کسب جایگاه خود
به لطف هوش هیجانی و مهارتهای اجتماعی، شخصیتهای اصلی میتوانند تقریباً در هر زمینهای که مردممحور است، مانند منابع انسانی، مدیریت رویداد، استخدام، یا روابط عمومی سرآمد باشند. گفته می شود، آنها تمایل دارند در موقعیت هایی که می توانند دیگران را برای یادگیری، رشد و مستقل شدن بیشتر راهنمایی کنند، انگیزه خاصی دارند. بسیاری از افراد با این تیپ شخصیتی به سمت مشاغلی با گرایش نوع دوستانه مانند مددکاری اجتماعی، تدریس، مشاوره، مربیگری، مراقبت های بهداشتی یا قانون منافع عمومی گرایش دارند.
قهرمانان داستان ثابت می کنند که میل به خدمت به دیگران می تواند بیش از آن با جاه طلبی های بزرگ سازگار باشد.
به جای محو شدن در پسزمینه، قهرمانها به خاطر تواناییهای رهبریشان شناخته میشوند و اغلب خود را در موقعیتهای نفوذ میبینند. این شخصیتها را میتوان در مناصب دولتی و در رأس انواع سازمانها یافت - از سازمانهای غیرانتفاعی و گروههای مذهبی گرفته تا استارتآپهای قدیمی و امپراتوریهای شرکتی. آنها همچنین ممکن است خود را در مشاغلی به عنوان مشاور، مشاور و مدیر بیابند.
هرجا که کار می کنند، قهرمانان به ندرت از ماموریت اصلی خود غافل می شوند: بهبود زندگی مردم. آنها به طور شهودی نیازهای مشتریان یا مشتریان خود را برآورده می کنند و سپس از خلاقیت آنها برای برآورده کردن این نیازها به روش های نوآورانه و غیرمنتظره استفاده می کنند. در نتیجه، این انواع می توانند صداقت، صداقت و حتی ایده آل گرایی را در مشاغل فروش، خدمات مشتری، بازاریابی، تبلیغات و توسعه محصول به ارمغان بیاورند.
انجمن رمان نویسی
دانلود رمان