• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

متفرقه ۵ مورد برای تبدیل شدن به خواننده عالی

  • نویسنده موضوع Fatemeh.fattahi
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 3
  • بازدیدها 29
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

Fatemeh.fattahi

دلنویس انجمن
دلنویس انجمن
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-09
نوشته‌ها
594
لایک‌ها
3,248
امتیازها
73
محل سکونت
ارومیه :)
کیف پول من
39,425
Points
1,078
5 مورد کلیدی برای تبدیل شدن به یک خواننده عالی
در این مقاله من 5 روش کلیدی را به شما ارائه می کنم که با استفاده از آن بتوانید یک خواننده قوی و به یاد ماندنی شوید. تسلط به این 5 نکته به شما کمک می کند که در هر اجرا، مخاطبین خودتان را تحت تاثیر قرار دهید.
چه قرار باشد اولین اجرای خودتان را داشته باشید یا قرار باشد برای یک استادیوم پر از تماشاچی اجرا کنید، قطعا این نکات به شما کمک می کند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : Fatemeh.fattahi

Fatemeh.fattahi

دلنویس انجمن
دلنویس انجمن
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-09
نوشته‌ها
594
لایک‌ها
3,248
امتیازها
73
محل سکونت
ارومیه :)
کیف پول من
39,425
Points
1,078
1- چرا اجرا می کنید؟
دلیل شما برای اجرا چیست؟
هر کسی دلیل خودش را برای اجرا دارد.
زمانی که من اولین بار بر روی صح*نه رفتم تا اجرا کنم، واقعا ترسیده بودم. به همین دلیل می خواستم هر چه سریع تر روی صح*نه بروم و اجرا کنم.
دلیل شما برای اجرا ممکن است هر چیزی باشد. شاید می خواهید بر روی مخاطبین خودتان تاثیر بگذارید و یا می خواهید اجرای راحتی داشته باشید. تاثیر گذاری بر روی افراد یکی از انگیزه های خوب برای اجرا می باشد.
در حقیقت اصلا مهم نیست که شما چرا می خواهید کار اجرا را انجام دهید بلکه این کار باید طوری باشد که باعث ل*ذت و احساس مثبت در شما شود.
سوال این نیست که قرار است چه چیزی اجرا کنید. بلکه سوال این است که چرا می خواهید اجرا کنید. وقتی که شما بدانید چرا اجرا می‌کنید، سپس همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.
۲- آماده سازی
این نکته بر اساس درس های سختی است که خودم در ابتدای اجرا یاد گرفتم. من می دانستم که خیلی برای رفتن روی صح*نه اعتماد به نفس ندارم. معمولا می ترسیدم که لغات را فراموش کنم. خیلی اوقات هم این اتفاق رخ می داد.
چرا؟
چون معمولا به اندازه کافی تمرین نکرده بودم.
من با این ذهنیت کار خودم را شروع می کردم که حتما قرار است اجرای بدی داشته باشم یا نهایت یک اجرای متوسط داشته باشم. در نتیجه، هیچ وقت نتوانستم بهترین اجرای خودم را نشان دهم.
بعد از چند اجرای خطرناک و ضعیف من تصمیم گرفتم که تغییر ایجاد کنم. من معمولا قبل از هر اجرا، به خوبی خودم را آماده می کردم. در نتیجه اعتماد به نفس من افزایش پیدا کرد و توانستم اجرای بهتری داشته باشم.
ایجاد کردن تغییر
شما باید مطمئن شوید که به قدر کافی قبل از هر اجرا تمرین می کنید تا بتوانید بهترین توانایی های خودتان را نشان دهید. شما باید یک لیست تمرین برای خودتان داشته باشید. شما باید همیشه آهنگ های خودتان را مشخص کنید. باید بدانید که می خواهید در ر*اب*طه با چه چیزی صحبت کنید. حتی چیزهایی که می خواهید بین هر آهنگ بگویید را هم باید تمرین کنید.
حتی شما باید لبخند زدن خودتان را هم در آینه تمرین کنید.
این کار به شما کمک می کند تا بتوانید عملکرد بهتری داشته باشید و پیشرفت کنید. بعد از تمام شکست ها، این تمرین ها باعث می شود که بهترین عملکرد را داشته باشید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Fatemeh.fattahi

