• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

بیوگرافی ایتالو کالوینو

ساعت تک رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,173
لایک‌ها
13,966
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,478
Points
8,555
زندگینامه ایتالو کالوینو
ایتالو کالوینو (Italo Calvino) 15 اکتبر 1923 در کوبا به دنیا آمد. پدر و مادر او هر دو گیاه‌شناس بودند. ایتالو کالوینو تا پنج‌سالگی در کوبا زندگی کرد و پس از آن همراه با خانواده به ایتالیا رفت و اکثر عمر خود را در این کشور گذراند. ایتالو کالوینو از همان نوجوانی به فعالیت‌های سیاسی علاقه نشان داد و در سال 1943 به گروه مقاومت ایتالیا پیوست و پس از آن جذب حزب کمونیست ایتالیا شد.

ایتالو کالوینو تحصیلات عالی خود را در رشته‌ی ادبیات ادامه داد و در سال 1947 از دانشگاه تورین فارغ‌التحصیل شد. او پس از فارغ‌التحصیلی با روزنامه‌ی محلی حزب کمونیست لونیتا همکاری کرد. در همین برهه بود که ایتالو کالوینو کتاب «کوره‌راه لانه‌های عنکبوت» (The Path to the Spiders Nests) را منتشر کرد و از این طریق، شهرت بسیاری در جامعه‌ی ادبی ایتالیا به دست آورد. همچنین او برای مجلات کمونیستی مختلفی می‌نوشت.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

zahra jafarian

مدیریت کل سایت
پرسنل مدیریت
مدیریت کل سایت
کاربر VIP انجمن
کتابخوان برتر
تاریخ ثبت‌نام
2023-03-11
نوشته‌ها
5,173
لایک‌ها
13,966
امتیازها
143
محل سکونت
قم
وب سایت
taranehbazar.ir
کیف پول من
71,478
Points
8,555
کتاب مورچه‌ی آرژانتینی (The Argentine Ant): کتاب مورچه‌ی آرژانتینی سه داستان کوتاه را از ایتالو کالوینو با نام‌های «مورچه‌ی آرژانتینی»، «مه‌دود» و «ناظر» در بر می‌گیرد. در این داستان‌ها بیشتر از آنکه خود اتفاقات اهمیت داشته باشند، مناسبات انسان‌ها با این وقایع اهمیت دارد. شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی این کتاب را در کتابراه بشنوید.

کتاب کمدی‌های کیهانی (Cosmicomics): این کتاب یکی از کتاب‌های محبوب ایتالو کالوینو است. او در این کتاب با زبان طنز به حقایق علمی می‌پردازد و آن‌ها را با زندگی روزمره‌ی انسان‌ها مرتبط می‌کند. این کتاب توانست جایزه‌ی کتاب ملی آمریکا را برای ایتالو کالوینو به همراه آورد. اگر به داستان‌های علمی تخیلی علاقه دارید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب شهرهای بی‌نشان (Invisible Cities): ایتالو کالوینو این کتاب را با اقتباس از کتاب «هفت پیکر» نظامی گنجوی به نگارش درآورده است. او در این کتاب ملاقات مارکوپولو با پنجاه تن از پادشاهان مشرق‌زمین را روایت می‌کند. این کتاب که برای اولین بار در سال 1972 منتشر شد، با عنوان «شهرهای ناپیدا» نیز ترجمه شده است.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
بالا