مردم کافی است احساس کنند که در حال دیدن یا شنیدن یک پیام تبلیغاتی هستند، در کسری از ثانیه سعی میکنند از آن دور شوند. شبیه همان ایمیلهای تبلیغاتی که در اینباکس ها خوانده نشده تلنبار میشوند و یا پاپ آپهایی که باز نشده، رد میشدند.
تبلیغات در عصر حاضر در پوشش جدید خود ظاهرشده است و هرکس با روش منحصربهفرد خود با تولید محتوایی که انجام میدهد به آن میپردازد. برخلاف گذشته تبلیغات در پوشش جدید و امروزی خود یونیفرم خاصی به تن ندارد و هرکس با لباس عادی خود ظاهر میشود.
بهاینترتیب دیگر کسی نمیتواند تشخیص دهد هرکس کجا و در چه زمانی در حال تبلیغ است، چون تمام فضا در اختیار تبلیغات است و هرکس به هرکجا از دنیای اینترنت سرک بکشد سروکلۀ تبلیغات را میبیند.
شاید به نظرتان زننده باشد، اما حقیقت این است که شما میتوانید در دنیای شبکههای اجتماعی و اینترنت هرچقدر دوست دارید همهچیز را زیرورو کنید، محتواها و تصاویر موردنظر خود را مشاهده کنید و هر چیزی را که دوست دارید بخرید؛ اما تبلیغات را هم باید مشاهده کنید. هدف نهایی این تبلیغات آن است که در ضمیر ناخودآگاه شما اثرگذار شده و نام برندها در ذهنتان ثبت شود.
در دنیای دیجیتال مارکتینگ فارغ از اینکه در چه حیطهای فعالیت میکنید، کسب و کار شما چیست، محصول خود را چگونه به فروش میرسانید و خدماتی را ارائه میکنید؛ باید اصول تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید تا در وهلۀ اول، درگیری ذهنی مخاطبان با مجموعۀ شما ایجاد شود.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان