افزایش مداوم سطح انرژی است. ب*دن شما مالك ماتعلی استکه بخار آب و استراحت را مصرف میکند تا انرژی لازم براي انجام کارهاي مهم زندگی و کار را تولیدگان هنگامي كه كلما العالم بحث کرده این مهای کاری اره بده و جای تاج بر این زمانی که شبکه هسارهکار هایتان را در و سندان بدهیداصولا کار ابي تماس از هشت یا نه ساعت کار شروع به کاهل میکند. به همین دلیل کار کردن تا دیروقت گرچه برخی اوقات ضروری و اجتناب ناپذیر است اما به این معناست که در چه زمان بیشتر می گذرد.کارانی شما کنار و کمان میشود هر چه بیشتر شبكة شمرید کیفیت کار شما با فشار میانه و برایالدة العات بیشتری می شود در یک المخالفه ساده وکه باداري که انرژی الی اعلام می ایران به آمار 10میزنید و دیگر نمی تو امید به کار ادامه دهید.واقعیت این است که برای شما سامعات بخصوصی از شمندروز بهترین زمان انجام کار است. شما باید اینزمان ها را مشخص کنید و مهمترین و دشوارترین کارهایتان را در این ساعت ها انجام بدهیداکثر افر اد صبح ها پس از یک خواب خوب شبانه سرحال و پر انرژی هستند. برخی دیگر بعد از ظهرها والعداد كني اهم شنیدها و یا لغز شعبهار کارایی و خلاقیت بیشتری دارند.
یکی از دلایل اصلی تللی و ستی، خستگی و یا شروع کردن کار در هنگام خستگی است. در این حالتمان موتور ارمین که در هنگام صبح مرد است تمهارای استارت شروع کار را الماندر راه ایران با رنگی زود می کرد و کار رواني هست که باید انجام دهید و وقت کمی هم الرداد کار رامتوقف کنید و به خودتان بگویید: من نمی توانم بیش از حد ترامم کر کم *گاهي اوقفت بهترین استفاده از وقت این است که زود معازم خانه تموید، به رختخواب بروید و ده ساعتمتولی بخوابید. این کار ترزیتان را کاملا به شما بر میگرداند و روز بعد خواهید توانست دو یا سه برابرکار کنید و کیفیت کارتان هم بسیار بالاتر از این خواهد بود که نخوابید و تا دیر وقت به کار ادامه دهید.تحقیقات نشان میدهد که تبریکتیان بعنور متوسط در مقایسه با کاری که انجام می دهد از استراحت وخواب کافی برخوردار نیستند. میلیون ها آمریکایی به دلایل کار بیش از حد و خواب کم دچار اشتنگي تعني مستند
المكي از عاقلانه ترین کارهایی که شما میتوانید در طول هفته انجام بدهید این است که ساعت ده شبتلویزین را خاموش کنید و به رختخواب بروید. بعضی اوقات یک ساعت زودتر خوابیدن می توان تمامارنگی شما را دچار تحول کند.از آن به بعد این برنامه را به کار coate هر هفته یک روز کامل کار نکرد در طول این روزه چهپنجشنبه و چه جمعه چیزی نخوانده حتی نامد، به فکر جبران کارهای عقب افتاده باشید و بطور کلی ازانجام هر کاری که به ذهنتان فشار بیاورد دوری کنید. در عوض به تماشای یک فیلم بروید، ورزش کنید ویا به انجام هر فعالیتی که میتوان ذهنتان را مجددا شارژ کند بپردازید این جمله واقعا درست است کهنوع خستگی را از طرف می کند .در طول سال برای استراحت و ایجاد نشاط و شادي بعطور برای به تعطیلات بررواء هم تمثيلات أخرهفته و هر تعطیلات یک و یا در هفته ای همیشه بعد از تعطیلات آخر هفته و با تعطیلات طولانی تراکثر ابي بسيار بالايي به دست خواهید آورد.در طول هفته در تب زود به رختخواب رفتن خواب بیشتر در آخر هفته و هر هفته یک روز کاملاستراحت کردن تضمین میکند که انرژی بیشتری داشته باشیم با این انرژی می توانید پر دستی و تنبلیخود خاره کنید و کارهای دستی و مهم خود را سریع از و بهار از زمانی که من راستین باری استراحتکفی به کار بپردازید انجام دهیدبرای برخورداری و حفظ انرژی بالا علاوه بر داشتن خواب و استراحت کافي، مايد مراقب خوراک خودنیز باشید: " روز را با یک صبحانه حاوی پروتئین بالا، چربی پائین و کربوهیدرات پاتین آغاز کنید. برای
کد:
قدرت های فردی خود را به حداکثر برسانید
تمام سرمایه های خود را یک جا جمع کنید همه استعدادهاي کرد را گرد آورید تمام نیروهای خود راآرایش دهد و همه توانايي هاي خود را براي تسلط روي حداقل یک کار متمرکز کنید. "