Fatemeh.fattahi

دلنویس انجمن
دلنویس انجمن
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-09
نوشته‌ها
594
لایک‌ها
3,248
امتیازها
73
محل سکونت
ارومیه :)
کیف پول من
39,425
Points
1,078
۳- تفسیر اجرای خودتان
در این قسمت شما باید علت اجرای خودتان را بدانید و سپس ارتباط علت اجرا با چیزهایی که می خواهید اجرا کنید را درک کنید.
مثلا باید فرض کنید که می خواهید در زمان اجرا، با مخاطبین خودتان ارتباط داشته باشید.
شما باید مطمئن شوید آهنگ های شما به صورتی است که باعث می شود ارتباط بهتری با مخاطبین خودتان داشته باشید.
بسیاری از خواننده ها در زمان اجرا با مخاطبین خودشان ارتباط بر قرار می کنند. تفسیر خواننده نسبت به موضوعات اجرایی خودش، باعث می شود بتواند یک شخصیت و موقعیت خوبی را در قبال مخاطبین داشته باشد.
در واقع دلیل اجرا همین است. یعنی تمام اجرا مبتنی بر عملکرد شما می باشد.
همچنین کل عملکرد شما نیز تحت تاثیر چرایی اجرا شما می باشد. این موضوع برای خواننده ها اهمیت بسیار زیادی دارد.
اگر شما با در نظر داشتن دلیل اجرای خودتان آهنگ های خودتان را بنویسید و یا آن ها را برای اجرا انتخاب کنید ،قطعا می توانید ارتباط خوبی را با مخاطبین خودتان داشته باشید. در نتیجه شما همیشه باید یک هماهنگی بین دلیل اجرا و موضوعات اجرا، ایجاد کنید.
۴- کنترل کردن اعصاب
در زمان اجرا همیشه استرس به شما دست می دهد. حتی کسانی که بهترین اجرا را دارند هم در زمان اجرا استرس دارند. این استرس باعث می شود یک انرژی در شما ایجاد شود. تفکر شما در زمان تجربه این استرس، تاثیر بسیار زیادی بر روی عملکرد شما دارد.
اگر این استرس باعث شود که شما احساس بدی داشته باشید، احتمالا این موضوع به باور درونی شما تبدیل می شود و نمی گذارد اجرای خوبی داشته باشید.
استرس خودتان را به هیجان تبدیل کنید
یک نمونه بسیار خوب که از این روش استفاده می کند، یک سخنران عمومی بود که برای مخاطبین بسیار زیادی سخنرانی می کرد. او معمولا می گفت که قبل از اجرا دچار استرس می شود.
او تلاش کرد که این استرس را درون خودش به صورت هیجان تفسیر کند. این کار تاثیر بسیار زیادی بر روی او داشت و در مدت زمان کوتاهی خیلی زود احساس هیجان و اشتیاق قبل از صحبت کردن در او ایجاد می شد.
او تلاش کرد این کار را بیشتر تمرین کند. پس شما هم به یاد داشته باشید که شما هیجان دارید نه استرس. هب مرور این موضوع به باور شما تبدیل می شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Fatemeh.fattahi

