معرفی کتاب کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال از اس. ام. ای معین

ساعت تک رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
اس. ام. ای معین در کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال سعی دارد تا با پرداختن به مباحث علمی روانشناسی و نوروسایکولوژی، دلایل محبوبیت داستان‌سرایی برند از دیدگاه تخیل و تفکر مشتریان را شرح دهد و با ترکیب این مباحث با علم مدیریت برند، روند صحیح روایت برند تأثیرگذار را ارائه کند.

درباره‌ی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال:
ما در پیشرفته‌ترین دوران تاریخ جهان زندگی می‌کنیم که علم تمام جنبه‌های زندگی‌مان را دگرگون کرده است. با لمس صفحه‌ نمایش تلفن می‌توانیم تقریباً در هر ثانیه با هر کسی در هر گوشه جهان ارتباط برقرار کنیم. اطلاعات فقط با کلیک روی یک موتور جستجو آماده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
داستان‌سرایی قلب‌تان را به حرکت در می‌آورد و به شما امکان می‌دهد از طریق اتصال احساسی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید: به شما امید و آرزو می‌دهد، موجب تبدیل تخیل‌تان به حقیقت قابل‌رؤیت و تبدیل حقایق پیش رو به وظایف‌تان می‌شود. وقتی شما داستان‌های قابل گفتن تعریف می‌کنید، دیگران می‌توانند آنچه را که باور دارید باور کنند. آن‌ها می‌توانند آنچه را که شما می‌بینید نیز ببینند. این داستان‌ها جادویی نیست بلکه جادوی داستان‌ها است که وقتی آن‌ها را به روش صحیح برای دیگران بازگو می‌کنید، از شما انسان می‌سازد. هر برندی داستان تعریف می‌کند، اما تنها چند برند تجاری وجود دارد که آن‌ها را به روش صحیح بیان می‌کند.

قصه‌گویی همیشه بخشی جدانشدنی از بشر بوده است. این عنصر مهم از عصر غارنشینی تا عصر رایانه، جعبه ابزار بازاریاب و زبان ارتباطات تجارت بوده است. بااین‌وجود، در عصر ارتباطات مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و دوران پس از تبلیغات، هنر داستان‌سرایی برند در حال دگرگونی است و به‌سرعت در حال تغییر است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
اس. ام. ای معین (S. M. A. Moin) در کتاب داستان‌سرایی برند در عصر دیجیتال (Brand storytelling in the digital age) نشان می‌دهد که چگونه داستان‌پردازی از هنر باستان به یک علم بازاریابی معاصر در عصر استمرار تحول دیجیتال تبدیل‌ شده است.

با افزایش سرعت پیشرفت فن‌آوری و توسعه سیستم‌عامل‌های رسانه‌ای جدید، به‌طور بالقوه شاهد تغییر انقلابی در نحوه ارتباط برندها با مشتریان خود از طریق داستان‌های فراموش‌نشدنی خواهیم بود که در تقاطع علم، هنر و بشریت ایجاد شده است. خلاقیت، ایجاد تازگی و شفافیت، همدلی با مشتری، نگه داشتن آن‌ها در مرکز، رفتار با آن‌ها به‌عنوان قهرمانان درحالی‌که برندها نقش مربیان را بازی می‌کنند و پرورش روحیه انسانی، نیروی محرکه اصلی شکوفایی برندها خواهد بود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
نکوداشت‌های کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال:
- این کتاب همه اطلاعات در مورد هنر و علم داستان‌نویسی برند را دارد. این کتاب یک راهنما برای هر برند و مدیر شرکتی است که می‌خواهد با استفاده از قدرت داستان‌سرایی با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. (حافظ-آی. مجاهد، رئیس منابع انسانی، برنامه غذایی جهانی)

- معین در این کتاب که از دریچه علوم اعصاب، احساسات و شناخت نگاه می‌کند، کدهای داستان‌سرایی برند را برای محققان و مهم‌تر از آن برای دست‌اندرکاران بازاریابی تجزیه می‌کند. (جو شامی، مشاور مدیریت)

