• رمان ققنوس آتش به قلم مونا ژانر تخیلی، مافیایی/جنایی، اجتماعی، عاشقانه کلیک کنید
  • رمان عاشقانه و جنایی کاراکال به قلم حدیثه شهبازی کلیک کنید
  • خرید رمان عاشقانه، غمگین، معمایی دلداده به دلدار فریبا میم قاف کلیک کنید

آداب‌ و رسوم آداب و رسوم مردم دومینیکا

  • نویسنده موضوع گلبرگ
  • تاریخ شروع
  • پاسخ‌ها 2
  • بازدیدها 771
  • Tagged users هیچ

ساعت تک رمان

گلبرگ

کاربر افتخاری
کاربر افتخاری
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-15
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
13,830
امتیازها
113
کیف پول من
52,012
Points
1,377
وقتی درباره دومینیکا صحبت می‌کنیم باید بدانیم یکی از جاذبه‌های آن، فرهنگ و آداب و رسوم مردم این کشور است. هنوز قبایل بدوی در برخی نقاط کشور دومینیکا زندگی می‌کنند. بیشتر جمعیت مردم در دومینیکا را نژاد آفریقایی تشکیل می‌دهد اما در میان نسبت های نژادی در دومینیکا می‌توان نژادهای اروپایی و شبه قاره هند را هم پیدا کرد.

دومنیکا تنها جزیره‌ای است که جمعیت زیادی از سرخپوستان حوزه دریای کارائیب را دل خود جای داده است. این مردم نوادگان همان کسانی هستند که پیش از استعمار اروپا در این کشور سکونت داشتند.
زبان دومینیکا انگلیسی، کریول دومینیکایی و فرانسوی است. هرچند هر سه این زبان‌ها در دومینیکا رواج دارند اما زبان رسمی این کشور انگلیسی است. رایج‌ترین دین دومینیکا مسیحیت و رایج‌ترین مذهب در دومینیکا کاتولیک است. مردم دومینیکا، مردمانی خون‌گرم و شوخ‌طبع هستند. در فرهنگ مردم دومینیکا ر*ق*ص و شادی جایگاه خاصی دارد و ر*ق*صیدن را می‌توان یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌ها در این کشور دانست.

در آداب رسوم دومینیکا خانواده جایگاه بسیار خاصی دارد. بسیاری از جوانان در این کشور حتی پس از ورود به کالج و پیدا کردن استقلال اقتصادی با خانواده خود زندگی می‌کنند. در واقع معمولا جوانان دومینیکایی خانواده‌ها خود را تا زمان ازدواج ترک نمی‌کنند و حتی بعد از ازدواج هم تلاش می‌کنند تا نزدیک به خانواده خود زندگی کنند.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان

امضا : گلبرگ

گلبرگ

کاربر افتخاری
کاربر افتخاری
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-15
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
13,830
امتیازها
113
کیف پول من
52,012
Points
1,377

درباره دومینیکا و عادات غذایی در آن​

دومینیکا به غذاهای سنتی و خوشمزه خود شهرت دارد. در عادات غذایی دومینیکا، استفاده از ماهی تازه، جایگاه مهمی دارد. در غذاهای دومینیکا، خورشت‌های متعددی وجود دارند که با استفاده از ماهی‌های تازه کوچک، مانند ماهی تن و سبزیجاتی خاص تهیه می‌شوند. صبحانه و شام سنتی دومینیکا mangú نام دارد. این غذا یک پوره است که از موز له شده به همراه یوکا یا اویاما درست می‌شود. معمولا این غذا را به همراه پیاز قرمز سرخ شده، پنیر سفید سرخ شده و سالامی و تخم مرغ سرو می‌کنند.
وعده ناهار معمول دومینیکایی، شامل برنج سفید، خورشت لوبیا و گوشت می‌شود. میوه‌های اصلی این کشور منگو، پشن فروت، شکر سیب، سیب ستاره‌ای، پاپایا، گریپ فروت، گوآوا و تمبر هندی هستند.

در دومینیکا فستیوال‌های سنتی فراوانی برگزار و در آن‌ها می‌توانید غذاهای سنتی و خوشمزه این کشور را امتحان کنید. یکی از این غذاها با شیر نارگیل و برگ گیاه خاصی در دومینیکا آماده و با خرچنگ سرو می‌شود.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : گلبرگ

گلبرگ

کاربر افتخاری
کاربر افتخاری
کاربر VIP انجمن
مدیر بازنشسته
تاریخ ثبت‌نام
2020-05-15
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
13,830
امتیازها
113
کیف پول من
52,012
Points
1,377
بسیاری از جمعیت کشور دومینیکا را آفریقایی ها تشکیل می دهند و عموما رفتاری دوستانه و همراه با مهربانی دارند. در فرهنگ کشور دومینیکا ترکیبی از اجداد فرانسوی، آفریقایی، اروپایی و کرئولی نقش داشته اند. از جذابیت های این جزیره می توان به نام‌ گذاری جاده ها، خیابان ها و جاذبه ها اشاره نمود کا به انگلیسی یا فرانسوی هستند در حالی که زبان، غذا و سبک زندگی آمیخته ای از فرهنگ اروپا و آفریقا است.

زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی است. در کشور دومینیکا کارناوال ها، جشن های سالانه، جشنواره موسیقی جهانی کرئول و … برگزار می شود که از فرهنگ این کشور نشات گرفته است. البته جشن های طولانی در روز استقلال دومینیکا در تاریخ سوم نوامبر هر ساله برگزار می گردد.

فرهنگ و رسوم در دومینیکا

فرهنگ و رسوم در دومینیکا
روسو پایتخت این کشور مکان مناسبی برای رستوران گردی و غذا های دریایی جذاب است. در بازار این شهر غذا های دریایی تازه از جمله نوعی حلزون که غذای مورد علاقه مردم این کشور است دیده می شود. سه مدل غذا در این کشور بسیار مورد علاقه است. این غذا ها عبارتند از کیک ماهی کوچک، خرچنگ و سوپ کدو تنبل. علاوه بر آن گیاهان سرخ شده و آب پز و خورشتی از گوشت بز اشاره کرد.

افراد محلی به بیشتر افرادی که به این کشور سفر می کنند توصیه می کنند حتما یک وعده غذایی را در جنگل های بارانی پاپیلوت سرو کنند. در رستوران این منطقه علاوه بر غذا های دریایی، غذا هایی با گوشت گاومیش نیز ارائه می دهد. در شهر روسو شما می توانید تنوع غذایی بالایی را پیدا کنید.
 
انجمن رمان نویسی دانلود رمان
امضا : گلبرگ
بالا