Fatemeh.fattahi

دلنویس انجمن
دلنویس انجمن
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2023-01-09
نوشته‌ها
594
لایک‌ها
3,248
امتیازها
73
محل سکونت
ارومیه :)
کیف پول من
39,425
Points
1,078
5- فقط انجام دهید ( ارزشش را دارد!)
حتی اگر شما تمام نکات دیگر را کاملا یاد بگیرید اما نسبت به این نکته تسلط نداشته باشید ،تمام نکات قبلی بی فایده خواهند بود. فرض کنید که شما تمام نکات دیگر را سر و سامان داده اید، و کاملا بر هر کدام تسلط دارید. سپس احتمالا یک صدا در ذهن شما می گوید:
« من قرار نیست جایی اجرا داشته باشم:
شاید هم موضوع دیگری به ذهن شما بیاید مثلا متوجه شوید که قرار است کلی از کارهای شخصی خودتان را انجام دهید. شاید احساس کنید که نمی توانید اجرای خوبی داشته باشید زیرا خواب خوبی نداشته اید.
این موضوع چرا اتفاق می افتد؟
چون که شما می ترسید گام بزرگی را بردارید. در نتیجه ذهن شما تلاش می کند تا بهانه های مختلفی را ایجاد کند که به شما نشان دهد نمی توانید این کار را انجام دهید.
قدم های کوچک بردارید
شما باید راهی پیدا کنید که به خودتان اعتماد به نفس دهید و اجرای خودتان را شروع کنید. مهم ترین نکته، این است که سریع کار خودتان را شروع کنید.
اما، معمولا ما فکر می کنیم که اجرای ما در مرتبه اول باید بهترین اجرا باشد. این موضوع باعث می شود که فشار بسیار زیادی به شما وارد شود. بهترین روشی که من برای شروع اجرا می شناسم، استفاده از گام های کوچک می باشد.
این گام ها کارهای بسیار کوچکی هستند اما وقتی روی هم جمع می شوند باعث می شود شما به اهداف خودتان برسید. در این مورد برای تبدیل شدن به یک مجری بسیار خوب، باید از همین روش استفاده کنید. مثلا برای اولین اجرا باید سعی کنید در یک محیط دوستانه و صمیمی اجرا کنید.
بهتر است خانواده یا دوستان خودتان را دعوت نکنید و از یک یا دو نفر دیگر بخواهید که اجرای شما را تماشا کنند.
بیشتر افراد در زمان اولین اجرای خودشان اشتباهات زیادی دارند .این موضوع تقریبا همیشه باعث می شود اجرا آن ها به شکلی که می خواهند پیش نرود اما در هر صورت این موضوع نباید باعث دل سردی آن ها شود.
گام به گام تا موفقیت
اما بعد از چند مرحله، کم کم شما به اجرا بر روی صح*نه عادت می کنید. معمولا بعد از اجرای گام به گام مراحل مختلف شما به این مرحله می رسید. حالا می توانید در محلی بزرگتر یا با حضور دوستان و همراهان خودتان، اجرا را انجام دهید.
شما شگفت زده می شوید که حالا چقدر اجرا برای شما راحت تر می باشد. دیگر زانوهای شما نمی لرزد و می دانید که می توانید از پس مشکلات اجرا بر بیایید.
تبدیل شدن به یک ستاره
شما باید این گام ها را دنبال کنید و در نهایت به ستاره ای تبدیل می شوید که باعث ل*ذت همه می شود. اما ، موضوع نهایی که باید به یاد داشته باشید این است که همیشه شما باید تلاش خودتان را ادامه دهید تا به خواننده ای بهتر تبدیل شوید.
اما، برای تبدیل شدن به یک ستاره شما باید ذهنیت خودتان را توسعه دهید و فقط به خوب بودن اکتفا نکنید.
شما باید الگوهای خودتان را بررسی کنید. ما همه دیده ایم که بسیاری از خواننده های بزرگ نیز در زمان اجرا دچار اشتباه می شوند اما در هر صورت، هیچ کدام از آن ها دست از تمرین و یادگیری بر نمی دارند.