جان مانگای
ماده خدام پیر دوری و کار اي فردي در نيروهاي جسمي، ذهنی و عاطفی شما نهفته است. یکی از مهترینلوازم خوشبختی و پهر دوري فردي حفظ و افزایش مداوم سطح انرژی است. ب*دن شما مالك ماتعلی استکه بخار آب و استراحت را مصرف میکند تا انرژی لازم براي انجام کارهاي مهم زندگی و کار را تولیدگان هنگامي كه كلما العالم بحث کرده این مهای کاری اره بده و جای تاج بر این زمانی که شبکه هسارهکار هایتان را در و سندان بدهیداصولا کار ابي تماس از هشت یا نه ساعت کار شروع به کاهل میکند. به همین دلیل کار کردن تا دیروقت گرچه برخی اوقات ضروری و اجتناب ناپذیر است اما به این معناست که در چه زمان بیشتر می گذرد.کارانی شما کنار و کمان میشود هر چه بیشتر شبكة شمرید کیفیت کار شما با فشار میانه و برایالدة العات بیشتری می شود در یک المخالفه ساده وکه باداري که انرژی الی اعلام می ایران به آمار 10میزنید و دیگر نمی تو امید به کار ادامه دهید.واقعیت این است که برای شما سامعات بخصوصی از شمندروز بهترین زمان انجام کار است. شما باید اینزمان ها را مشخص کنید و مهمترین و دشوارترین کارهایتان را در این ساعت ها انجام بدهیداکثر افر اد صبح ها پس از یک خواب خوب شبانه سرحال و پر انرژی هستند. برخی دیگر بعد از ظهرها والعداد كني اهم شنیدها و یا لغز شعبهار کارایی و خلاقیت بیشتری دارند.
یکی از دلایل اصلی تللی و ستی، خستگی و یا شروع کردن کار در هنگام خستگی است. در این حالتمان موتور ارمین که در هنگام صبح مرد است تمهارای استارت شروع کار را الماندر راه ایران با رنگی زود می کرد و کار رواني هست که باید انجام دهید و وقت کمی هم الرداد کار رامتوقف کنید و به خودتان بگویید: من نمی توانم بیش از حد ترامم کر کم *گاهي اوقفت بهترین استفاده از وقت این است که زود معازم خانه تموید، به رختخواب بروید و ده ساعتمتولی بخوابید. این کار ترزیتان را کاملا به شما بر میگرداند و روز بعد خواهید توانست دو یا سه برابرکار کنید و کیفیت کارتان هم بسیار بالاتر از این خواهد بود که نخوابید و تا دیر وقت به کار ادامه دهید.تحقیقات نشان میدهد که تبریکتیان بعنور متوسط در مقایسه با کاری که انجام می دهد از استراحت وخواب کافی برخوردار نیستند. میلیون ها آمریکایی به دلایل کار بیش از حد و خواب کم دچار اشتنگي تعني مستند
المكي از عاقلانه ترین کارهایی که شما میتوانید در طول هفته انجام بدهید این است که ساعت ده شبتلویزین را خاموش کنید و به رختخواب بروید. بعضی اوقات یک ساعت زودتر خوابیدن می توان تمامارنگی شما را دچار تحول کند.از آن به بعد این برنامه را به کار coate هر هفته یک روز کامل کار نکرد در طول این روزه چهپنجشنبه و چه جمعه چیزی نخوانده حتی نامد، به فکر جبران کارهای عقب افتاده باشید و بطور کلی ازانجام هر کاری که به ذهنتان فشار بیاورد دوری کنید. در عوض به تماشای یک فیلم بروید، ورزش کنید ویا به انجام هر فعالیتی که میتوان ذهنتان را مجددا شارژ کند بپردازید این جمله واقعا درست است کهنوع خستگی را از طرف می کند .در طول سال برای استراحت و ایجاد نشاط و شادي بعطور برای به تعطیلات بررواء هم تمثيلات أخرهفته و هر تعطیلات یک و یا در هفته ای همیشه بعد از تعطیلات آخر هفته و با تعطیلات طولانی تراکثر ابي بسيار بالايي به دست خواهید آورد.در طول هفته در تب زود به رختخواب رفتن خواب بیشتر در آخر هفته و هر هفته یک روز کاملاستراحت کردن تضمین میکند که انرژی بیشتری داشته باشیم با این انرژی می توانید پر دستی و تنبلیخود خاره کنید و کارهای دستی و مهم خود را سریع از و بهار از زمانی که من راستین باری استراحتکفی به کار بپردازید انجام دهیدبرای برخورداری و حفظ انرژی بالا علاوه بر داشتن خواب و استراحت کافي، مايد مراقب خوراک خودنیز باشید: " روز را با یک صبحانه حاوی پروتئین بالا، چربی پائین و کربوهیدرات پاتین آغاز کنید. برای
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas

