Zahra jafarian
صاحب امتیاز سایت
پرسنل مدیریت
صاحب امتیاز سایت
کاربر ویژه انجمن
ادمین پورتال
کتابخوان انجمن
اس. ام. ای معین در کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال سعی دارد تا با پرداختن به مباحث علمی روانشناسی و نوروسایکولوژی، دلایل محبوبیت داستانسرایی برند از دیدگاه تخیل و تفکر مشتریان را شرح دهد و با ترکیب این مباحث با علم مدیریت برند، روند صحیح روایت برند تأثیرگذار را ارائه کند.
دربارهی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال:
ما در پیشرفتهترین دوران تاریخ جهان زندگی میکنیم که علم تمام جنبههای زندگیمان را دگرگون کرده است. با لمس صفحه نمایش تلفن میتوانیم تقریباً در هر ثانیه با هر کسی در هر گوشه جهان ارتباط برقرار کنیم. اطلاعات فقط با کلیک روی یک موتور جستجو آماده است.
دربارهی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال:
ما در پیشرفتهترین دوران تاریخ جهان زندگی میکنیم که علم تمام جنبههای زندگیمان را دگرگون کرده است. با لمس صفحه نمایش تلفن میتوانیم تقریباً در هر ثانیه با هر کسی در هر گوشه جهان ارتباط برقرار کنیم. اطلاعات فقط با کلیک روی یک موتور جستجو آماده است.