اما در زمان اجرا، شما می توانید با ارائه یک اجرای خوب بسیاری از مشکلات فنی خودتان را پوشش دهید. بسیاری از خواننده ها هستند که با استفاده از اجرای خوبی که دارند، می توانند نواقص فنی خودشان را پوشش دهند.
توسعه یک شخصیت منحصر به فرد برای ارتباط با مخاطبین
به عنوان یک خواننده، این کار به شما کمک می کند تا سبک و صدای منحصر به فرد خودتان را پیدا کنید که باعث یکتایی شما می شود. ویدئو زیر را بررسی کنید تا 5 نکته بسیار مهم در این زمینه را بشناسید.
کارهای زیادی است که می توانید با انجام آن ها سبک خوانندگی خودتان را بهبود بخشید اما این 5 نکته واقعا به شما کمک می کند.
این نکات بر اساس شخصیت خود شما می باشد و به شما کمک می کند که سبک خودتان را توسعه دهید.
با استفاده از این نکات و پشت کار، شما می توانید آهنگ های خودتان را کاوش کنید. همچنین می توانید جهتی را پیدا کنید که باعث هیجان شما می شود.
راحت بودن نسبت به صدای خودتان
ما همه در زمان صحبت کردن یا آواز خواندن صدای منحصر به فردی داریم. در بیشتر اوقات ما نسبت به صدای خودتان در ابتدای کار راحت نیستیم. این موضوع میتواند به دلیل عدم اطمینان نسبت به توانایی های خودتان باشد.
اعتماد به نفس نسبت به سبک، از صدای شما ایجاد می شود.
هیچ وقت صدای خودتان را قضاوت نکنید.
به یاد داشته باشید که صدای شما قدرت شماست. یک مثال خوب در این زمینه، Macy Gray می باشد. او یک صدای مخملی خاص دارد . اما او همیشه با همین سبک آواز می خواند و وقتی ما با او کار می کردیم، فقط تلاش کردیم که سبک او را قوی تر کنیم نه این که سبکش را تغییر دهیم.
بسیاری از خواننده ها هستند که سبک و صدای مشخصی دارند. صدایی که باعث می شود نسبت به دیگران متمایز شوند.
انتخاب بهترین سبک موسیقی برای خودتان
مطمئن هستم که سبک های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید. مثلا سبک بلوز یا پاپ. سبک های خاصی از موسیقی هستند که قطعا همخوانی بهتری با شما دارند.
همانطور که در دوره انتخاب سبک موسیقی گفتم، شما باید خودتان را بشناسید و بر اساس سلیقه و شخصیت خودتان، سبک مناسب برای خودتان را شناسایی کنید. شما همیشه باید عاشق چیزی باشید که می خوانید.
ممکن است شما یک ژانر یا ژانر های مختلف را انتخاب کنید. این کار باعث می شود مسیر شما شکل بگیرد. این کار باعث می شود که سبک شما بر اساس تصمیم های خودتان به عنوان یک مجری و یا خواننده هنرمند، شکل بگیرد.
اشتیاق برای تاثیر گذاری
همانطور که یاد می گیرید که آواز بخوانید، باید آهنگ های زیادی را مجدد بازخوانی کنید. این آهنگ ها قبلا توسط خواننده های دیگر اجرا شده است. اما، این کار باعث می شود قدرت خلاقیت شما بیشتر شود.
یعنی شما باید این آهنگ ها را به روش خودتان بخوانید. شاید گاهی ریتم آهنگ را تند تر یا کند تر کنید و یا مثلا با صدای بم تری یا بالعکس، آهنگ ها را اجرا کنید. در هر صورت باید اجرای شما متناسب با خود شما باشد.
فرآیند این مسیر چیست؟
وقتی شما سعی می کنید آهنگ ها را با خلاقیت خودتان اجرا کنید، کم کم روحیه هنری در ذهن شما توسعه می گیرد. شما می توانید این آهنگ ها را به روش خودتان اجرا کنید. می توانید حالت های مختلف را امتحان کنید. از طریق تلاش و صبر، قطعا شما سبک منحصر به فرد خودتان را پیدا می کنید.