gilas

کاندیدای مدیریت انیمه + تایپیست
پرسنل مدیریت
مدیر آزمایشی
ناظر آزمایشی
تایپیست انجمن
گوینده آزمایشی
تاریخ ثبت‌نام
2024-07-17
نوشته‌ها
199
لایک‌ها
133
امتیازها
43
کیف پول من
14,204
Points
426
ناهار سالاد ماهی یا مرغ بخورید. از دسرها و خوراکهاي حاوي شکر، نمک و آرد سفید خودداری کنید.از خوردن نوشابه، آبنبات و شیرینی پرهیز کنید. تغذیه شما باید مانند تغاري یک قهرمان جهان قبل ازمسابقه باشد زیرا از بسیاری جنبه ها شرایط شما هم قبل از شروع کار روزانه مشابه یک قهرمان است.با داشتن یک خوراک سبک و سالم ورزش و استراحت کافی بیشتر بهتر و آسان تر از قبل کار می کارند واز کار خود رضایت بیشتری خواهید داشت.در موقع شروع کار هر چقدر احساس بهتري داشته باشید کمتر دچار ستی و تنبلی میشوید و بیشترمشتاق خواهید بود که کار را تمام کنید و کارهاي ديگري را شروع کنید. داشتن انرژي بالا براي کاراييبالا و رضایت و موفقیت بیشتر اجتناب ناپذیر است.
قورباغه را قورت بده
میزان انرژی و عادت خواب و خوراک خود را دقیقا بررسی کنید برای بالا بردن سطح انرژي وتندرستي خود مصمم شوید و به پرسشهای زیر پاسخ دهید:
کدام یک از فعالیتهای جسمی خود را باید بیشتر کنم؟
کدام یک از فعالیت های جسمی خود را باید کمتر کنم؟
برای اینکه عملکرد خود را به بالاترین سطح برسانم چه فعالیتی را باید شروع کنم؟در حال حاضر چه کاري ميکنم که سلامتی مرا به خطر می اندازد و باید انجام آن را کاملا متوقف کنم؟پاسخ هر چه که هست همین امروز دست به کار شوید.
قورباغه را قورت بدها
خودتان را به فعالیت ترغیب کنید
بالاترین لذتها در شور و شوقی است که انسان را به ماجراجویها و روزی های بزرگ وفعالیت های خلاق دار وادار می کند. "
انتوان دوسنت اگزوپری
برای آنکه بتوانید در اوج توانایی و در بهترین شرایط جسمي و رواني باشید باید در میدان بازای کار وزندگي مال بازیکنی باشید که مربي و تشویق کننده خودش هم هست.اینکه در هر لحظه چگونه با خودتان صحبت میکند نود و پنج درصد از احساسات مثبت و یا منفی شما راشکل میدهد. روحیه و احساسات شما ناشی از اتفاقاتی است که در اطرافتان به وقوع می دادند بلکهنحوه تعمیر و تفسیر شما از رویدادهای اطرافتان است که به احساسات شما شکل می دهد لحواي برداشت وتحریر شما از وقایع است که تا حد زیادی تعیین میکند که این اتفاقها در شما انگیزه و انرژی ایجاد کنند ویا موجب تحلیل و تضعیف انرژی و انگیزه ها شوند.برای آنکه در خود ایجاد انگیزه کنید، باید اراده کنید که یک خوش بین تمام عیار بشوید. باید تصمیم بگیریدکه به تمام حرفها، عملها و عکس العمل هاي افراد و شرایط پیرامون پاسخ های مثبت بدهید. شما نبایداجازه بدهید که مشکلات غیر قابل اجتناب و مواقع زندگی روزمره احساسات و روحیه شما را تحت تأثیرقرار دهند و تضعیف کنند.موزان عزت نفس شما اینکه چقدر خودتان را دوست دارید و به خودتان احترام می گذارید، تعیین کنندهمیزان انگیزه و پشتکار شماست. براي بالا بردن عزت نفس خود، باید مدام با خودتان گفتگوهای مثبت وسازنده داشته باشید. مثلا مرتب به خودتان بگویید: " من خودم را دوست دارم من خودم را دوست دارم *


