مدیران کمپین
روسای کمپین تبلیغاتی با افرادی که برای آنها کار می کنند صحبت نمی کنند. در واقع، مدیرانی با این تیپ شخصیتی رفتاری مشابه قبل از مدیریت دارند - آنها با کارمندان خود ارتباط واقعی برقرار می کنند و به جای فریاد زدن دستورات از پشت میزشان، از طریق مثال الهام می گیرند.
کمپینهای تبلیغاتی ترجیح میدهند بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنند و به کارمندان خود اجازه میدهند هنگام رسیدگی به جزئیات از قضاوت خود استفاده کنند.
با این حال، همه با این دیدگاه در مورد رهبری مشترک نیستند. در غیاب دستورات واضح، برخی از کارمندان ممکن است احساس کنند که از آنها انتظار می رود که ذهن کمپین کنندگان را بخوانند. و برخی از تیم ها ممکن است برای موفقیت در پروژه های خود به ضرب الاجل ها و جدول زمانی دقیق نیاز داشته باشند.
برای تیپ های شخصیتی کمپین، توبیخ یا اخراج کارمندان - حتی کسانی که مستحق آن هستند - می تواند بسیار دشوار باشد. مگر اینکه حد و مرزها و انتظارات را تعیین کنند، روسای کمپین ممکن است در نهایت ناامید شوند یا حتی از افرادی که برای آنها کار می کنند سوء استفاده کنند.
خوشبختانه، این شخصیتها حساسیت و بینش لازم را دارند تا تشخیص دهند تیمشان چه زمانی به ساختار یا نظم بیشتری برای پیشرفت نیاز دارد. و اگرچه ممکن است آسان نباشد، کمپینها میتوانند از مهارتهای ارتباطی و همدلی خود برای مدیریت حتی چالشبرانگیزترین موقعیتهای محل کار به روشی مهربان و منصفانه استفاده کنند.
روسای کمپین تبلیغاتی با افرادی که برای آنها کار می کنند صحبت نمی کنند. در واقع، مدیرانی با این تیپ شخصیتی رفتاری مشابه قبل از مدیریت دارند - آنها با کارمندان خود ارتباط واقعی برقرار می کنند و به جای فریاد زدن دستورات از پشت میزشان، از طریق مثال الهام می گیرند.
کمپینهای تبلیغاتی ترجیح میدهند بر روی تصویر بزرگ تمرکز کنند و به کارمندان خود اجازه میدهند هنگام رسیدگی به جزئیات از قضاوت خود استفاده کنند.
با این حال، همه با این دیدگاه در مورد رهبری مشترک نیستند. در غیاب دستورات واضح، برخی از کارمندان ممکن است احساس کنند که از آنها انتظار می رود که ذهن کمپین کنندگان را بخوانند. و برخی از تیم ها ممکن است برای موفقیت در پروژه های خود به ضرب الاجل ها و جدول زمانی دقیق نیاز داشته باشند.
برای تیپ های شخصیتی کمپین، توبیخ یا اخراج کارمندان - حتی کسانی که مستحق آن هستند - می تواند بسیار دشوار باشد. مگر اینکه حد و مرزها و انتظارات را تعیین کنند، روسای کمپین ممکن است در نهایت ناامید شوند یا حتی از افرادی که برای آنها کار می کنند سوء استفاده کنند.
خوشبختانه، این شخصیتها حساسیت و بینش لازم را دارند تا تشخیص دهند تیمشان چه زمانی به ساختار یا نظم بیشتری برای پیشرفت نیاز دارد. و اگرچه ممکن است آسان نباشد، کمپینها میتوانند از مهارتهای ارتباطی و همدلی خود برای مدیریت حتی چالشبرانگیزترین موقعیتهای محل کار به روشی مهربان و منصفانه استفاده کنند.