شما باید مشتاق باشید که سبک خودتان را توسعه دهید و به مرحله ای برسید که احساس کنید سبک شما کاملا متناسب با صدای شما است.
خلاق بودن در زمان اجرای آهنگ های دیگران به شما این امکان را می دهد تا شخصیت و سبک خودتان را قوی تر کنید.
محتوای آهنگ های شما مهم تر از هر چیز دیگری است
هیچ چیز مهم تر از تطابق محتوای آهنگ ها با خود شما نیست. آهنگ های شما منعکس کننده شخصیت شما هستند. در نتیجه باید محتوایی حقیقی و سازگار با خودتان داشته باشند.
مثلا من خودم وقتی که می خواستم مجموعه آهنگ های اجرای خودم را مشخص کنم، معمولا آهنگ هایی را انتخاب می کردم که مردم در آن زمان گوش می کردم و خودم هم دوست شان داشتم.
هنر احساس کردن چیزی که می خوانید
آهنگ های شما ، احساسات شما را منتقل می کنند. به همین دلیل ما دوست داریم که مثلا آهنگ های Adel را گوش کنیم زیرا احساسات به خوبی در آهنگ های او احساس می شود. این آهنگ ها باعث می شود که احساس شما به مخاطبین منتقل شود در نتیجه شما می توانید ارتباط خوبی با مخاطبین داشته باشید.
بسیاری از خواننده های بزرگ، احساسات خودشان را به خوبی در موسیقی خودشان ابراز می کنند و در نتیجه باعث می شوند مخاطبین احساس خاصی نسبت به آهنگ به دست بیاورند.
تجربه خود من
من خودم آهنگ هایی را برای خواندن انتخاب می کنم که بتوانم با آن ها ارتباط بر قرار کنم. یکی از بدترین تصورات من به عنوان یک خواننده و مجری زمانی است که من یک لیست کامل از آهنگ هایی را اجرا کنم که اصلا نتوانم با آن ها ارتباط بر قرار کنم.
اما، تمام این آهنگ هایی که تا کنون انتخاب کرده ام، با خودم ارتباط داشته است.
در نتیجه من همیشه تلاش می کنم آهنگ هایی را اجرا کنم که هم خودم و هم مردم آن را دوست داشته باشد. با این کار من احساس خوب و هیجان دارم. من همیشه وقتی آهنگ می خوانم احساس خوبی دارم. تمام لغاتی که اجرا می کنم را باور دارم.
این کار باعث می شود که مخاطبین با من از نظر احساسی ارتباط داشته باشند و من را به عنوان خواننده و مجری درک کنند.
مسیر خودتان را ادامه دهی
ما همیشه تلاش داریم به شما انگیزه بدهیم که سعی کنید در جهت کاری خودتان به مسیر ادامه دهید. معمولا ما تلاش می کنیم که مسیرهای دیگران را دنبال کنیم. حتی اگر نتوانیم سبک دیگران را درک کنیم اما باز هم مایل هستیم مسیر دیگران را دنبال کنیم. شما همیشه باید مسیر خودتان را ادامه دهید.
این موضوع ممکن است مخالف نکات مرتبط با امتحان کردن سبک های مختلف و خلاقیت بر روی آهنگ های دیگران باشد. اما در طول مسیر خودتان، نقاطی است که متوجه مسیر منحصر به فرد خودتان می شوید. این نشان دهنده یک علامت بسیار خوب از رشد شما می باشد.
شما در حال تغییر به یک هنرمند هستید.
اما، این تغییر ممکن است دشوار باشد زیرا شما باید روش های جدیدی را انتخاب کنید. به جای توسعه و خلاقیت بر اساس سبک های دیگران، حالا شما باید یک سبک برای خودتان داشته باشید. شما باید سبک خودتان را مشخص کرده و سپس نسبت به آن پایبند باشید.
به یاد داشته باشید تنها دلیلی که باعث می شود به یک خواننده عالی تبدیل شوید (و یک سبک خاص و متمایز داشته باشید) این است که همیشه تمرین های خودتان را ادامه دهید. این نکته برای رشد به عنوان یک هنرمند اهمیت بسیار زیادی دارد.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : Fatemeh.fattahi
بالا