کد:
ناهار سالاد ماهی یا مرغ بخورید. از دسرها و خوراکهاي حاوي شکر، نمک و آرد سفید خودداری کنید.از خوردن نوشابه، آبنبات و شیرینی پرهیز کنید. تغذیه شما باید مانند تغاري یک قهرمان جهان قبل ازمسابقه باشد زیرا از بسیاری جنبه ها شرایط شما هم قبل از شروع کار روزانه مشابه یک قهرمان است.با داشتن یک خوراک سبک و سالم ورزش و استراحت کافی بیشتر بهتر و آسان تر از قبل کار می کارند واز کار خود رضایت بیشتری خواهید داشت.در موقع شروع کار هر چقدر احساس بهتري داشته باشید کمتر دچار ستی و تنبلی میشوید و بیشترمشتاق خواهید بود که کار را تمام کنید و کارهاي ديگري را شروع کنید. داشتن انرژي بالا براي کاراييبالا و رضایت و موفقیت بیشتر اجتناب ناپذیر است.
قورباغه را قورت بده
میزان انرژی و عادت خواب و خوراک خود را دقیقا بررسی کنید برای بالا بردن سطح انرژي وتندرستي خود مصمم شوید و به پرسشهای زیر پاسخ دهید:



کدام یک از فعالیتهای جسمی خود را باید بیشتر کنم؟



کدام یک از فعالیت های جسمی خود را باید کمتر کنم؟



برای اینکه عملکرد خود را به بالاترین سطح برسانم چه فعالیتی را باید شروع کنم؟در حال حاضر چه کاري ميکنم که سلامتی مرا به خطر می اندازد و باید انجام آن را کاملا متوقف کنم؟پاسخ هر چه که هست همین امروز دست به کار شوید.



Torbalam.com



قورباغه را قورت بدها



۱۵



خودتان را به فعالیت ترغیب کنید



بالاترین لذتها در شور و شوقی است که انسان را به ماجراجویها و روزی های بزرگ وفعالیت های خلاق دار وادار می کند. "



انتوان دوسنت اگزوپری



برای آنکه بتوانید در اوج توانایی و در بهترین شرایط جسمي و رواني باشید باید در میدان بازای کار وزندگي مال بازیکنی باشید که مربي و تشویق کننده خودش هم هست.اینکه در هر لحظه چگونه با خودتان صحبت میکند نود و پنج درصد از احساسات مثبت و یا منفی شما راشکل میدهد. روحیه و احساسات شما ناشی از اتفاقاتی است که در اطرافتان به وقوع می دادند بلکهنحوه تعمیر و تفسیر شما از رویدادهای اطرافتان است که به احساسات شما شکل می دهد لحواي برداشت وتحریر شما از وقایع است که تا حد زیادی تعیین میکند که این اتفاقها در شما انگیزه و انرژی ایجاد کنند ویا موجب تحلیل و تضعیف انرژی و انگیزه ها شوند.برای آنکه در خود ایجاد انگیزه کنید، باید اراده کنید که یک خوش بین تمام عیار بشوید. باید تصمیم بگیریدکه به تمام حرفها، عملها و عکس العمل هاي افراد و شرایط پیرامون پاسخ های مثبت بدهید. شما نبایداجازه بدهید که مشکلات غیر قابل اجتناب و مواقع زندگی روزمره احساسات و روحیه شما را تحت تأثیرقرار دهند و تضعیف کنند.موزان عزت نفس شما اینکه چقدر خودتان را دوست دارید و به خودتان احترام می گذارید، تعیین کنندهمیزان انگیزه و پشتکار شماست. براي بالا بردن عزت نفس خود، باید مدام با خودتان گفتگوهای مثبت وسازنده داشته باشید. مثلا مرتب به خودتان بگویید: " من خودم را دوست دارم من خودم را دوست دارم *
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : gilas
بالا