- معین از زبان جادویی داستان‌سرایی استفاده می‌کند تا اشتیاق واقعی خوانندگان را برای حل معمای ارتباطات تجاری در عصر دیجیتالی‌سازی با اتصال هنر باستان، علوم اعصاب، نظریه‌ها و بسیاری از قطعات جذاب دیگر روشن کند. (لین سو، مدرس ارشد بازاریابی)
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
- یک کتاب خارق‌العاده برای محققان و دست‌اندرکاران که می‌خواهند درباره استفاده از هنر باستان قصه‌گویی در زمینه‌های امروزی بیاموزند. این نظریه‌ها، اعمال و برنامه‌ها را با استفاده از طیف وسیعی از رشته‌ها ترکیب می‌کند. آن را به یک منبع معتبر و ل*ذت‌بخش برای علاقه‌مندان به داستان‌نویسی تبدیل کند. (سابرینا ویت، مدرس اصلی کارآفرینی و نوآوری)

- معین در این کتاب، خواننده را به سفری کاوشگرانه در قصه‌گویی می‌برد. با اتخاذ رویکرد میان‌رشته‌ای و بهره‌گیری از تئوری و عمل، نویسنده بازاریابان دانشگاهی و شاغلان، را به مکث و تأمل درباره چگونگی تفکر مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب نام تجاری تشویق می‌کند. (هانا یاکاونکا، دانشیار بین المللی توسعه تجارت)
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟
اگر در زمینه‌ی بازاریابی و برندسازی فعالیت می‌کنید یا در این رشته به تحصیل می‌پردازید، این کتاب اطلاعات سودمندی به شما می‌دهد.

در بخشی از کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال می‌خوانیم:
عصر دیجیتال فرصت‌ها و چالش‌هایی را برای بازاریابان به ارمغان می‌آورد. چشم‌انداز شبکه‌های اجتماعی در عصر دیجیتال درجه ارتباطات بین برندها و مشتریان را از طریق ظهور چندین کانال افزایش می‌دهد. اکنون مشتریان می‌توانند با لمس صفحه‌ نمایش تلفن تقریباً با هرکسی در هر گوشه دنیا ارتباط برقرار کنند. برای اطلاعات فقط کافی است یک موتور جستجو را کلیک کنید.

این فناوری به مشتریان این قدرت را داده است که وقتی از طریق مکالمه آنلاین با دیگران در ارتباط باشند، پیام تجاری را مثبت یا منفی تبلیغ کنند. پیام برند از بازاریاب به مشتری منتقل می‌شود، مشتریان اکنون ابزاری برای ایجاد داستان و پیام‌ دارند که ممکن است باعث افزایش اعتبار برند یا از بین بردن آن شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

Zahra jafarian

صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
6,547
لایک‌ها
18,499
امتیازها
143
کیف پول من
94,631
Points
10,605
برندهای برنده آن‌هایی هستند که نام تجاری یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کنند و دنیاهای داستانی را خلق می‌کنند که در آن چندین سازنده مشترک، داستان‌هایی را در فضای دیجیتال ایجاد می‌کنند که لینک و نام تجاری برند را نشان می‌دهد. ابزارها و فن‌آوری‌های جدید و فضای دیجیتال رایگان، به مشتریان این قدرت را می‌دهد که هنرمند باشند و داستان‌های تجاری خلاقانه و مؤثری را ارائه دهند که مؤثرتر و باورپذیرتر باشند.

بازاریاب‌های برند بیشتر شبیه کارگردانان و فیلم‌نامه‌نویسان هستند که فضای دیجیتالی ایجاد و اقدام به نوشتن می‌کنند، مشتریان را در این سفر دعوت می‌نمایند تا هویت خود را پیدا کنند، رویای خود را دنبال کنند و بهترین کمک‌های خود را به برند تجاری انجام دهند. هنگامی‌که ارزش‌های مشتری باارزش‌های برند همسو می‌شوند و مشتریان و برندهای تجاری تجربه مشترکی را ایجاد می‌کنند که ارزش گسترش در دنیای دیجیتال را دارد، هنری در قالب داستان برند ظاهر می‌شود که بسیار قدرتمندتر از تبلیغات سنتی است و موردتوجه مشتریان قرار می‌گیرد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا