• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید

اخبار واکنش سپاه قدس به طرح ننگین معامله قرن!

ساعت تک رمان

.Mahdieh

نویسنده انجمن
نویسنده انجمن
کاربر تک رمان
تاریخ ثبت‌نام
2019-12-30
نوشته‌ها
1,605
لایک‌ها
6,129
امتیازها
113
سن
24
محل سکونت
↕کره خاکی↕
کیف پول من
5,056
Points
122
سپاه قدس انقلاب اسلامی در بیانیه ای نوشت: اکنون که با نیرنگ و خدعه جدید ترامپ و نتانیاهو ، طرح شکست خورده معامله قرن رونمایی شده است ؛ تا ظلم جدیدی را بر شما قهرمانان بصیر و هوشمند فلسطین عزیز تحمیل نمایند ، یقین دارم که ذره ای بر اراده آهنین غیور مردان قدس خللی وارد نخواهد شد.
سپاه قدس انقلاب اسلامی در بیانیه ای نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم


ملت عزیز و سربلند فلسطین


اکنون که با نیرنگ و خدعه جدید ترامپ و نتانیاهو ، طرح شکست خورده معامله قرن رونمایی شده است ؛ تا ظلم جدیدی را بر شما قهرمانان بصیر و هوشمند فلسطین عزیز تحمیل نمایند ، یقین دارم که ذره ای بر اراده آهنین غیور مردان قدس خللی وارد نخواهد شد . شما عزیزان سالها با سنگ در مقابل ددمنشان غاصب صهیونیستی ایستادید و تسلیم زور و تزویر نشدید . امروز که در اوج اقتدار و قدرت هستید؛ خائنان به آرمان ملت فلسطین تصور می کنند با این خدعه می توانند طرفی ببندند . آنان و حامیان عربشان در منطقه کوچک تر از آنند که بتوانند مجاهدان سترگ و دلیر فلسطین عزیز را تسلیم نمایند.


شما پرونده بیش از نیم قرن آزادگی را به همراه دارید و هرگز زیر بار ذلت نمی روید . مطمئن باشید ایران اسلامی نیز محکم‌ تر از دیروز با پشتوانه الهی و حمایت جبهه مقاومت در کنار شما ایستاده است و ذلت غاصبان بین المللی را رقم خواهد زد.


عزیزان و بزرگواران این آخرین دست و پازدن های قلدران جهان و غارتگران بین المللی است . مرگ اسرائیل نزدیک است . امروز رژیم غاصب صهیونیستی در گرداب نابودی غوطه ور است . استکبار جهانی نیز آب در هاون می کوبد. در راه مقاومت و دفاع از آرمان شهدا و در راه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محکم بایستید که ما نیز تا پای جان و هستی امان از شما دفاع خواهیم کرد . و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم . نصرمن الله و فتح قریب

والسلام علیکم و رحمه الله وبر کاته
علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس

منبع: جام نیوز

 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : .Mahdieh
بالا